Ty větší jsou jasné, ale zajímají mě ty v ramenech. V ETK jsou 2 typy a není jasné, kam patří. Jestli vnitřní/vnější strana nebo je to varianta pro snížený podvozek nebo co... Chci to udělat komplet, když už...
A ještě něco - jakou funkci má takový ten kloub ve tvaru osmičky? Mění geometrii při propružení, či co? Vyměnit, nevyměnit? Díky. L
musim propagovat na zadnu napravu powerflexy, jednoducha instalacia, a vydrzi to, navyse je to spevnene, cena podobna co original.. mimo toho original vydrzi asi 6 rokov pri style jazdy na klobouka, ked s tym budem trochu zametat tak to pojde rapidne dolu
ta osmicka je diel stabilizatoru, ked uz chces teda komplet tak urcite vymenit, tie excentre si zrejme poznac ked to budes rozoberat, to je prakticky jediny prvok cim sa nastavuje zadna geometria, zbiehavost.
nepatria tam vzdy, v knihe pisu ze sa tam excentricky dava v pripade ze sa zide viacero neprijaznivych tolerancii, ak tam teraz nemas excenter tak mas o robotu menej
OK, tak já místo toho teoretizování tady na fóru zajedu na zvedák. Na powerflexy kašlu, cena je proti druhovýrobě vysoká, závodit s E34 nehodlám a ty zbývající 2 roky vydrží i Čína.
Hele, a ještě k tomu kloubu ve tvaru osmičky - nespletl jsi to s kostí stabilizátoru? Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nemůžu dojít na to, jak by to spolu mělo souviset. A jen pro orientaci: pamatuješ si cenu těch powerflexů? Díky. L
Doporučil bych koupit silembloky nápravy značkové, číny budeš měnit hned, já koupil originál protože mě vyšli nejlíp. Na siláče ramen bych se vyprd,čínou si nepomůžeš a většinou jim nic není. Osmičky záleží na jejich stavu origo jsou dost drahý.
ty osmičky jsem měnit musel protože to bylo zarezlý a brutálně to vrzalo, po slevě od meyle cca 400/ks ale bylo to znát, zadek líp sedí... snad to něco vydrží
Mně to při propružení právě taky hrozně vrže, tak jsem chtěl vyměnit všechno, ale pokud ty siláče neodchází, tak je zatím nechám a uvidíme, co ukáže geometrie. Je fakt, že to budou spíš ty osmičky, předchozí majitel to za ně zvedal na heveru.