Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 528i co vy na to
ahojte, pokukuju po E39, narazil jsem na tohle:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
co vy na to?
zdá/nezdá? nebo mám koukat po nějaké novější?
chci 528i v touringu, ideálně tedy manuál ale asi bych ten automat i nějak přežil, manuál s tímhle motorem není úplně nejčastjší kombinací...
jinak chci pouze tempomat, klimu, ideálně šíbr, imobilizer a vyhřívaný sedačky...
tohle je pěkný:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
akorát mě sere že sou to bazary, raději kupuju přímo od soukr. osob
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
co vy na to?
zdá/nezdá? nebo mám koukat po nějaké novější?
chci 528i v touringu, ideálně tedy manuál ale asi bych ten automat i nějak přežil, manuál s tímhle motorem není úplně nejčastjší kombinací...
jinak chci pouze tempomat, klimu, ideálně šíbr, imobilizer a vyhřívaný sedačky...
tohle je pěkný:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
akorát mě sere že sou to bazary, raději kupuju přímo od soukr. osob
Na té 2,8 bych se možná trochu pozastavil nad kilometrama a kdybych se pro něj rozhodl tak bch ho nechal prověřit CEBIA. Jinak spíš bych vzal 2,8 nez toho 4litra-ale to je jen osobní názor...a navíc 2,8 mám a je to pro mě naprosto adekvátní motor. Jinak vypadají oba docela slušně a zachovale,ale chtělo by to někoho kdo vleze nádrží a vyleze výfukem....
ten 4,0 vypadá líp.., když si člověk odmyslí ty hnusný kola..nicméně...to bude stopro stočený...aspoň můj názor...chtěl vych viděť někoho kdo má auto 13 let a najede na něm 190tis...kor ten první majitel tam bije do očí....co to vždycky čtu tak když lidi přijedou do bazaru a najednou se ztratí serviska...atd atd...ale každopádně ten druhej je hezčí no
Ta 2.8ma vypadá dobře, jestli je to od prvního majitele a nebude to snědený, tak je to jasná volba. Hlavně má i dost dobrou výbavu, dobrou hudbu a to nejpodstatnější, motor má už doublevanos (dělali je tuším jen od 9/98 do 9/00) a tím má krásnej zátah od spodu. Měl jsem taky 2.8 singlevanos a projel jsem se v doublevanosu a je to znatelný rozdíl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
stallker: no přesně to s tou výbavou a hudbou jsem říkal já když jsem na to narazil. protože s mým autem jsem se něco nadodělával...
teď by to ještě chtělo nějakého odborníka, který by se na to se mnou byl ochoten podívat. Na E39 si sám opravdu netroufnu... ideální by navíc byla diagnostika. Nevíte o někom z JČ kraje, Tábor, Milevsko, koukám, co je poblíž, koho bych mohl zkusit požádat?
teď by to ještě chtělo nějakého odborníka, který by se na to se mnou byl ochoten podívat. Na E39 si sám opravdu netroufnu... ideální by navíc byla diagnostika. Nevíte o někom z JČ kraje, Tábor, Milevsko, koukám, co je poblíž, koho bych mohl zkusit požádat?
Na 528i v touru automatu mám najeto cca 60 tisíc. Pohodlné auto, na běžné ježdění dostačující, manuál už do dailycaru nechci. Výkon na české poměry stačí (mám na mysli předjíždění atd...), nicméně V8 je prostě V8, už po nich občas taky šilhám, nicméně kdybych chtěl prodat svoje auto, nikdo mi ho nezaplatí
Pokud neřešíš spotřebu nebo chceš jít do LPG, je to v podstatě jedno. V8 bude malinko dražší na údržbu, protože spousta dílů na podvozku a logicky motoru je jiná než "běžné" e39. Ale když umíš nakupovat, není to tak strašné a V8 za to určitě stojí.
V těch inzerátech vypadají dobře obě, ale mám zkušenost, když jsem sháněl já, vypadaly takhle skoro všechny a na místě to potom byly vraky. Pokud to řešíš vážně, určitě se jeď podívat na obě, nejlépe s někým, kdo tomu rozumí a zabrzdí tě, až se zamiluješ po zkušební jízdě. To myslím vážně, chce to někoho s odstupem, kdo ti třeba řekne, kolik bude co stát. Mě když se auto líbí, mám tendence ho vzít s tím, že tohle i tamto se nějak udělá, párkrát už jsem se potom nestačil divit.
Nekupuješ si rohlík, takže věř tomu, že to, co dáš za benzín a případně někomu, kdo pojede s tebou, to bude ta nejmenší investice, kterou uděláš a budou to dobře investované peníze.
A podle mě se nemusíš bát, když třeba pojedeš nejdřív na jedno, že ti ho někdo vyfoukne, obecně u nás tyhle auta zase tak na dračku nejdou.
Na najeté km nekoukej, řeš aktuální stav auta. To je takový český syndrom, koupit auto, co má "málo najeto". Lepší auto s třemi kily na tacho, co je udržované a je o něj pečováno než nějakou past, kterou někdo 150 tisíc huntoval a pak to postavil do bazaru. Jak R6 tak V8 při dobrém zacházení najedou stovky tisíc kilometrů, pokud auto není shnilé, je zbytek jen spotřebák. Ten si vyměníš a víš, že to máš v cajku a jen si užíváš jízdu.
Z těchto dvou se mi víc líbí podle fotek ta V8, ale určitě bych chtěl vidět obě. Já když sháněl, tak jsem byl ve fázi, že všechna auta, která splňovala mé požadavky a byla zrovna na prodej, už jsem znal a pořád se mi něco nezdálo, snad dopadneš líp

Pokud neřešíš spotřebu nebo chceš jít do LPG, je to v podstatě jedno. V8 bude malinko dražší na údržbu, protože spousta dílů na podvozku a logicky motoru je jiná než "běžné" e39. Ale když umíš nakupovat, není to tak strašné a V8 za to určitě stojí.
V těch inzerátech vypadají dobře obě, ale mám zkušenost, když jsem sháněl já, vypadaly takhle skoro všechny a na místě to potom byly vraky. Pokud to řešíš vážně, určitě se jeď podívat na obě, nejlépe s někým, kdo tomu rozumí a zabrzdí tě, až se zamiluješ po zkušební jízdě. To myslím vážně, chce to někoho s odstupem, kdo ti třeba řekne, kolik bude co stát. Mě když se auto líbí, mám tendence ho vzít s tím, že tohle i tamto se nějak udělá, párkrát už jsem se potom nestačil divit.
Nekupuješ si rohlík, takže věř tomu, že to, co dáš za benzín a případně někomu, kdo pojede s tebou, to bude ta nejmenší investice, kterou uděláš a budou to dobře investované peníze.
A podle mě se nemusíš bát, když třeba pojedeš nejdřív na jedno, že ti ho někdo vyfoukne, obecně u nás tyhle auta zase tak na dračku nejdou.
Na najeté km nekoukej, řeš aktuální stav auta. To je takový český syndrom, koupit auto, co má "málo najeto". Lepší auto s třemi kily na tacho, co je udržované a je o něj pečováno než nějakou past, kterou někdo 150 tisíc huntoval a pak to postavil do bazaru. Jak R6 tak V8 při dobrém zacházení najedou stovky tisíc kilometrů, pokud auto není shnilé, je zbytek jen spotřebák. Ten si vyměníš a víš, že to máš v cajku a jen si užíváš jízdu.
Z těchto dvou se mi víc líbí podle fotek ta V8, ale určitě bych chtěl vidět obě. Já když sháněl, tak jsem byl ve fázi, že všechna auta, která splňovala mé požadavky a byla zrovna na prodej, už jsem znal a pořád se mi něco nezdálo, snad dopadneš líp


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
A co tak si zajet na pár kousku tady do DE koukal jsem se a jsou tam občas krásné vonavky a za pěkné ceny jak 530i facelift tak 540i.
Asi bych dneska už koukal na silnější motorizaci jak 525i kterou vlatsním 6tým rokem pomalu.
Chutě jsou a za kilo až kilo dvacet mužeš mít facelift v pěkné výbavě z DE. 530i nebo 540i jsou perfektní auta a dle mě je to je lepší skok než se vracet ke stejně silnému autu jaké máš teď.
Ptáš se zda jít do novějšího a za mě určitě ano a facelift 01-03 jsou jistě dobrá volba, zase mají vychytané muchy předface a jsou novější a 170KW od 3litru tě potěší nebo 4,4ka s 210KW. s LPG super volba.
Taky jsem se po nich dnes díval, tak mi to tu akorát přišlo pod nos
Asi bych dneska už koukal na silnější motorizaci jak 525i kterou vlatsním 6tým rokem pomalu.
Chutě jsou a za kilo až kilo dvacet mužeš mít facelift v pěkné výbavě z DE. 530i nebo 540i jsou perfektní auta a dle mě je to je lepší skok než se vracet ke stejně silnému autu jaké máš teď.
Ptáš se zda jít do novějšího a za mě určitě ano a facelift 01-03 jsou jistě dobrá volba, zase mají vychytané muchy předface a jsou novější a 170KW od 3litru tě potěší nebo 4,4ka s 210KW. s LPG super volba.
Taky jsem se po nich dnes díval, tak mi to tu akorát přišlo pod nos

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
dobrá cena kvuli odřenému nárazníku myslím slušná i výbava.
dobrá cena kvuli odřenému nárazníku myslím slušná i výbava.
fakt díky za to jak jste téma oživili, kolegové... já už taky tak nějak přišel na to, že 530i po FL by asi byla vhodnější... V8 při vší lákavosti je pro mě přece jen auto k nevyužití, ta silnější R6 bych řekl že musí stačit
teď mám 2,5i a rozhodně to něco navíc chce. Že by ale rovnou 100 koní to zas ne
po nafťáku nekoukam... nelíbí se mi ta představa, zvuk, vůně, ani možné průsery... takže něco jako 528i nebo 530i to by se mi líbilo... a chci kombajna, teď mám sedan a dvě děcka a občas je to trochu problém
najeté km moc neřeším, přesně jak už tady zaznělo...
přemýšlím o tom dovozu... ale nemám nikoho komu bych věřil, jinak mi to přijde jako možnost zajímavá.


po nafťáku nekoukam... nelíbí se mi ta představa, zvuk, vůně, ani možné průsery... takže něco jako 528i nebo 530i to by se mi líbilo... a chci kombajna, teď mám sedan a dvě děcka a občas je to trochu problém

najeté km moc neřeším, přesně jak už tady zaznělo...
přemýšlím o tom dovozu... ale nemám nikoho komu bych věřil, jinak mi to přijde jako možnost zajímavá.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak zrovna ta E39 z Mobile má trochu víc problémů než jenom odřený nárazník... Píšou tam, že má různé nedostatky jak technické, tak optické. Jakmile tohle vidím, beru nohy na ramena, protože ač cena může být lákavá, většinou tam je nějaký sice drobný, ale drahý průšvih. Tady třeba píše "například nefunkční PDC" - což může být jedno čidlo za 600 Kč (když dobře seženeš), ale taky všechna, poškozená kabeláž (hledej to) apod. a protože píše "například", tak tam bude průserů víc.
"Kvůli vysokému nájezdu upřednostňujeme prodej obchodníkovi nebo na export" = většinou je to hrobka, na kterou nechtějí nikomu držet záruku.
"Kvůli vysokému nájezdu upřednostňujeme prodej obchodníkovi nebo na export" = většinou je to hrobka, na kterou nechtějí nikomu držet záruku.
tohle vypadá zajímavě:
http://www.mobile.de/cz/zna%c4%8dka/bmw ... 07431.html
ovšem cena už není těch mých 80kkč
http://www.mobile.de/cz/zna%c4%8dka/bmw ... 07431.html
ovšem cena už není těch mých 80kkč
