Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748 Registrován: stř 24.10.2007 00:00
#41
Příspěvek
od 540david » sob 29.12.2012 19:47
Dodám jen souhlas s Tannerem, že 540i bez vanosu je na 200 Km/h zhruba o tři délky rychlejší. Ovšem v nejpoužívanějším rozsahu kolem 2000 ot/min je vanos mnohem živější, ale to se dá lehce vyřešit podřazením na mocný 3q...
)))
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255 Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:
#42
Příspěvek
od smocek » pon 31.12.2012 10:28
Jak by to mohlo u tohoto motoru byt s emisni normou?
Jeste euro 2 nebo uz euro 3?
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201 Registrován: ned 16.03.2008 01:00
#43
Příspěvek
od nuny » pon 31.12.2012 14:33
smocek píše: Jak by to mohlo u tohoto motoru byt s emisni normou? Jeste euro 2 nebo uz euro 3?
Euro 2
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325 Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
#44
Příspěvek
od tanner540i » pon 31.12.2012 15:28
M62TU uz by spadala pod euro 3, jenze v dobe, kdy se to auto vyrabelo se jeste tyhle dementni normy do TP nepsaly, takze euro 2.. Ale X5 se stejnym motorem euro 3.
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550 Registrován: pon 16.04.2012 00:00
#45
Příspěvek
od ada540i » pon 31.12.2012 16:16
Mám 540i rok 2001 čili M62TU a v TP mám zapsáno 98/69 na základě toho mi uznali EURO III. Takže jsem neplatil nic.
Fx
Člen Klubu
Příspěvky: 7216 Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
#46
Příspěvek
od Fx » pon 31.12.2012 17:48
Na úřadech v ČR zapisujou myslím normu podle roku výroby, tj. i když v Německu má Euro 3, tak do konce roku 99 zapíšou E2 a od 2000 E3
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325 Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
#47
Příspěvek
od tanner540i » pon 31.12.2012 17:49
Tak to si mel stesti na urade, me ti dementi se stejnou normou automaticky napsali euro 2. A rozhodne nejsem sam. Nakonec se auto muselo prodat kamaradovi se ztp kartou
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201 Registrován: ned 16.03.2008 01:00
#48
Příspěvek
od nuny » pon 31.12.2012 17:59
Fx píše: Na úřadech v ČR zapisujou myslím normu podle roku výroby, tj. i když v Německu má Euro 3, tak do konce roku 99 zapíšou E2 a od 2000 E3
Podívej se tady:
http://www.mobile-d.com/ekologicka-dan/
Rozhodující je, co máš psáno v TP
Fx
Člen Klubu
Příspěvky: 7216 Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
#49
Příspěvek
od Fx » pon 31.12.2012 18:28
Jo, to sice je, ale když je auto dovezené ze zahraničí a v zahraničním TP jsou čísla, která nesedí s touto tabulkou, tak se úředníci při zápisu do čistopisu orientujou právě tím rokem výroby, aspoň pokud jde o BMW.
xor
Registrovaný
Příspěvky: 76 Registrován: ned 06.05.2012 00:00
#50
Příspěvek
od xor » stř 02.01.2013 22:41
Moje (podle realoem.com 07/1999 E39 540i Saloon M62 Evropa Vozidlo s levostranným řízením Automatika) odpovida a je zapsana jako EURO III.
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255 Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:
#51
Příspěvek
od smocek » stř 02.01.2013 22:52
Tak auto je doma
motor přede jak má, automat funguje také dobře. Vůle jen na PZ raminku a praskle táhlo u LZ na otevírání z venku. Spotřeba normální jízdou na 400km 10,3l z toho dálnice/okres 50:50. Jinak nadšení
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550 Registrován: pon 16.04.2012 00:00
#52
Příspěvek
od ada540i » čtv 03.01.2013 10:52
GRATULUJU! Ať slouží jak nejlíp a nejdýl dovede.
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536 Registrován: stř 30.05.2012 00:00
#53
Příspěvek
od LukesE39 » čtv 03.01.2013 11:12
Taky se připojuju ke gratulaci
Ať dělá jenom radost
Fx
Člen Klubu
Příspěvky: 7216 Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
#54
Příspěvek
od Fx » čtv 03.01.2013 11:18
Ať slouží a dělá radost
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255 Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:
#55
Příspěvek
od smocek » sob 12.01.2013 21:47
tak jsem prvni po 13ti letech kdo sundaval hydraulicky filtr