Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 540iAT M62b44tu - Steptronic začíná zlobit - pomoooc

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#1 Příspěvek od sedmicee »

Ahojte mám problém asi s převodovkou, když jedu ustálenou rychlostí např 100km/h auto v přibližně stejných intervalech cuká - klesají i otáčky
nebo když se rozjíždím, tak před 2000ot/min semtam zaškube, jakoby se zasukuje.
jinač řadí pěkně při přeřazování neškube
ve 170000tis byl měněn olej v převodovce, nyní co překročil 200000 začíná zlobit.

Potřeboval bych radu co zkontrolovat, popřípadě jestli zavčasu nevyrazit na repas převodovky

díky vám moc za odpovědi, jsem s toho dost špatný :(

PS: jedná se o 540i Touring 2002 E39 steptronic m62b44 double vanos
texxx
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 25.05.2004 00:00
Bydliště: brno

#2 Příspěvek od texxx »

nejspíš ti odchází měnič v převodovce.....
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#3 Příspěvek od sedmicee »

vypadá to na něj, děkuji za odpověď
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#4 Příspěvek od sedmicee »

Koho by jste doporučili na opravu, slyšel jsem že přes BMW je největší frajer Snejk. Dělá i automaty??
texxx
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 25.05.2004 00:00
Bydliště: brno

#5 Příspěvek od texxx »

jestli dělá i automaty nevím,zkus se ho zeptat.....kdyby ti to vyhovovalo v Brně tak není problém to udělat....
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#6 Příspěvek od sedmicee »

V brně??, kdo??
texxx
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 25.05.2004 00:00
Bydliště: brno

#7 Příspěvek od texxx »

já)...máme dílnu v Brně a děláme hodně automaty.....
Strosek
Registrovaný
Příspěvky: 840
Registrován: čtv 15.09.2005 00:00
Bydliště: nemám :o(

#8 Příspěvek od Strosek »

sedmicee píše:Ahojte mám problém asi s převodovkou, když jedu ustálenou rychlostí např 100km/h auto v přibližně stejných intervalech cuká - klesají i otáčky


Když jedeš okolo 100 km/h, tak v takový rychlosti už to jede v režimu "lock-up" - přenos krouťáku se přenáší sepnutou Lock-up lamelou ( něco jako spojka u manuálu ) - bez hydrodynamického prokluzu
= projevy, které popisuješ nemaj s hydrodynamickým měničem nic společného.

Možná blbne právě tak Lock-up Flansch.

Přepnutí na "lock-up" poznáš tak, že ti najednou roste rychlost auta a přitom nevzrůstají otáčky motoru. Trvá to jen okamžik. Přepne se to při ubrání plynu v jakékoli rychlosti nad nastavenou rychlostí, při které spíná Lock-up flansch - každý to má trošku jinak - většinou od 90 - 100 km/h.
sedmicee
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: úte 10.04.2012 00:00

#9 Příspěvek od sedmicee »

Děkuji za odpověď, právě bych to chtěl za včasu řešit, ale ke komu to dát. nějaký fakt borec přes automaty??
filini28
Registrovaný
Příspěvky: 300
Registrován: čtv 26.01.2012 01:00

#10 Příspěvek od filini28 »

Fakt borec?
Hodně doporučovaný jsou http://www.prevodovka.cz ,i mne delal predchozi vuz.On sam ma BMW a vi co dela,vyplati se dojet !
Odpovědět