jenze ja ho vycistit chci, ale nekdo mi tady pise at ho necisti,tak chci vedet proc ? co ho k tomu vede nevyndat ho a nenelejt do nej tu sracku a a vyplachnout vapkou....Cuba88 píše:tom955i píše:dobre a muzes mi to prosim nejak zduvodnit proc necistit -resp. co mas nacteno, nechystam se do toho hned zejtra, ale casem urcite kdyz nechci kupovat hnedka novej a vykuchat ho nemuzu, protoze bydlim na hranicich s DDR a jezdim tam docela casto na nechci dostat flastr ,sice jsem jeste nikoho nevidel a neslysel merit ,ale pri mem stesti ho vyndam a za dva dny me maji
To ho ale budes muset koupit, protože se po intervalu zanasi cim dal rychleji, ja ho také pretahl a neresil, az auto jezdilo hur a hur a porad skákalo do nouzaku, nehlede na to ze ted by ještě třeba vycisti sel, ale také se muze stat ze budes jezdit tak dlouho, ze ho zamrdas tak, ze uz ho nikdo nevycisti....
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
Ja jsem ho necistil, nebo nevyplachoval jenom proto, protože je to zalezitost kratkodoba, myslis ze kdyz ho vyplachnes, tak ten filtr bude jako novy?? Nebo aspoň cisty z 50%??? To by preci delali i v BMW ze by ti vyndali vyplachli a dali zpet ale oni to nedelaji a vedi proc..... Nehlede na to ze ten filr muze byt tak ucpany nebo zaneseny ze proste vyčistit nepujde..... Když je total, tak ti nepomuze nic.... A i kdyby to pomohlo, co myslis jak bude bez problemu fungovat?? Ja mam filtr pryc a mam upraveny svůj origo bmw sw, takze mam na trvalo klid, ne ze me to ceka za mesic, nebo max. pul rok zas..... Stejne to auto bude cim dal casteji regenerovat, muze ti to zacit skákat do nouzaku, tam to ovlivnuje vice faktoru.....
Cuba88 píše:rooc píše:Hlavne kluci chou za sw 1000kc takze jak jsem psal pokud clovek neni lama udelasi si to odstraneni vlozky sam. To mozna vsemocny pan G.) jen delal co je to za hardcoreporno, bo bych chtel videt, jak by ses tvaril, kdyby ti pan G. Po hodine cmrdlikani oznamil, ze mu mas vyplaznout 6k
bys mu rek jasne braaaacho..., jeste ze jsem si usetril 200km:-D a ty tvoje pocty me bavi jeste vic 300km tam a z5= 1200km.-D navic si myslim ze snejk je echt machr pres bmw a mentuli to u t
aky rozumi, ale tak pan G. Bude asi jinej hrac:-D
Jinak počítal jsem to tak ze jedu 300km tam a zpět dvouma autama, neboť pocitam ze to auto tam budu muset nechat, nikdy jsem neslyšel ze ti sw ptehrajou za 10 minut a zea nekdo sw za 1000kc!!! Jo vlastně se ti omlouvám, slyšel jsem také o tom.... Ale také jsem slyšel ze ti klidně může auto začít regenerovat a vše jede na novo, takze si pak musíš opět zajet přehrát sw..... A nevim jak na západě, ale kdyby jsi tohle u nás udělal zákazníkovi z vychodu, tak pár týdnu cucas brčkem.... U nas to funguje jinak kamo, mozna si o něco vic priplatime, ale máme 100% jistotu ze to je uděláno jak nejlépe jde..... Jinak me osobně v bavoracku upravovali sw v nemecku individuálně, pan G. s nimi spolupracuje, ale o tom jsi asi nikdy neslyšel vid???? Jinak v jednom si se trefil naprosto přesně a to v tom ze ten pan G. je opravdu jiny hrac a nerozumí jenom bmwackum, ale k němu prijedes s jakoukoliv značkou, treba i s půlročním autem a bude o sw věcech vědět více, než školení technici v.autoriz. servisu a pokud ti bude něco upravovat, nebo se do něčeho stourat, tak ani nikdo na to neprijde a to vim z vlastních zkusenosti, u nás neznám jediného nespokojeneho zakaznika co ho navstivil.....
to j pravda...pan G. mi nic neříká..., já jsem dote´d od vidění znal pouze agenta J. a agenta K.

tom955i píše:tak jeste jednou , muzes mi rict co mas nacteno?rooc píše:nevím kolik je v té flašce.., pokud jsi koupil ten čistič co jsem viděl v autokelly...tak to byla litrovka čili kup 4....za mě a co mám načteno ti říkám..., že nemá smysl to čistit..., ale kždého věc
promiň za pozdní reakci, koukni se.., vával jsem sem videa z čištění u mě z toho začali lézt sračky až po tom...co jsem to foukal vzduchem z komprsoru, kterej používaj na utahování kol u tahačů.., 4 litry.., protože to je to, co se do toho filtru vleze, když tak naleješ litr..., budeš to mít naspodku...,čili nulovej efekt..,sám jsem ho čistil 2x a to opravdu pečlivě...poprvé to toho 1/4 roku jelo.., já bohužel jezdím hodně..někdo kdo najede 20tis za rok...tak mu to tím pádem bude rok fungovat...= že si myslí.., jak to není epesní řešení.., vyčistil jsem ho podruhé a zanesl se ještě rychleji..., po odstranění absolutní lahoda!! poté jsem četl článěk ve světe motorů. kde si vzali na paškál PDF a mimo jiné psali.., že filt bm je opravdu konstrukčně udělaný tak.., že po 200tis...je s ním ámen šlus..., bez něj to fakt jede líp odspod...není to prodlevu..., s filtrem ti to nepřijde ale to auto se sem tam rozmýšlí cca 1s jestli pojede(toto nejlíp poznáš u mauálu) automat ti podřadí, takže to tak nevnímáš.., pak jsem četl taky to.., že když to čistíš těma stračkama co nato prodávaj.., prostě znehodnotíš ty příměsy těch vzácných kovů, co jsou uvnitř a defakto ho znehodnotíš.., proč jsem si nekoupil novej? protože mě se líbí, že ten 3 litr jezdí za 7 litrů nemá žádné prodlevy a stejně.., jestli mi někdo bude tvrdit, že při regeneraci to vypustí jarní vánek s vůní levandule..., tak leda hovno, vyletěj z toho uplně stejný račky akorát naráz..., shrnuto.., já to čistil 2x...kvůli tomu, než se přišlo na to.., že je chyb ve filtru vyměnil jem turbo váhu vzduchu atd...(což je moje blbost)....sečteno podrtženo.., jsem rád, že ho nemám.., auto nehulí, jede pěkně...(škoda.., že to není jak u audi, že u audi je DPF příplatková výbava).., čili se rozhodni sám.., pokud najedeš hovno.., vyčisti to.., půl roku rok..., ti to vydrží.., pokud jezdíš víc.., zanedlouho jsi z5 tam kdes byl
Cuba88 píše:Ja jsem ho necistil, nebo nevyplachoval jenom proto, protože je to zalezitost kratkodoba, myslis ze kdyz ho vyplachnes, tak ten filtr bude jako novy?? Nebo aspoň cisty z 50%??? To by preci delali i v BMW ze by ti vyndali vyplachli a dali zpet ale oni to nedelaji a vedi proc..... Nehlede na to ze ten filr muze byt tak ucpany nebo zaneseny ze proste vyčistit nepujde..... Když je total, tak ti nepomuze nic.... A i kdyby to pomohlo, co myslis jak bude bez problemu fungovat?? Ja mam filtr pryc a mam upraveny svůj origo bmw sw, takze mam na trvalo klid, ne ze me to ceka za mesic, nebo max. pul rok zas..... Stejne to auto bude cim dal casteji regenerovat, muze ti to zacit skákat do nouzaku, tam to ovlivnuje vice faktoru.....
to je pravda.., já jsem ten fitr měl zardanej tak.., že v něm stáva voda...a vůbec netekla.., vyčistil jsem ho tak.., že to tím pak protíkalo jak kanálem a stejně to bylo za chvíli znova
rooc píše:Cuba88 píše:Ja jsem ho necistil, nebo nevyplachoval jenom proto, protože je to zalezitost kratkodoba, myslis ze kdyz ho vyplachnes, tak ten filtr bude jako novy?? Nebo aspoň cisty z 50%??? To by preci delali i v BMW ze by ti vyndali vyplachli a dali zpet ale oni to nedelaji a vedi proc..... Nehlede na to ze ten filr muze byt tak ucpany nebo zaneseny ze proste vyčistit nepujde..... Když je total, tak ti nepomuze nic.... A i kdyby to pomohlo, co myslis jak bude bez problemu fungovat?? Ja mam filtr pryc a mam upraveny svůj origo bmw sw, takze mam na trvalo klid, ne ze me to ceka za mesic, nebo max. pul ro zas..... Stejne to auto bude cim dal casteji regenerovat, muze ti to zacit skákat do nouzaku, tam to ovlivnuje vice faktoru.....
to je pravda.., já jsem ten fitr měl zardanej tak.., že v něm stáva voda...a vůbec netekla.., vyčistil jsem ho tak.., že to tím pak protíkalo jak kanálem a stejně to bylo za chvíli znova
Presne moje rec, proste kdyz ten filtr ma kolem 200tis, tak uz vycistit nepujde a kdyz jo, tak uplne minimalne a hlavne se problému nezbavite!!!!! Jak rika tady kolega to auto jede urcite lepe od spoda, já tedy nemám zkusenost co to dělá u manuálu, ale me u automatu to jede proste fakt nadherne, takhle to s filtrem nejelo ani kdyz nebyl ucpanej a normálně fungoval.... Jak mi říkal kamarád, všechno co je ve výfuku navíc, akorát brzdí auto a měl pravdu..... I ten pan co mi upravoval sw tak říkal sám ze to je znát a ze to proste jede fakt nadherne!!!! A auto mi také nehuli, jestli někomu jo, tak musí hledat problém jinde..... Já jsem rad ze ho mám venku a radost bude mít kazdy kdo ho vynda a sveze se...... Jinak i spotřeba jde o něco dolu, protoze auto nemusí regenerovat a zbytečně vam tam nechrli naftu navíc jenom kvůli tomu aby se filtr vypálil.... Pokud tedy filtr uz je před svou smrti, auto čím dál v kratších intervalech bude spouštět regeneraci a řím pádem tam bude chrlit víc nafty.. Kdyz se filtru zbavite, žádná nafta navíc uz se pálit nebude a i spotreba pujde dolu.... Jinak verim i kolegovi ze by mohl jezdit kolem 7 litru pokud jezdí především dalky a mimo mesto....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
butthead740 píše:Tak asi sem slepej, nebo tady neco nehraje ne? Prumer 155km/h a spotreba 6.6??? a To niz jako vidim dobre 882tkm???
jj koukam také, prumer 155 a spotřeba 6.6 svedci o tom ze to není dlouhodoba spotřeba, ale spis neaka kratkodoba (foceno tak minutku pred tim nez se dostal na 6.6) a v dálničním provozu.... to bych ti mohl vyfotit klidne spotřebu 5.5 a pak by další sem mohl dal 4.5 ne??? jestli jezdis dlouhodobe za 7 tak fakt musíš jezdit mimi město a jezdis jak babicka( o tom svedci mi 55km prumer), my co mame to stejne, tak sami dobře vime, ze když se chces trosku svest, tak urcite pod 9 nejdes.... A co teda tech 882tkm?? To mas dedka co mu tahne na mega_____
A to mě tady nikdo nevěřil že dokážu normálně dálky jezdit s 10procent prahou v pohodě kolem 7,1litru/100km a to je auto 530xda což je x-drive automat .... v pohodě a relativně svižně 120km/h okresky a 140 tempomat dálnice ....
několikát vyzkoušeno auto BEZ DPF.
předtím s DPF to bylo o cca 0,5-0,7litru více ...
několikát vyzkoušeno auto BEZ DPF.
předtím s DPF to bylo o cca 0,5-0,7litru více ...
speedfred píše:butthead740 píše:Tak asi sem slepej, nebo tady neco nehraje ne? Prumer 155km/h a spotreba 6.6??? a To niz jako vidim dobre 882tkm???
to teda čumím aj ja na tie KM.
ked to vynuluješ na dialnici dolu kopcom tak je to možné.
Presne to jsi trosku prehnal, 7 bych ti veril, ale pouze za určitých podmínek a s hodne lehkou nohou na plynu, sam jsem to zvladl jednou také po vynulovani pc bordu a na mimomestkem provozu, ale SILENE JSEM SE NUDIL!!!!!! Ja jsem si nekoupil 3litra na to abych s nim potom chtel jezdit jak s 1.9TDIckem, ja mu rad dam poradne napit, hlavne ze to leti...... Ja mam prumer tak 9.5-10.5, ale nejeydim jak babicka....
Filozof píše:A to mě tady nikdo nevěřil že dokážu normálně dálky jezdit s 10procent prahou v pohodě kolem 7,1litru/100km a to je auto 530xda což je x-drive automat .... v pohodě a relativně svižně 120km/h okresky a 140 tempomat dálnice ....
několikát vyzkoušeno auto BEZ DPF.
předtím s DPF to bylo o cca 0,5-0,7litru více ...
7 litru verim, sam sem to jel také ale opravdu jenom mimo město a dalnice, ale hosi u tech 6.6 jde jasne videt ye byl pc bord vynulovan, o tom svedci prumerna rychlost 155.......