Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip e61 535D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od VRsix »

Pockej, ja nepsal ze posuzuju kvalitu podle sekretarky a kafe, nicmene uplne jinak to vypada.. taky jsem psal, ze jsou dulezite reference, ktera ma napr. ABC nejhorsi. Tam proste jde jen debil a kdo chce kam, pomozme mu tam.
535d
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 05.08.2007 00:00
Bydliště: v BMW 535d

#22 Příspěvek od 535d »

Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?


ja jo..)))
peco1111
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 01.12.2009 01:00

#23 Příspěvek od peco1111 »

535d píše:
Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?


ja jo..)))


Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes ;)

A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.

Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...
Turbo535
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 08.10.2012 00:00

#24 Příspěvek od Turbo535 »

Tak jsem byl ve zkušebně a naplnilo to "očekávání". Žádný monstrozní výkon ani krouťák tam není. 271 ps/ 3727ot. a 589Nm/2197ot. Takže v podstatě tovární hodnoty. Jsem domluvený s chipařem, že se podívá, kde se stala chyba. Tak jsem zvědavý.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od VRsix »

Turbo535 píše:Tak jsem byl ve zkušebně a naplnilo to "očekávání". Žádný monstrozní výkon ani krouťák tam není. 271 ps/ 3727ot. a 589Nm/2197ot. Takže v podstatě tovární hodnoty. Jsem domluvený s chipařem, že se podívá, kde se stala chyba. Tak jsem zvědavý.
Kdo to delal?
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#26 Příspěvek od chip »

peco1111 píše:
535d píše:
Vlasta píše:Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?


ja jo..)))


Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes ;)

A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.

Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...

Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od VRsix »

chip píše:
peco1111 píše:
535d píše:[quote="Vlasta"]Kolik těch "čiplejch" 535d má protokol z brzdy?


ja jo..)))


Já mám taky chipnuto 535d, právě dnes ;)

A ten graf z brzdy mám taky, před i po. Naměřené hodnoty po chipu jsou: 224,6kw a 625nm krouťák.

Jede fakt krásně! Teď už mi ani ten automat nevadí, který ubíral hodně...

Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?[/quote]
Spravny dotaz :)
motorpower
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#28 Příspěvek od motorpower »

Spíš je důležité zda u toho byl. Je už i praktika kopírování grafů ze zkušebny. Placebo udělá své.
Turbo535
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 08.10.2012 00:00

#29 Příspěvek od Turbo535 »

Chipovali to v Diesel Technik na Kladně. Byl jsem tam, napojil to na počítač, přečetl a pak se díval na ty křivky a ukazoval mi, že tam ten chip nahraný je, takže to musí jet. Říkal jsem mu, že to ale nejede tak, jak by mělo a on, že mám zajít ještě na jinou brzdu a změřit to jinde nebo bude problém někde v autě. To auto mám 2 měsíce a každý týden jsem s tím jezdil do servisu, abych vychytal mouchy. Mám rád svoje auto ve 100% stavu. Tam mi říkali, že je v pořádku. Turba foukají dobře, měnil jsem tam termostaty, relé u žhaviček, přetěsňoval turbo, měnil EGR chladič (prasklý vlnovec), dělal geometrii a pár blbostí. Jel jsem v kamarádově 530i s SMG převodovkou a když jsem tomu naložil na dálnici, pocitově i pohledově (na tachometr), to zrychlovalo hodně podobně, skoro stejně. V případě, že by mě na brzdě oblafli a dali mi jiný výjezd, poznal bych to při srovnání těch dvou aut. Rozdíl 170kW a 200kW nemusí být tak znát i hydroměnič v steptroniku ten pocit ubere, ale rozdíl mezi 170kW a 260kW už by měl být znát hodně a to tam není. Upřímně, raději bych tam měl original nežli chip, když mám u obojího stejný výkon. Možná zajdu na jaře k té firmě, která mi to měřila a nechám si to nachipovat od nich. Není to levné, říkali kolem 15-18tis, ale možná vědí, co dělají. Je to fa. Power Diesel na Průmyslový. Dělají i závodní auta a upravují motory nejen chiptuningem. Uvidím. Znáte tu firmu někdo?
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#30 Příspěvek od sonyk02 »

Jestli myslíš DieselPower, tak ti jsou hodně dobří a mají spoustu zkušeností! http://race.dieselpower.cz/ tam chybu rozhodně neuděláš :)
peco1111
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: úte 01.12.2009 01:00

#31 Příspěvek od peco1111 »

[/quote]
Z nezávislé brzdy, nebo z té, co je v ,,čipovně"?[/quote]

z té, kde to chipovali, ale celou dobu jsem byl u toho.

Dělal to:
http://www.profituning-praha.cz/
Odpovědět