má někdo zkušenosti a poradí, nějaký menší úpravy tohoto motoru, nějaký kvalitní chip, pak třeba vstřiky jestli bude potřeba, větší intercooler do m packetovýho nárazníku, příme sání?? případně za kolik a kdo pomůže, udělá.... díky
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Na CHIP motoru, je tady spoustu témat. Je jich dost pozitivních i negativních ale já se toho nikdy nebál a měl jsem moje auta všechny chipnuté. Seat Toledo,Octavia,Superb E39 530d a nakonec i E60 160kw(automat). Asi určitě taky záleží na tom, jaký jsi řidič. Pokud jako já, chceš mít větší výkon pouze na to, že víš že ho tam máš a použiješ ho fakt sem tam jak je třeba anebo jsi jeden s těch, co do auta sednou a ten krouťák jim fakt dělá dobře a šlapou na podlahu nonstop, tak ten motor zrušíš asi dříve než auto bez chipu. I když osobně znám několik hovad, které zrušily několik motorů a turb atd jen proto, že jezdily jako hovada a pak to svedli na špatně provedený CHIP. Moje auta s chipem neměly nikdy žádný problém. Momentální E60 530d 160kw má cca 185kw a už rok jezdí v pohodě a dokonce s nižší spotřebou. Ta moje E39 530d byla ze 142kw chiplá na 155kw a jezdí v poho už 3rok. Možná má někdo na to jiný názor ale já jen napsal ten můj.Takže já se toho osobně nebojím a investice do chipu na E60 byla 3 500kč a je to fakt rozdíl a velká spokojenost.
taky přidám něco do mlýnku,je tu člověk orientujicí se v motorech M57N?Vlastním 525 (130kw) a časem plánuju pár uprav,ví někdo v čem se liší s 530D kdomě objemu?Osobně si myslím že bude minimálně jiné turbo a vstřiky?
PetanE60tka píše:Chip take 4000 korun, na brzde kroutak 585Nm a vykon cca 270 koni. Dlouhodoba spotreba 7,4l/100km, jezdim prevazne mesto. Maximalni spokojenost
triogenn píše:taky přidám něco do mlýnku,je tu člověk orientujicí se v motorech M57N?Vlastním 525 (130kw) a časem plánuju pár uprav,ví někdo v čem se liší s 530D kdomě objemu?Osobně si myslím že bude minimálně jiné turbo a vstřiky?
to ti je málo?
jinak je to tak, turbo vstřiky jsou jiný, sání je třeba ale stejný s třílitrem..
bavil sem se s člověkem kterej nějak dostal vstřiky z 30D na 25D (130kw), ale už řikal že za tim stály větší úpravy.. upřímě bych se na nějaký úpravy asi vysral.. nestojí to za to riziko, to už je lepší prodat a sehnat silnější verzi jak tady píšou ostatní..
triogenn píše:taky přidám něco do mlýnku,je tu člověk orientujicí se v motorech M57N?Vlastním 525 (130kw) a časem plánuju pár uprav,ví někdo v čem se liší s 530D kdomě objemu?Osobně si myslím že bude minimálně jiné turbo a vstřiky?
to ti je málo?
jinak je to tak, turbo vstřiky jsou jiný, sání je třeba ale stejný s třílitrem..
bavil sem se s člověkem kterej nějak dostal vstřiky z 30D na 25D (130kw), ale už řikal že za tim stály větší úpravy.. upřímě bych se na nějaký úpravy asi vysral.. nestojí to za to riziko, to už je lepší prodat a sehnat silnější verzi jak tady píšou ostatní..
super díky za info.zřejmě si ale nerozumíme,můžu prodat a koupit 535d..ale nechci chci upravit 25d záměrně...jinak výkon je dostačující (po chipu nějakých 155kw)