Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e30 nebo e34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
320 tds není, je pouze 318tds a 325tds v e36.
Záleží co se ti víc líbí, kolik toho najedeš,co budeš vozit,kde budeš jezdit.
Na skákání po městě a mezi vesnicema ti bohatě stačí 318 tds. Má dobrou spotřebu, nízkou pojistku, jede to celkem slušně. Není to závodník a na ševelení šestiválce zapomeň, je to taková řechtačka,zvíšením volnoběžných otáček se kultivovanost rapidně zvedne.325tds počítej se spotřebou o 1-2 litry větší, větší zátah a klidnější chod.
e34 je ještě těžší než e36 takže spotřeba ještě o jeden lit větší. Jinak je to velký auto s dobrým výkonem, dá se za tím lecos táhnout. Když je vše ok rozhodně větší pohodlí. Rozhodně dražší podvozek než na e36.
Dotazy?
Záleží co se ti víc líbí, kolik toho najedeš,co budeš vozit,kde budeš jezdit.
Na skákání po městě a mezi vesnicema ti bohatě stačí 318 tds. Má dobrou spotřebu, nízkou pojistku, jede to celkem slušně. Není to závodník a na ševelení šestiválce zapomeň, je to taková řechtačka,zvíšením volnoběžných otáček se kultivovanost rapidně zvedne.325tds počítej se spotřebou o 1-2 litry větší, větší zátah a klidnější chod.
e34 je ještě těžší než e36 takže spotřeba ještě o jeden lit větší. Jinak je to velký auto s dobrým výkonem, dá se za tím lecos táhnout. Když je vše ok rozhodně větší pohodlí. Rozhodně dražší podvozek než na e36.
Dotazy?
E30 se vyrabely pouze 324d a 324td.Takze pokud se jedna o e36 tak tam je motor stejny jako v e34 a podobny jako v E39.narozdil od trojkove rady je petka tezsi takze se stejnym motorem neni tak svizna a vezme si o nejake to deci vic.318tds je narozdil od 2,5 ctyrvalec,ale co se vydrze motoru,rekl bych ze je na tom podobne jako 2,5.Spotreba o neco mensi,stejne tak ale i pohodli a pocit z jizdy.dle meho nazoru je vozidel s timhle tipem motoru at uz 18tds nebo 25tds ve slusnym stavu malo,vlivem zachazeni s autem,starim a castym stridanim majitelu,takze vzhledem k jizdnim vlastnostem a nakladum na servis,ktery te driv nebo pozdeji bude cekat bych ja osobne volil 325tds.Duvod.Dostatek motoru i dilu za relativne nizky peniz,podvozek jednoduzsi nez u E34,snadnejsi na opravu,pomer vaha-vykon-spotreba
Speeder píše:venca750 píše:E30 se vyrabely pouze 324d a 324td.Takze pokud se jedna o e36 tak tam je motor stejny jako v e34 a podobny jako v E39.narozdil od trojkove rady je petka tezsi takze se stejnym motorem neni tak svizna a vezme si o nejake to deci vic.318tds je narozdil od 2,5 ctyrvalec,ale co se vydrze motoru,rekl bych ze je na tom podobne jako 2,5.Spotreba o neco mensi,stejne tak ale i pohodli a pocit z jizdy.dle meho nazoru je vozidel s timhle tipem motoru at uz 18tds nebo 25tds ve slusnym stavu malo,vlivem zachazeni s autem,starim a castym stridanim majitelu,takze vzhledem k jizdnim vlastnostem a nakladum na servis,ktery te driv nebo pozdeji bude cekat bych ja osobne volil 325tds.Duvod.Dostatek motoru i dilu za relativne nizky peniz,podvozek jednoduzsi nez u E34,snadnejsi na opravu,pomer vaha-vykon-spotreba
Na E34 se daj dnes už taky sehnat díly za rozumné ceny...
To sice ano,ale napriklad predni naprava,kterou bude menit asi jako prvni je o neco malo drazsi a narocnejsi na vymenu.pocitam s tim ze pokud vaha mezi E36 a E34 nema finance na rozhazovani a kazda koruna je dobra,sam vim,ze kdyz jsem presel z E30 na E34 bylo to celkem znat a nez jsem koupil E39 jezdil jsem autama na dojezd za par korun.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud nebudeš jezdit po dálnici nebo dálky tak je lepší 318 tds,není tolik přemotorovaná,mám 34 tds a e36 318tds takže vím o čem mluvím,hlavně ve městě a za studena ta 318 žere znatelně míň.Pozor ale na stav motoru,celej se blbě schání,a pokud s tím někdo měl snahu závodit s 6válcema,bude tem motor na hranici rozpadu. Jinak dost dílů v motoru je stejnech z 2,5 a celkově dílů na motor 1,8 je víc než celech motorů,takže pokud jsi zručný není se čeho bát. Nebo si kup benzína,co tu maj kluci benzínový čtyřválce tak jezděj za to stejný co já v naftě,ale nemusej řešit čerpadlo,vstřiky,hlavu atd. Mě to nevadí já kupuju zásadně auta s hendikepem 

pagato píše:trasy cca 30-40 km z vesnice do mesta, kolik by mela spotrebu ta 525tds ??
Zalezi kudy,ja jezdim s 39kou z jednoho kraje prahy na druhej a kousek za,po okruhu za cca 7,5l,dalky po okolo 6,75,mesto kolem 9.ale nijak to nehonim,proste se vezu.tak pocitam ze pokud nebudes stat hodinu v kolone a popojizdet,tak by ses mohl do osmi vejit bez problemu,kdyz to pojedes plynule nekam na kraj mesta tak spis k 7.pokud bude auto v poradku.kdyz bude neco zlobit,samozrejmne ta spotreba bude vetsi,ale to je u kazdyho starsiho auta.
beny-maser píše:pokud nebudeš jezdit po dálnici nebo dálky tak je lepší 318 tds,není tolik přemotorovaná,mám 34 tds a e36 318tds takže vím o čem mluvím,hlavně ve městě a za studena ta 318 žere znatelně míň.Pozor ale na stav motoru,celej se blbě schání,a pokud s tím někdo měl snahu závodit s 6válcema,bude tem motor na hranici rozpadu. Jinak dost dílů v motoru je stejnech z 2,5 a celkově dílů na motor 1,8 je víc než celech motorů,takže pokud jsi zručný není se čeho bát. Nebo si kup benzína,co tu maj kluci benzínový čtyřválce tak jezděj za to stejný co já v naftě,ale nemusej řešit čerpadlo,vstřiky,hlavu atd. Mě to nevadí já kupuju zásadně auta s hendikepem
já právě benzínoví auta moc nemusim mam golfa mk3 1.6 4-bod a ten stojí za piču tak mám k ben. aut averzi hlavně kvůli spotřěbě
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud nemáš rád benzíny,tak to tds je rozumný, s e34 na 7litrů na 100 km zapomeň, to se dá udělat pouze po rovině,na dálku a pomalu. Potom si veme klidně i míň jak 6. Běžná spotřeba s e34 je 8(kombinovaná) nebudu říkat jak když jsem jel v létě na dovolenou, po rovině ,90km/hod, že jsem jel za míň jak 6lit, protože jsem schválně nešlapal na plyn a zkoušel kam se vejdu. Jinak jízda z města do města do práce 10-15km, tam celej den stát a odpoledne domů počítej 10litrů. S 318tds to stejný 7litrů a míň ,normální styl jízdy ne na spotřebu,jak mě někdo sere tak ho předjedu.
beny-maser píše:pokud nemáš rád benzíny,tak to tds je rozumný, s e34 na 7litrů na 100 km zapomeň, to se dá udělat pouze po rovině,na dálku a pomalu. Potom si veme klidně i míň jak 6. Běžná spotřeba s e34 je 8(kombinovaná) nebudu říkat jak když jsem jel v létě na dovolenou, po rovině ,90km/hod, že jsem jel za míň jak 6lit, protože jsem schválně nešlapal na plyn a zkoušel kam se vejdu. Jinak jízda z města do města do práce 10-15km, tam celej den stát a odpoledne domů počítej 10litrů. S 318tds to stejný 7litrů a míň ,normální styl jízdy ne na spotřebu,jak mě někdo sere tak ho předjedu.
No loni jsme jezdili kazdy rano ve trech do prace s naradim v kolegovo E34 525tds v automatu r.v.1994 z prahy do ondrejova(cca 35km) a spotreba vychazela na 7,5(novy palivovy filtr,cerpadlo a turbo po repasy),je teda fakt,ze nas predjelo kazdy treti auto,ale slo to.pak zacal tyct vstrik a jezdilo za 13...
Speeder píše:venca750 píše:beny-maser píše:pokud nemáš rád benzíny,tak to tds je rozumný, s e34 na 7litrů na 100 km zapomeň, to se dá udělat pouze po rovině,na dálku a pomalu. Potom si veme klidně i míň jak 6. Běžná spotřeba s e34 je 8(kombinovaná) nebudu říkat jak když jsem jel v létě na dovolenou, po rovině ,90km/hod, že jsem jel za míň jak 6lit, protože jsem schválně nešlapal na plyn a zkoušel kam se vejdu. Jinak jízda z města do města do práce 10-15km, tam celej den stát a odpoledne domů počítej 10litrů. S 318tds to stejný 7litrů a míň ,normální styl jízdy ne na spotřebu,jak mě někdo sere tak ho předjedu.
No loni jsme jezdili kazdy rano ve trech do prace s naradim v kolegovo E34 525tds v automatu r.v.1994 z prahy do ondrejova(cca 35km) a spotreba vychazela na 7,5(novy palivovy filtr,cerpadlo a turbo po repasy),je teda fakt,ze nas predjelo kazdy treti auto,ale slo to.pak zacal tyct vstrik a jezdilo za 13...
No pěknej skok to bych si připadal, že nejedu s dieslem, ale s benzínem
Nepripadal,protoze to nejelo:-)Taky se pak zacalo jezdit Omegou,protoze to vyslo levneji.
Zase ale na druhou stranu,kdyz se o nej clovek stara a chova se k nemu jak ma a obcas do nej nejakou tu korunu strci tak slouzi dyl.a hlavne to TDSo.neni to zavodnik a je dost nachylnej na spatny zachazeni,ale kdyz od nej nechces nemozny a chces se dopravit z bodu a do bodu b,za relativne slusnou spotrebu,se slusnejma jizdnima vlastnostma a pohodlym tak je to podle me dobry reseni.
protože tak už tankuji půl roku, tak to rozhodně nebylo na jedno tankování
kdyby nebyl opravář zdrbal výměnu motoru, tak bych neměl odvahu udělat tenhle expperiment, ale protože mi opravář vrátil auto jako neopravitelné, tak mi to bylo jedno. Mezitím se mi podařilo odstranit "neopravitelné vady motoru" ale u ethanolu už jsem zůstal, beru to jakože na dožití auta. 

