
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - facelift rozdíly??? Rada při koupi
Mám druhou e39, tentokrát 540i manuál a někdy si říkám, že M5 by byla asi výkonově ideální 

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
ada540i píše:Mám druhou e39, tentokrát 540i manuál a někdy si říkám, že M5 by byla asi výkonově ideální
zrychlení i maximálka je jistě trochu jinde ale zase 6,1s a 5,2sekundy není tak brutální rozdíl....
by mě zajímalo kolik váží 540i s manuálem a M5
zda je i váha u M5 třeba o 100-150kg větší.
Ona M5 je těžká kráva 1850kg
Kdyby 540i měla trochu lepší sání a komplet výfuk tak je někde i 40-50koní výše i krouták a pojede zase líp ...a bude dotahovat těžkou M5 pokud jsme u diskuze ...někde jsem viděl jak upravovali 540i a ne nijak draze
jenom sání a výměna výfuku a úprava řídící jednotky ... a šla výkonem pěkně nahoru. na cca 340-355koní za pár drobných ...taky možnost
někde jsem o tom četl diskuze ...jen prohledat v zahraničním foru...
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Kubaa píše:Jeste nikdo nezareagoval na dotaz ohledně M-paket podvozku v případě kompletního M-paketu.
Je to moc tvrdý nebo v pohodě i na každodenní nasazení?
Mpaket podvozek na e39 je povedený. Rozhodně bych se nebál, že z Tebe i na naších silnicích vytřese duši, pro mě byl (u bývalé e39 M paket) dosti komfortní i sportovní zároveň. Ovšem záleží, jaká tam budeš mít kola. Na 17" je to ideál, pokud zvolíš 19", ubývá komfortu, to je jasné. Projezdil jsem s tím celou republiku a v klidu... Když si srovnám e39 s e46 (obojí M paket), tak e39 byla určitě komfortnější a i když jsem jel rychleji na horší silnici, tak se zdála klidnější a lépe "žehlila" nerovnosti...
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
Filozof píše:ada540i píše:Mám druhou e39, tentokrát 540i manuál a někdy si říkám, že M5 by byla asi výkonově ideální
zrychlení i maximálka je jistě trochu jinde ale zase 6,1s a 5,2sekundy není tak brutální rozdíl....
by mě zajímalo kolik váží 540i s manuálem a M5
zda je i váha u M5 třeba o 100-150kg větší.
Ona M5 je těžká kráva 1850kg
Kdyby 540i měla trochu lepší sání a komplet výfuk tak je někde i 40-50koní výše i krouták a pojede zase líp ...a bude dotahovat těžkou M5 pokud jsme u diskuze ...někde jsem viděl jak upravovali 540i a ne nijak draze
jenom sání a výměna výfuku a úprava řídící jednotky ... a šla výkonem pěkně nahoru. na cca 340-355koní za pár drobných ...taky možnost
někde jsem o tom četl diskuze ...jen prohledat v zahraničním foru...
Já spíš chtěl říct, že výkonu není nikdy dost.

Jinak v techničáku mám 1630kg a v poznámce je že příplatková výbava může udělat asi 65kg navíc.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Velvetek píše:Kubaa píše:Jeste nikdo nezareagoval na dotaz ohledně M-paket podvozku v případě kompletního M-paketu.
Je to moc tvrdý nebo v pohodě i na každodenní nasazení?
Mpaket podvozek na e39 je povedený. Rozhodně bych se nebál, že z Tebe i na naších silnicích vytřese duši, pro mě byl (u bývalé e39 M paket) dosti komfortní i sportovní zároveň. Ovšem záleží, jaká tam budeš mít kola. Na 17" je to ideál, pokud zvolíš 19", ubývá komfortu, to je jasné. Projezdil jsem s tím celou republiku a v klidu... Když si srovnám e39 s e46 (obojí M paket), tak e39 byla určitě komfortnější a i když jsem jel rychleji na horší silnici, tak se zdála klidnější a lépe "žehlila" nerovnosti...
Napisane uplne ako ked odpises info od vyrobcu.
E39 je dovolim si tvrdit TOP a aj dnes ludia miesto e60 kupuju e39 posledne rocniky koly prepracovaniu, neviem cim to je ale pisalo to tu pomerne dost ludi ze e60 je oproti e39 dost pozadu a to e39 je auto z cias Mojzisa.
Ku kolam, podvozku a konfortu - ja som pozoroval velke rozdiely medzi obycajnym podvozkom a M, pri jazde "idem na nakup" ti to je jedno ale pri jazde "som Predator" ta podrzi iba podvozok tam je vidiet rozdiely pri manevrovani ako svina.
Sam osobne mam v aute podvozok M varianta 2 s nivo a taktiez mechy pre podvozok M + to mam rozsirene a jazdim na 18" 255/40 245/40 a manevrovatelnost neskutocne super a pritom to je tazka krava, sprava sa lepsie ako M3.
Na 17" zimnych si nedovolim to co na letnych ale je citit ze auto je na 17" 225/45 ako traktor, proste ten obrovsky profil 45 na 17" pobere vsetko, 16" uz vobec vsetko aj tankodrom ale zase stratis pri jazde vyhody M podvozku lebo vedsina 16" su balony.
Sami viete ze chcem už iba len 540i a ked kupim mam naplane zakazkovu vyrobu vyfuku a zvodou + uprava sania od performance s PB a ked bude malo tak necham upravit mapy - pocitam s vysledkom + 25kw. 235kw je už poznat aj v pomerne tazkej 540i
ADA540i:
zaklad + vybava podla etk az 117kg navyse
Verim ti že jazda 540kou je balada ale e39 je e39 pokial ma vybavu ktora ta uspokoji a je v sport duchu je uplne jedno ci to je 525i alebo 540i, ked neberem vykon motoru samozrejme tam je to uplne o inom a 540i je tym padom uplne ide, ale samostatna jazda napr. mojej 528i na Mpodvozku je lepsia ako jazda na obyc podvozku v 540i, zato 540i posadena na Mku je maso sam viem a sami viete pisal som to v mojom topicu, 540i s M podvozkom je masaker pokial ho vyuzijes, pokial obyc jazda kde nerozhoduje vykon je jedno aka je to e39
zaklad + vybava podla etk az 117kg navyse
Verim ti že jazda 540kou je balada ale e39 je e39 pokial ma vybavu ktora ta uspokoji a je v sport duchu je uplne jedno ci to je 525i alebo 540i, ked neberem vykon motoru samozrejme tam je to uplne o inom a 540i je tym padom uplne ide, ale samostatna jazda napr. mojej 528i na Mpodvozku je lepsia ako jazda na obyc podvozku v 540i, zato 540i posadena na Mku je maso sam viem a sami viete pisal som to v mojom topicu, 540i s M podvozkom je masaker pokial ho vyuzijes, pokial obyc jazda kde nerozhoduje vykon je jedno aka je to e39
Na okresky by som voli E39 530i manual komplet M-packet bez debaty,rozhodne aj aby malo sedacky Sportsitze.
Momentalne mam E39 540i manual 2003 s Mtech II a skor by som uvital viac citu v riadeni ako viac vykonu.Prave na 530 je ine riadenie,a myslim ze sa viac hodi na bezne jazdenie ako 540i ktora je robena na dialnicne cestovanie.
M5 E39 je proste sen ktory si treba splnit,verim ze to musi byt kurevsky rozdiel oproti 540i. Aj ked je 540i velmi dobre auto a tie 2 roky co ho mam robi stale radost a verim ze aj dlho bude.Je to taky nemecky muscle car hruba sila ale do zakrut sa velmi nehodi.Ale tak radost z jazdy rozdava pozehnane a poriadne kopcovano
Momentalne mam E39 540i manual 2003 s Mtech II a skor by som uvital viac citu v riadeni ako viac vykonu.Prave na 530 je ine riadenie,a myslim ze sa viac hodi na bezne jazdenie ako 540i ktora je robena na dialnicne cestovanie.
M5 E39 je proste sen ktory si treba splnit,verim ze to musi byt kurevsky rozdiel oproti 540i. Aj ked je 540i velmi dobre auto a tie 2 roky co ho mam robi stale radost a verim ze aj dlho bude.Je to taky nemecky muscle car hruba sila ale do zakrut sa velmi nehodi.Ale tak radost z jazdy rozdava pozehnane a poriadne kopcovano

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř 30.06.2010 00:00
Pridam par osobnich postrehu a zkusenosti s 540i manual M.
Muj nazor na vykon je ze clovek si zvykne na vsechno tudiz i na 540i se zvykne a pak si clovek obcas rekne no nebzlo by spatnych dalsich 100hp.
Podvozek v kombinaci M a 4,4 motoru je opravdu super obzvlaste pokud je ten podvozek novej coz ma malo techto aut. Je to jeste pomerne kompromis mezi pohodlym a sportem. Vyuzit na plno tohoto podvozku i s timto motorem je za provozu a na normalnich silnicich temer nemozne i zde plati ze podvozek ma vetsi moznosti nez motor.
Celkove je to vuz naladen spise na cestovani neboli dalnicni express kde se vykon taktez hodi a tomu odpovida i rizeni.
Nicmene je to vuz se kterym sem se jeste nesetkal a to prave v pomeru cestovani a kdyz ma clovek naladu tak to auto proste jede a je to pozitek.
Tudiz se cloveku strida pocit otevrit trosku ten vyfuk a slyset to V8 poradne s pocitem uspokojeni pri vyuziti krouticiho momentu pri beznem cestovani.
Muj nazor na vykon je ze clovek si zvykne na vsechno tudiz i na 540i se zvykne a pak si clovek obcas rekne no nebzlo by spatnych dalsich 100hp.
Podvozek v kombinaci M a 4,4 motoru je opravdu super obzvlaste pokud je ten podvozek novej coz ma malo techto aut. Je to jeste pomerne kompromis mezi pohodlym a sportem. Vyuzit na plno tohoto podvozku i s timto motorem je za provozu a na normalnich silnicich temer nemozne i zde plati ze podvozek ma vetsi moznosti nez motor.
Celkove je to vuz naladen spise na cestovani neboli dalnicni express kde se vykon taktez hodi a tomu odpovida i rizeni.
Nicmene je to vuz se kterym sem se jeste nesetkal a to prave v pomeru cestovani a kdyz ma clovek naladu tak to auto proste jede a je to pozitek.
Tudiz se cloveku strida pocit otevrit trosku ten vyfuk a slyset to V8 poradne s pocitem uspokojeni pri vyuziti krouticiho momentu pri beznem cestovani.
díky za názory a rady. jen mě to utvrdilo v tom po čem koukám a doufám že velmi brzo koupím. už z toho nespim
540i byse mi samozrejme líbila, ale nekupuju auto pouze na hobby, ale na každodenní ježdění s tím že chci aby mě to zároveň bavilo...
Půjdu tedy po 530i M paket, je jich dost málo se slušným nájezdem, ev. tedy do 525i Mpaket. Touring a pak dát LPG.


540i byse mi samozrejme líbila, ale nekupuju auto pouze na hobby, ale na každodenní ježdění s tím že chci aby mě to zároveň bavilo...
Půjdu tedy po 530i M paket, je jich dost málo se slušným nájezdem, ev. tedy do 525i Mpaket. Touring a pak dát LPG.
Kubaa píše:díky za názory a rady. jen mě to utvrdilo v tom po čem koukám a doufám že velmi brzo koupím. už z toho nespim![]()
![]()
540i byse mi samozrejme líbila, ale nekupuju auto pouze na hobby, ale na každodenní ježdění s tím že chci aby mě to zároveň bavilo...
Půjdu tedy po 530i M paket, je jich dost málo se slušným nájezdem, ev. tedy do 525i Mpaket. Touring a pak dát LPG.
Přispěju svojí troškou do mlýna. Já mám 528iA v touru a podle mě je tenhle motor na hranici snesitelnosti. LPG nechci ani omylem. Fakta - roční nájezd mám cca 50 kkm, dlouhodobou spotřebu 10,2 litru, z toho cca 50% město, 40% okresky a 10% dálnice. Auto mám na obyč podvozku, na zimu mám 15ky - pohodlíčko, ale éčkovej meďour to není. Nicméně na léto jsem měl 18ky a žádný kostitřas to nebyl. Takže shrnu-li to - Tvoje volba je dle mého velice správná!

LukesE39 píše:Kubaa píše:díky za názory a rady. jen mě to utvrdilo v tom po čem koukám a doufám že velmi brzo koupím. už z toho nespim![]()
![]()
540i byse mi samozrejme líbila, ale nekupuju auto pouze na hobby, ale na každodenní ježdění s tím že chci aby mě to zároveň bavilo...
Půjdu tedy po 530i M paket, je jich dost málo se slušným nájezdem, ev. tedy do 525i Mpaket. Touring a pak dát LPG.
Přispěju svojí troškou do mlýna. Já mám 528iA v touru a podle mě je tenhle motor na hranici snesitelnosti. LPG nechci ani omylem. Fakta - roční nájezd mám cca 50 kkm, dlouhodobou spotřebu 10,2 litru, z toho cca 50% město, 40% okresky a 10% dálnice. Auto mám na obyč podvozku, na zimu mám 15ky - pohodlíčko, ale éčkovej meďour to není. Nicméně na léto jsem měl 18ky a žádný kostitřas to nebyl. Takže shrnu-li to - Tvoje volba je dle mého velice správná!
Co myslíš hranicí snesitelnosti? Jako že co se týče výkonu nebo naopak spotřeby?
LPG ani omylem?Duvod? Je tu mnoho spokojenych lidi a jezdi za polovinu...
e155 píše:Odkud jsi? Asi nejlepší je osobně vyzkoušet a pak se rozhodnout. Pokud chceš projet 525i v okolí Brna, tak není problém. Jsem docela spokojen, výkon mi dostačuje na dálnici i na okresky naprosto vpohodě.
(for e155) Děkuji za nadídku. Velice si toho vážím. Ja jsem ze středních čech - Říčany. Takže do brna cca 180km

Máš M-paket bo obyč? A jestli máš v manuálu tak by mě zajímalo kolik ti to točí a žere při jízdě po dalnici (130/160km/h)? Díky
Je bez M paketu, ale prakticky s novým podvozkem - ramena Lemforder a tlumiće SACHS, takže podvozkově téméř nové auto. Je v manuálu ale z hlavy ti to neřeknu, ve čtvrtek to projedu a dám vědět. Jinak jsi se ještě psal na korozi - kdyź budeś vybírat, tak typické jsou rohy dveří - já to mél u řidiče, spravovat to nemá cenu, vyleze to znova, takźe jsem prostě vyměnil dveře. Já to měl na sedanu ještě na té liśtě, která je mezi víkem kufru a zadním nárazníkem, bylo to na její spodní části - jsou tam dva odtokové kanálky a kolem nich se délali puchýřky. Když jsem to kupoval, tak jsem si ničeho nevšiml, je to takové blbé místo, nenapadlo mé tam koukat.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Když budeš hledat, tak najdeš, ale toho M paketu bych se nevzdával v žádném případě. Bude to stát úsilí, možná i více financí, ale bude to stát za to...
Zverbo: Neblikal jsi nedávno na černou e46 v Mpaket u Záměle?
zverbo píše:Páni to co ste napísali I GIVE LIKE UP
Zverbo: Neblikal jsi nedávno na černou e46 v Mpaket u Záměle?
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
Kubaa píše:
Co myslíš hranicí snesitelnosti? Jako že co se týče výkonu nebo naopak spotřeby?
LPG ani omylem?Duvod? Je tu mnoho spokojenych lidi a jezdi za polovinu...
Hranicí snesitelnosti byla myšlena spotřeba. Výkonově mi ta 2.8 dostačuje, samozřejmě by se mi líbila větší síla, ale osmiválce jsou na benzínovej provoz u daily caru sebevražda. Vím o čem mluvím, tankuju v průměru jednou týdně plnou. Šestiválce žerou u E39 všechny stejně, ale o 2.8 se říká že je z M52 nejspolehlivější a samozřejmě nejvýkonnější - ještě se mi nestalo, abych si postěžoval na nedostatek výkonu - a to mi dost výkonu ubírá automat. U facu bych už šel klidně do 525i.
LPG - je to čistě osobní. Podle mého prostě do BMW nepatří ani nafta ani LPG. Ale tohle je pouze můj názor a náhled na věc - nikomu ho nevnucuju! Jak říkáš, je tu spoustu spokojených lidí a ekonomicky je to taky rozumný. Já s LPG zkušenost nemám a ani mít nechci, takže v tomhle nijak poradit nemůžu. Je fakt, že můj dobrej kamarád teď dělá technika LPG systémů a zatím mě přesvědčuje jen o samých výhodách LPG

Velvetek píše:Když budeš hledat, tak najdeš, ale toho M paketu bych se nevzdával v žádném případě. Bude to stát úsilí, možná i více financí, ale bude to stát za to...zverbo píše:Páni to co ste napísali I GIVE LIKE UP
Zverbo: Neblikal jsi nedávno na černou e46 v Mpaket u Záměle?
LPG v BMW je super vec, manzelka ma lpg v svojej e46 320i a lpg mala aj predtym v 330i a super, bez staznosti.
VELVETEK: blikam na kazde BMW a je to mozne, som z Vamberka a Zamnel mam na 3000m takze pravdepodobnost velika.