Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525TDS - mokré a podfouknuté vstřiky
Nenašel jsem tu podobné téma...
Zjistil jsem, že mám kolem vstřiků loužičky nafty a navíc ty loužičky za běhu motoru bublají.
Loužičky jsou způsobené starýma hadičkama přepadu, to vyměnit není problém, ale vypadá to jako kdyby tam byl tlak a navíc to prosakuje i po vypnutí motoru. Má tam být nějaký tlak, i po vypnutí motoru, nebo je někde v přepadu problém?
Bublání se projevuje jen při běhu motoru, vypadá to jako kdyby fučely plyny mezi hlavou a vstřikem, mezi závity. Nesyčí to, není to dramatické, ale bublá to. Co s tím? Mám zkusit vstřiky dotáhnout, nebo naopak vytáhnout, vyměnit těsnění a namontovat zpět?
A ještě doplňující otázka, v chytré knize jsem se dočetl, že špatný vstřik může způsobit detonace a tím poškodit motor, jak ty detonace poznám?
Zjistil jsem, že mám kolem vstřiků loužičky nafty a navíc ty loužičky za běhu motoru bublají.
Loužičky jsou způsobené starýma hadičkama přepadu, to vyměnit není problém, ale vypadá to jako kdyby tam byl tlak a navíc to prosakuje i po vypnutí motoru. Má tam být nějaký tlak, i po vypnutí motoru, nebo je někde v přepadu problém?
Bublání se projevuje jen při běhu motoru, vypadá to jako kdyby fučely plyny mezi hlavou a vstřikem, mezi závity. Nesyčí to, není to dramatické, ale bublá to. Co s tím? Mám zkusit vstřiky dotáhnout, nebo naopak vytáhnout, vyměnit těsnění a namontovat zpět?
A ještě doplňující otázka, v chytré knize jsem se dočetl, že špatný vstřik může způsobit detonace a tím poškodit motor, jak ty detonace poznám?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
přepadovky vyměnit,
špatnej vstřik jako běžnej uživatel nepoznáš,
doporučuju pokud chceš mít klid tak vyndat,nechat přezkoušet,tyhle vstřiky vyzkoušet spojí pár korun,pokud se dohodneš přímo s tím, co to bude dělat tak ti to za cigára udělá, je to práce na 10min (všechny),když nebude muset nic seřizovat či měnit samozřejmě,
pod vstřikama je měděná podložka, tak ty vyměnit a prostor vyčistit,víc není co řešit
špatnej vstřik jako běžnej uživatel nepoznáš,
doporučuju pokud chceš mít klid tak vyndat,nechat přezkoušet,tyhle vstřiky vyzkoušet spojí pár korun,pokud se dohodneš přímo s tím, co to bude dělat tak ti to za cigára udělá, je to práce na 10min (všechny),když nebude muset nic seřizovat či měnit samozřejmě,
pod vstřikama je měděná podložka, tak ty vyměnit a prostor vyčistit,víc není co řešit
Hadičky jsou dočasně vyřešeny zkrácením než seženu nové, mají jiný rozměr než jsem předpokládal.
Tak mi kámoš "připravil" těsnění pod výpustný šroub olejové vany. Ale že by změkčená měď udržela takové tlaky, jaké jsou při plném výkonu ve válcích? Můžu to zkusit, ale nerad bych to po pěti kilometrech zase rozebíral.
starML píše:Ty měděné podložky stačí vyžíhat nad plynovým sporákem a ihned hodit do vody. Měď krásně změkne a zase budou těsnit
Tak mi kámoš "připravil" těsnění pod výpustný šroub olejové vany. Ale že by změkčená měď udržela takové tlaky, jaké jsou při plném výkonu ve válcích? Můžu to zkusit, ale nerad bych to po pěti kilometrech zase rozebíral.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Hadičky na přepady o správném průměru a určení na palivo si kup v autodílech, mají to v metráži a o 50% lacinější, než hadičky s BMW číslem na povrchu. Stejně jsou vyrobeny v některé rozvojové zemi. A tím vyžíháním měděných podložek to myslím vážně. Dodnes jezdí stovky tankových, tatrováckých, vejtřaskových a podobných motorů s vyžíhanými podložkami "made from me". Pokud není prasklá, tak jde jen o peníze a o pocity.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov