starynovy píše:j nejaky rozmer tam pisu, ale nic moc, len vonkajsi priemer, skusim v obchode pohladat. Inak aky mate nazor ze by som tam prerobil expanzku na podbeh ako ma E39? V hlave mi vrta len ta vyska tej nadobky, ci snad nema byt v najvyssom mieste chlad sustavy..
Dle mého zbytečné. Čeho tím chceš docílit? Dyť TDSko se odvzdušňuje úplně v klidu
aj v E39 sa to odvzdusnuje samo, tie nadobky su rovnake.. co chcem docielit? vrazit tam nadobku z felicie, u ktorej je jedno akym momentom utiahnem tu zatku a za druhe je hodne vysoka, odtial ta voda nevyskace...
dyť u normálně funkčního tdsa se taky neřeší síla dotažení víčka (nebo aspoň já jsem ho nikdy neřešil). Prostě jsem dotáhl nadoraz a hotovo. Dlě mě vymýšlíš zbytečnou hovadinu
tak co je potom zle? ved pokial to viecko ma pretlakovy ventil, co ma, tak ako je sakra mozne ze su tie hadice ako kamen? to je jedno, aj keby bola hlava strelena 300x tak ten ventil tam ma drzat 1.4Bar nie?
u TDSa jsou vždycky tvrdé hadice, má takto konstruovaný chladící systém. Jenomže pojem tvrdé ako kameň je bohužel u každého chápaán a brán jinak, takže pokud se nějak rapidně neztrácí voda, nestřílí hadice nebo se nědějou nějaké další nestandartní věci, tak bych to absolutně vůbec neřešil, zabýváš se dle mého banalitou Pro klid duše bych akorát teda zkontroloval (vyměnil) stěžejní součásti chladícího systému, tj. vodní pumpa a termostat a víc bych to asi neřešil
Já je taky nezmáčku od stěny ke stěně. A takto to bylo u všech mých tds Moc to prožíváě řekl bych Koneckonců porovnat to s druhýma tdsama můžeš, když ti jezdí na seřízení, ne? Já mám třeba spodní hadici úplně studenou a beztak je celý systém pod tlakem
zanedlouho budu dávat dolů hlavu na mém 525TDS A ... nějací umělci mi tam strhali šroub mezi 3 a 4 válcem ... takže paráda ... pak napíšu jak to po opravě bude tlakovat -----
Nemělo by ----
.. mám dvě tds ... manuál když utáhnu víčko na max tak hadici po pár kilometrech mám jak beton
a co budes robit s tym strhnutym? onehdy na felicii ked sa jeden ulomil, tak sme to ani neriesili, a davali druhy motor za 60€ ( ), viacero ludi potvrdilo ze bez jednej sroby prdne tesnenie za chvilu.
vcera vnoci som nalial expanzku do plna, pridem rano, chyba centak, takze by som povedal ze motor to nezere.. radiator bol poteceny co ma uspokojilo, co ma ROZHODNE NASRALO ze tecie predok motora, ja som tam vymenil vsetky O kruzky za original, tieklo to predtym, potom prestalo, a teraz zase? ja uz neviem co stym, asi to zasilikonujem ako fuser cele zda sa ze to stale unika z pod kolena termostatu, dufam ze nie spoj hlavy a prs, lebo to posypem termitom a
to kolienko? poinformujem sa o cene, aby ma zase nepolozilo.. inac ta hlava je asi vazne v tahu, len mierne ale je, dnes boli 2 E36tky na nastavenie tak som si to porovnal, tie hadice normalne stlacim.. tak ja neviem ci to predat alebo co, 350€ do toho nedam, ale co ked to prdne niekde 300km od domu.. dilema
plast bude stát pár korun, je tvrdej proto to nedrží,(klasika).
Hlavu neřeš bude to jezdit stejně jako když to uděláš, tzn vyhodiš 350€ a žádnej efekt. Jestli chceš mít klid tak si kup kartu asistenční služby.
80% procent tds má tu hlavu ruplou a jezděj normálně.
ok tak to zatial necham, prezrel som Allegro, a otlakovana zrovnana hlava sa da zohnat za 150€, tesnenia a sroby za 100 (zlaty poliaci ) tak keby na to doslo, mozem mat vsetko doma za 250, a len to rovno prehodit, ale dufam ze nie, zajtra pride radiator, ak sa prestane tratit voda tak na to seriem, a snad uz konecne budem jazdit nejaku dlhsiu dobu bez otvarania kapoty pred kazdym odjazdom...
Už jsem ti psal že motor TDS pracuje s tlakem chladící kapaliny 1,1b, takže to že jsou hadice tvrdý je normální, mám tady 4 auta s tímhle motorem a ani v jednom nejsou hadice měkký. Pokud to nelítá ven přes víčko tak to nemá cenu řešit. Nepřelejváš jen moc expanzku? Pak se ta kapalina po ohřátí nemá kam vejít.