
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Regenerace filtru pevných částic při nezahřátém motoru?
Něco podobného jsem řešil nedávno v servisu. Měnili mi oba termostaty, protože motor se při normální jízdě neohřál na víc než 71st. Bavil jsem se se servisákem, že jestli se mi neohřál motor, nemohla ani proběhnout regenerace, ale diagnostika říkala, že regenerace proběhla. On mi na to odpověděl, že ohřátý motor s tím nemá nic společného, protože regenerace využívá zahřáté výfukové potrubí, které není závislé na motoru. Nemusí být tedy ohřátý plně motor, aby mohla proběhnout regenerace. Zní to celkem logicky, až jsem se styděl 

Omouvám se je to trochu OT.Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý
.Před časem sem koupil e60 525d a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí
proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
Díky za rady klubáci.


Díky za rady klubáci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
triogenn píše:Omouvám se je to trochu OT.Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý.Před časem sem koupil e60 525d a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí
proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
Díky za rady klubáci.
Koukni tady na foru, určitě o tom ještě něco najdeš.
Obecně jsou na 525D,530D dvě varianty DPF, a to u starších ročníků pod autem a novějších (dalo by se říct faceliftových) ve společném válci s katalizátorem hned za turbem (tam už je i trochu víc čidel, hlavně jsou nějaký čidla i za)
Z toho co píšeš není zcela jasný kterej motor máš, v SZ píšeš něco o TÜ, pak by jsi měl mít filtr ještě horizontálně pod autem. V tom případě tam uvidíš něco jako propojovací trubku místo DPF (pak je otázka jak to vypadá a co tomu řeknou na technickej)
Podle čeho se to taky nechá poznat je že auto bez DPF si prostě i pokouří a koncovky výfuku budou od sazí.
Co se turba týče, je to blbost, jasně teoreticky by mělo bejt turbo malinko víc namáhaný, ale tim že odstraníš dpf se začne turbo roztáček malinko dříve, auto prostě líp reaguje na plyn nic víc, rozhodně se nebude přetáčet nebo něco takovýho, od toho je tam regulace aby to pohlídala (objem plynů se nezměnil, jediný co se tim změní je hodnota tlaku za turbem a tlakový spád)
triogenn píše:Omouvám se je to trochu OT.Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý.Před časem sem koupil e60 525d a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí
proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
Díky za rady klubáci.
máš očouzený koncovky.., nebo krásně čistý..? myslím vevnitř