Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Svítí kontrolky ABS,DSC a (!) e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
wilicim
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: Mělník

#1 Příspěvek od wilicim »

Všechny Vás zdravím. Vím že už se tady o tom hodně psalo ale zajímalo by mě proč se mi rosvěcují až po ujetí 10 km. když je auto zahřáté. Dnes jsem zastavil vypnul motor a zapnul znova klíček. Kontrolky zhasnou,rosvítí,zhasnou a zase rosvítí několikrát se to opakuje a pak už svítí pořát. Myslíte si že jde o nejakou malickost nebo neco vážného. Dekuju za opovědi. Cus.
triogenn
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26.11.2012 01:00

#2 Příspěvek od triogenn »

nerad bych mluvil uplně mimo téma protože vlastním e60..ale tam se to může dít z více důvodů,např rozdílný tlak v jednotlivých kolech,špatné čidlo polohy volantu,snímač abs na některém kole...slabá baterie.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nejspíš ti umírá jednotka abs/dsc, cca 5-8tis repas/nova...
“Ability is what you're capable of doing.”
wilicim
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: Mělník

#4 Příspěvek od wilicim »

Dnes jsem rozpojil zásuvky jak v motoru u ABS tak u kol odmastil vyfoukal a pořád stejný. Pojedu na diagnostiku, snad mi řeknou co se děje. Děkuju
krestak
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: čtv 06.12.2012 01:00
Bydliště: Mělník

#5 Příspěvek od krestak »

mam to samí :( tak sem zvědavej jak pořídíš :)
kalashnikow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 14.06.2011 00:00

#6 Příspěvek od kalashnikow »

Vzhledem k tomu, že je to jen někdy, mohlo by to být jen čidlo.

Jinak kdyby někdo potřeboval jednotku, mám jednu 000, kdyžtak SZ.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Přečti si můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/post834400.html#p834400 . Pokud Ti to bude hlásit takový blbiny jako mě na začátku, tak můžeš preventivně vyměnit všechny ABS čidla, všechna ložiska, případně nějakou tu řídící jednotku. Mě se vyplatilo chvilku počkat, ještě chvilku s tím jezdít = nechat vyhnít, až se závada naplno projeví.

Až se Ti začnou kontrolky rozsvěcet okamžitě po zapnutí klíčku, tak s tím zajdi na diagnostiku, která Ti řekne, které čidlo odešlo do věčných lovišť.
mario42
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: čtv 17.04.2008 00:00

#8 Příspěvek od mario42 »

Pokud je tam vztah studené- nesvítí, teplé- svítí, bude to asi jednotka. Dělalo mi to stejně, časem v čím dál kratších intervalech. Když jsem tu jednotku DSC viděl rozebranou, pokládal jsem to za špatný vtip. Ani se nedivím, že když ten brak plný studených spojů nasadili soudruzi z BMW kousek nad výfukové svody (u E39), má s tím tolik lidí potíže ...
wilicim
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: Mělník

#9 Příspěvek od wilicim »

Od svodu je to chráněné izolačním plechem, nevím jstli dostatečně. Jinak kontrolky se spiš zlepšujou nž zhoršujou. Takže zkusím vytrvat aby se ta vada projevila naplno,i když je to hrozný dívat se na ně. Vcera jsem měnil silentbloky vrchních ramen na přední nápravě, kdybych neměl soustruch tak bych je tam ani nenalisoval. Měli o 0,4mm větší pruměr.
sir-kiss
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 27.04.2008 00:00

#10 Příspěvek od sir-kiss »

triogenn píše:nerad bych mluvil uplně mimo téma protože vlastním e60..ale tam se to může dít z více důvodů,např rozdílný tlak v jednotlivých kolech,špatné čidlo polohy volantu,snímač abs na některém kole...slabá baterie.
Ahoj, měl bych dotaz, jelikož už se tady o tom psalo. Jde o vliv slabé baterie na DSC.

Kupoval jsem nové budíky a v době výměny a pokusu o opravu původních jsem asi týden jezdil bez budíků. Jednou jsem asi zapomněl něco vypnout ( možná i klíč, když nejsou budíky, těžko se projevuje ) a baterka se přes noc vylámala. Ráno jsem hodil auto na nabíječku, auto nastartovalo a na druhej den jsem namontoval nové budíky. Na těch už mi vyskočila chyba DSC.

Možná mám baterku fakt už hodně slabou, ale pořád startuje. Vím, že na emisích jim to hlásilo, že baterka má nízký stav napětí... Ale mohlo by to a může stále to mít vliv na DSC? Jak chybu odstraním?

DSC, nebo ESP je prý dočasně vypnuté, jedná se o chybu č. 90.
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#11 Příspěvek od e155 »

No, já jsem baterku odrovnal úplně a ani těsně před smrtí DSC nesvítilo.
sir-kiss
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 27.04.2008 00:00

#12 Příspěvek od sir-kiss »

To jo... Ale spíš mě zajímá, jestli to nemůže být jedna z možností. Teda ne jestli se to musí stát, ale jestli může...
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#13 Příspěvek od ACDC »

Asi je to blbost, ale tohle udělá taky nízká hladina kapaliny.
sir-kiss
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 27.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od sir-kiss »

Kapaliny čeho?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#15 Příspěvek od horan »

Vzhledem k tomu, ze resis brzdy, tak asi brzdove kapaliny :wink:
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Falcon »

sir-kiss píše:jsem namontoval nové budíky. Na těch už mi vyskočila chyba DSC.
Máš budíky správně nakódované, aby se shodovalo VIN v budíkách s DSC?
sir-kiss píše:baterka má nízký stav napětí... Ale mohlo by to a může stále to mít vliv na DSC? Jak chybu odstraním? DSC, nebo ESP je prý dočasně vypnuté, jedná se o chybu č. 90.
Chyba č.90 u DSC 5.7 znamená Temporary System Deactivation a to si myslím, že může být kvůli nesouladu VIN. Mohli by se vyjádřit kolegové diagnostici?

Co vlastně máš se starými budíky, poškodil jsi je?
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Nechce se mi to hledat ve WDS, proto kopíruji svůj předchozí příspěvek:

Před startem motoru si přepni menu BC do podmenu
9. Palubní napětí (Bordspannung, Battery) :
9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v, Bordspannung in Volt = Palubní napětí ve Voltech
a sleduj hodnoty napětí v palubní síti. Pokud Ti napětí klesne (asi) pod 10,5 Voltu (= na BC 105) a méně, rozsvítí se Ti kontrolky ABS a ASC. To není chyba systému ABS/ASC, ale vlastnost a systém Tě varuje, že elektrické čerpadlo ABS by nemuselo zapracovat, jak by jsi očekával. Příčinu nízkého napětí hledej v baterce, alternátoru, prokluzujícím řemenu a množství zapnutých spotřebičů jako je výhřev okna a podobně. Stejně tak se nízké palubní napětí projeví na posilovači řízení - řízení jde ztuha.
Uživatelský avatar
Falcon
Registrovaný
Příspěvky: 740
Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Falcon »

Probliknutí ABS + trakce při velkém propadu napětí během startu je jasné, ale spíše jsem pochopil, že mu ty žluté kontrolky svítí stále?

Nebo ne, sir-kiss?
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Odpovědět