
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Podložky pod kola
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
nevím, ale kola s et 34 a podlozky 30mm?? docela dobré
v podstate kolo se zalisem 4..to uz je skoro jak u starych skodovek kdyz otacely disky aby meli negativni zalis
ses zblaznil? ja mel na X5 podlozky vzadu 30mm kola 19" ET maji kolem 50 a bylo to uplne na pi*u ale totalne na pi*u..lezlo to jak jeble..jak u nejakeho gazika z ruska a to nerikam i presto ze byly duralove..ze je to dalsi neodpruzena hmota na naprave a zvetseny rozchod tzn napor na loziska a napravu celkove....jejich sundani bylo to prvni co jsem po koupi udelal


Pokud píše 30mm tak tim rozumim na nápravu, čili 15mm kolo a to je úplně normální. Sám je používám a kdo zná origo 19 kola na e60 tak ví že ET32 na prdel co maj je kokotina, proto kdo chce aby to trochu vypadalo tak tam má na každý straně 15mm podložku, nejlépe HR. Ať každej dělá jak myslí, ale kolikrát tu každej mele a ví o tom kulový. Nehledě na to že nenapsal šířku ráfku.
Ještě doplním. Koupil jsem Alu (podle prodejce je to 18, 8J, ET34). K tomu mi prodal na každé kolo 15mm podložky. Po nasazení to vypadá, jako na foto 1. a 2. (kola jsou dost vevnitř, hlavně zadní). Tak mi někdo doporučil, že mám dát dopředu 20mm a dozadu 30mm (místo původních 15mm na každém kole). Viděl jsem totiž na jednom autě stejný kola, jako mám já (nevím, co má za ET), ale měl je oproti mně daleko víc ven (viz obrázek 1.).Tak jsem právě chtěl poprosit o radu, jestli se s tím dá něco udělat, aby to vypadalo, jako na obrázku č.3
- Přílohy
-
- Auto 3.jpg (160.85 KiB) Zobrazeno 310 x
-
- IMG_0860.jpg (78.31 KiB) Zobrazeno 310 x
-
- IMG_0905.jpg (40.29 KiB) Zobrazeno 310 x
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
dej tam takové podložky aby jsi srovnal originální rozměr kol (když dáš +5-10mm tlustější tak se nic nestane).
Bláboly o větší neodpružené hmotě apod platili možná tak u ocelových podložek, ale dnes kdy sis koupil neorginální kola, která stejně váží víc než originály, nemá smysl těch pár dkg řešit.
Důležité je jaké budeš mít pneu aby jsi při vytočeném volantu a plném propružení nepoškodil plastové nadkolí, případně blatník.
Dále velmi záleží co máš za auto a jaký stabilizační systém, protože rozhodit si tyto systémy různými tlouštkami podložek není zrovna bezpečné = na obě nápravy dej stejné.
U aut která mají jinou šířku ráfků ve předu a v zadu je rozdíl kompenzován pomocí ET tak aby rozdíly rychlosti protáčení kol v zatáčce byly měřitelé a správně vyhodnoceny.
Osobně se ztotožňuji s "stallker" protože je to nejlepší řešení - imho pozor že u e60 je rozdím mezi zadokolkou a 4x4 což je za důsledek, že si lidi kupují/prodávají kola špatných rozměrů a pak se diví.
Bláboly o větší neodpružené hmotě apod platili možná tak u ocelových podložek, ale dnes kdy sis koupil neorginální kola, která stejně váží víc než originály, nemá smysl těch pár dkg řešit.
Důležité je jaké budeš mít pneu aby jsi při vytočeném volantu a plném propružení nepoškodil plastové nadkolí, případně blatník.
Dále velmi záleží co máš za auto a jaký stabilizační systém, protože rozhodit si tyto systémy různými tlouštkami podložek není zrovna bezpečné = na obě nápravy dej stejné.
U aut která mají jinou šířku ráfků ve předu a v zadu je rozdíl kompenzován pomocí ET tak aby rozdíly rychlosti protáčení kol v zatáčce byly měřitelé a správně vyhodnoceny.
Osobně se ztotožňuji s "stallker" protože je to nejlepší řešení - imho pozor že u e60 je rozdím mezi zadokolkou a 4x4 což je za důsledek, že si lidi kupují/prodávají kola špatných rozměrů a pak se diví.



