Snejk píše:to se divim ja nedavno na e60 jeden dpf vyndal ale nejak se poopomely ulozit upravene mapy takze nedoslo k sw uprave a pan s tim pres vikend jezdil a behem toho se sputila asi 2x regenerace a byl to celkem hukot.. nejak moc neverim ze to bez te upravy jezdi nebo je to jen otazka casu.. s upravou sw uz neni zadny problem, v disu je pekne ulozene ze particle filter neni, status regenerace neaktivni a status pozadavku regenerace take...
podle me je to rozdilny podle typu motoru, jak jsem psal u M57 motoru (130 a 160kw verzí) je čidlo jen před, žádný za a přímo v bmw info o motoru se píše to co jsem psal výše..
v případě poruchy čidla tlaku a teploty se spouští regenerace automaticky každejch 500km.. i pokud je filtr tlakově ok, čidla v pořádku, čas od času se spustí regenerace..
nebylo to spíš u novějších verzí motoru N57, který maji filtr hned za svodama, jestli se nepletu, v tom případě je čidlo i za filtrem.. a pak se neni čemu divit že to bude hlásit chyby.. jestli se nepletu, rooc má novější verzi.. 170kw
Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý .Před časem sem koupil e60 525d (Motor M57/TU) a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
triogenn píše:Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý .Před časem sem koupil e60 525d (Motor M57/TU) a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
Díky za rady klubáci.
Ty protichůdné informace o tvaru a umístnění fitru jsou dány tím, že u E60 existovaly obě varianty- v závislosti na roku výroby. Nákres a tvar dodávaných filtrů DPF je patrný už v katalogu náhradních dílů- obrázky sem přetahuji. Spolehlivé poznávací znamení: do DPF vedou dvě teplotní čidla a kovová trubička pro vstup senzoru diferenčních tlaků
mari píše:Mám DPF pod autem a žádný čidla ani cokoliv jinýho do něj nevedou. Jediný čidlo je v trubce před filtrem takže tyhle obrázky bych bral s nadhledem.
To zní zajímavě, protože filtr pevných částic bez teplotních čidel (alespoň jednoho) a trubek vedoucích k senzoru diferenčních tlaků zatím nebyl vynalezen... Řídící jednotka by jaksi neměla přehled o míře zenesení filtru ani o průběhu regenerace... Takže buď máš na autě světový unikát, nebo ses nedíval na to, na co sis myslel že se díváš ...
mari píše:Mám DPF pod autem a žádný čidla ani cokoliv jinýho do něj nevedou. Jediný čidlo je v trubce před filtrem takže tyhle obrázky bych bral s nadhledem.
To zní zajímavě, protože filtr pevných částic bez teplotních čidel (alespoň jednoho) a trubek vedoucích k senzoru diferenčních tlaků zatím nebyl vynalezen... Řídící jednotka by jaksi neměla přehled o míře zenesení filtru ani o průběhu regenerace... Takže buď máš na autě světový unikát, nebo ses nedíval na to, na co sis myslel že se díváš ...
když už tady tak děláš chytráka.. viděl jsi to vůbec někdy pod autem???
u prvních ročníků e60 máš čidla před DPF .. v podstatě nic víc nepotřebuješ.. porovnáváš víceméně vůči tlaku atmosferickýmu (protože je dpf jako poslední člen na výfuk. sestavě)
ty obrázky který někdo pověsil vejš jsou od novějších motorů, kdy je dpf hned za turbem, až pak následuje katalysátor.. proto vícero čidel, ale zároveň spolehlivější regenerace..
Nebo tam uz davno neni a je tam neco, co jej vzdalene pripomina EDIT: Nicmene taky mam zkusenost ze v etk jsou obrazky poslednich modifikaci a ne ty ktere jsou konkretne na aute !! Kdyz se tak nejak s dpf zacinalo, tak bych rekl ze u prvnich kusu to nebrali moc vazne... A pocitam ze EURO 6 bude tak maximalne povoz tazeny oslem...
mari píše:Mám DPF pod autem a žádný čidla ani cokoliv jinýho do něj nevedou. Jediný čidlo je v trubce před filtrem takže tyhle obrázky bych bral s nadhledem.
To zní zajímavě, protože filtr pevných částic bez teplotních čidel (alespoň jednoho) a trubek vedoucích k senzoru diferenčních tlaků zatím nebyl vynalezen... Řídící jednotka by jaksi neměla přehled o míře zenesení filtru ani o průběhu regenerace... Takže buď máš na autě světový unikát, nebo ses nedíval na to, na co sis myslel že se díváš ...
světovej unikát jsi spíš ty, s tím, jakej jsi trouba, meleš tu nesmysly a maximálně tím někoho zmateš, protože mektáš o tom, čemu rozumíš max z půlky
triogenn píše:Rád bych oživil tohle téma protože začínám už být zoufalý .Před časem sem koupil e60 525d (Motor M57/TU) a zjistil jsem že mi chybí PDF.resp. Každý mi zatím tvrdil že PDF je ten díl umístěný vertikálně hned za svody,jakto že přímo bmw říká něco jiného? podlě něj je to ten druhý (horizontální)díl pod podvozkem a ten mi právě chybí proto se ptám,kde je pravda?Co je co??je to PDF nebo kat.?Je možné tento člen ze soustavy vynechat a dva konce výfuku proste jen propojit?Jeden člověk mi tvrdil že v důsledku toho se může poškodit turbo..já ovšem nic takového nikdy předtim neslyšel..
Jendix píše: ty obrázky který někdo pověsil vejš jsou od novějších motorů, kdy je dpf hned za turbem, až pak následuje katalysátor.. proto vícero čidel, ale zároveň spolehlivější regenerace..
Ty dva obrázky jsem tam vyvěsil já, protože to jsou reálně dva systémy na které u E60 v praxi narážím.
Jinak pokud u novějších aut uvádíš pořadí nejdřív DPF a pak katalyzátor tak je to samozřejmě úplná hovadina. Kat je u dieselu VŽDY předřazen filtru, protože regenerační pozdní dávka paliva vyhořívá právě na něm a bez jeho pomoci nedosáhneš regenerační teplotu. To co u novějších verzí E60 mylně považuješ za kat je pouhý tlumič výfuku, protože katal. vložka je už přímo v přední části obalu filtru. To jen tak na okraj ...
Nemusíš nás tady trénovat, všichni z těch kluků co sem teď píšou to měli rozebraný a znaj to a naprostá většina e60 a e61 co tu jezdí čili roky 04-05 mají obyč DPF bez jakejchkoli serepetiček. Prostě existuje víc druhů těch filtrů a ty jsi tu zbytečně zmátnul tázajícího tim že sis vyjel obrázky zrovna modelu xy kterej má tento typ. Příště se na to vykašli když nevíš 100 pro jak to je skutečně ať z toho pak nejsou lidi zbytečně zmatený. Pěkný den všem
Jendix píše: ty obrázky který někdo pověsil vejš jsou od novějších motorů, kdy je dpf hned za turbem, až pak následuje katalysátor.. proto vícero čidel, ale zároveň spolehlivější regenerace..
Ty dva obrázky jsem tam vyvěsil já, protože to jsou reálně dva systémy na které u E60 v praxi narážím. Jinak pokud u novějších aut uvádíš pořadí nejdřív DPF a pak katalyzátor tak je to samozřejmě úplná hovadina. Kat je u dieselu VŽDY předřazen filtru, protože regenerační pozdní dávka paliva vyhořívá právě na něm a bez jeho pomoci nedosáhneš regenerační teplotu. To co u novějších verzí E60 mylně považuješ za kat je pouhý tlumič výfuku, protože katal. vložka je už přímo v přední části obalu filtru. To jen tak na okraj ...
to že je kat společně s filtrem v předním válci jsem psal, jinak s tim pořadím si nejsem uplně jistej, mám takovej pocit že jsem někde četl nejdřív dpf a pak kat (ale to so píšeš zní taky logicky), osobně jsem to rozebraný ještě neviděl.. u první verze DPF u e60 ano, kvůli tomu jsem napadl tvůj příspěvek protože to co jsi psal byl prostě nesmysl..
jinak s tim katalizatorem je to např. u novějších motorů tak, že jsou dva jako na následujícím obrázku (ostatně tak je tomu i u benzínáků), to je pak na místě prvního tlumiče a u prvních verzí původního DPF
Jendix píše:Jinak tady je důkaz že si nevymejšlim. DPF je v tomto případě poz. 3 na spodním obrázku.
[/url]
S tím se mohu ztotožnit.po zadaní win mi vyjeli přímo tyto obrázky kde je PDF udavaný jako č3..
Výrobní datum 2004-04-01
Win: B118532
Díky za rady ale zatím jsem se opravdu nedozvěděl čemu mám věřit,ale logičtější je že PDF budo to hned za svody, že by se BMW spletlo v popisu?
Díky za rady ale zatím jsem se opravdu nedozvěděl čemu mám věřit,ale logičtější je že PDF budo to hned za svody, že by se BMW spletlo v popisu?
já nevím.., jestli na toto mám vůbec reagov at..,abych se zas nenasral ...prosímtě.., pokud si chceš nechat poradit..., odpověď znáš...pokud chceš vycházt z logiky.., ve které věříš tomu, že ti tu všuchni lžou a v bmw se spletli....tak sem ani nechoď
Teď už se jmenuje jenom Adobe Reader. A je zadarmo
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic