Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e60 BC: Level control system failure
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 310
- Registrován: ned 20.03.2005 01:00
- Bydliště: Mar. Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Pokud svítí kontrolka "auto se šipkami" a u zadního kola to vrčí, kompresor bude nejspíš OK. Pokud není některé ze zadních kol naražené v podběhu, měchy budou taky v pohodě. Ještě častá závada (hlavně v zimě) jedno z čidel zatížení vozu, dávající impuls kompresoru nivoregulace, aby dofukoval. Ta čidla jsou po jednom na LP a LZ poloose (tuším). Většinou pomůže, dát auto do garáže, aby vše povolilo a NIVO zase maká, jak má. Do těch čidel buďto zateče a zmrzne to táhlo, nebo je obalené ledem... Je to různé. A pokud ani rozehřátí nepomůže, je jedno z čidel v háji. To pomůže jen diag. a výměna.
Problém mám ten samej. Na diagnostice jsem byl a je to opravdu špatný kompresor. Bohužel první E61 asi do roku 2006 mají slabší kompresor,který časem fouká čím dál tím míň. A řídící jednotka niva si hlídá i čas za jakej se dofoukne.A pokud se nedofukne tak se rozsvítí kontrolka. Buď za chvilku zhasne sama nebo je potřeba vypnout klíček a znovu nastartovat. Dost jsem se tím zabýval a taky jsem našel hodně popraskanou sací hadičku ke kompresoru,takže si místo čistého zduchu přes filtr,který je v PZ podběhu,sál bordel s vodou a to mu asi taky moc neprospělo. Hadičku jsem zkrátil a utěsnil a nalil do ní trošku oleje aby si ho kompresor nasál a promazal se. Docela to pomohlo ale ne na 100 %. Ale kontrolka se mi už nerozsvěcí tak často a je slyšet že běží lehčeji a vyššíma otáčkama. Ale stejně mě asi jeho výměna nemine a bohužel vrakáč není v tomto případě řešení. Novej stojí 18 K.
Ahoj chlapi,
tak mě tento problém taky potkal. Kompresor jsem nechal zrepasovat se zárukou, ale ta firma mi řekla, že jsem měl špatné relé, těsnící kroužky a ložisko, a řekli mi, že jsem tam měl vodu v tom kompresoru.
Otázka zní:
Je možné, že se mi dostala ta voda do měchů? Nevíte někdo jak jí dostanu ven? Může se něco zničit? Může voda v měchách zničit nový kompresor tím, že se do něj dostane zpět voda? Nerad bych měnil za rok znovu kompresor...
Co jsem zatím o tom systému dofouknutí a vyfouknutí měchů zjistil, tak ty měchy se vyfukují znovu přes kompresor?? Nemají žádný svůj ventil?
tak mě tento problém taky potkal. Kompresor jsem nechal zrepasovat se zárukou, ale ta firma mi řekla, že jsem měl špatné relé, těsnící kroužky a ložisko, a řekli mi, že jsem tam měl vodu v tom kompresoru.
Otázka zní:
Je možné, že se mi dostala ta voda do měchů? Nevíte někdo jak jí dostanu ven? Může se něco zničit? Může voda v měchách zničit nový kompresor tím, že se do něj dostane zpět voda? Nerad bych měnil za rok znovu kompresor...
Co jsem zatím o tom systému dofouknutí a vyfouknutí měchů zjistil, tak ty měchy se vyfukují znovu přes kompresor?? Nemají žádný svůj ventil?
Také se mi dnes objevila tato hláška a symbol (530xd 2006), a to po ujetí cca 100 km, při průjezdu prutkými serpentinami, auto jsem měl plnně obsazené 5x75 kg . Pravý zadek byl o cca 4 cm níž ale jet se s tím dalo, neleželo to nadoraz. Jel jsem s tím zpět 100km, několikrát jsem zastavil a opětovně startoval a nic. Když jsem na konci vysadil 2 lidi (zadek se odlehčil o cca 150 kg, tak jsem nastartoval, zadek se srovnal a já po městě cca10 km je bez chyby a absolutně v pořádku. Nemáte nějaké info, co by to mohlo být? Je sobota takže do pondělka diagnostika nehrozí, tak jsem jak na trní, co by to mohlo být. Poradíte? Dík!
No nechci Te strasit,ale myslim,ze mas bud nacaty kompresor,ze uz nedofouka tak velky tlak na to zatizeni (to je tak jak to zaclo u me) a nebo mas nekde netesnost,ale na tu bych moc nevsazel.Ted bych ale jeste nic s kompresorem nedelal,jen zkontroloval hadicku,kterou dofoukava,jestli neni popraskana.Kdyz mi tohle zaclo delat,tak jsem jeste vcelku normalne jezdil dva mesice,pak uz mi ta chyba vyskakovala po kazdem druhem startu a pak uz to i prestalo dofoukavat a zustavalo to dole vyfouknute.
Jo a zkontroluj si,kdyz zatizis zadek,tak jak dlouho Ti bezi kompresor...uslysis ho krasne vzadu u praveho kola.Nesmi bezet dele nez dvacet sekund...pokud bezi dele,tak hadicka nebo kompresor.
Jo a zkontroluj si,kdyz zatizis zadek,tak jak dlouho Ti bezi kompresor...uslysis ho krasne vzadu u praveho kola.Nesmi bezet dele nez dvacet sekund...pokud bezi dele,tak hadicka nebo kompresor.
resil jsem to presne kolem vanoc, projedte forum a najdete odkaz na prodejce, kupuval jsem novej kompresor v nemecku obednal v patek v podvecer a na stedrej den v pondeli dopoledne dorazil, cena i s postou do nemecka 9000kc,jinak kolik a kde jsi daval za repas? ke kompresoru mi prislo i nove rele a hadicku na nasavani jsem dal silnejsi a vyvedl ji do auta k rezerve,
tom955i píše:resil jsem to presne kolem vanoc, projedte forum a najdete odkaz na prodejce, kupuval jsem novej kompresor v nemecku obednal v patek v podvecer a na stedrej den v pondeli dopoledne dorazil, cena i s postou do nemecka 9000kc,jinak kolik a kde jsi daval za repas? ke kompresoru mi prislo i nove rele a hadicku na nasavani jsem dal silnejsi a vyvedl ji do auta k rezerve,
tady jsem to nechával repasovat...
http://moto.allegro.pl/pompa-kompresor- ... 29709.html
celková cena nějakých 4500kč a taky i nové relé, silnější hadička a filtr...ale nechal jsem to tam pod blatníkem...i v dešti tam mám pořád sucho, dokonce tam byla i pavučinka

ty jsi tam vrtal díru nebo jsi to někde protáhl?
Ahoj, oživuju téma. Mám problém s NIVEM, konkrétně se mi někdy rozsvítí kontrolka level system failure během jízdy, někdy svítí celou dobu, někdy zhasne. Někdy se mi rozsvítí hned po nastartování, když kompresor tlačí a tlačí a po chvíli přestane a hodí to tuhle chybu. Jindy zase třeba týden nic. Každopádně auto je v rovině (dle diag) měchy neuchází a chybové kódy jsou:
5F9A - chyba regulační doby, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F98 - chyba regulační doby, vlevo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F99 - chyba regulační doby, vpravo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
Setkal jste se s tím někdo a čím to bylo? Prosím někoho, kdo to opravdu řešil, rady typu "myslím, že asi..." jsou k ničemu, bez urážky. Díky moc!!!
5F9A - chyba regulační doby, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F98 - chyba regulační doby, vlevo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
5F99 - chyba regulační doby, vpravo vzadu, zvýšení, signál příliš vysoký, přerušovaný
Setkal jste se s tím někdo a čím to bylo? Prosím někoho, kdo to opravdu řešil, rady typu "myslím, že asi..." jsou k ničemu, bez urážky. Díky moc!!!