zase na druhou stranu lpg nesmejva olejovej film z steny valce, taky dobry.
podstatny je, ze i kdyz je olej na pohled cistej, tak sou po smrti napriklad modifikatory viskozity, detergenty a depresanty, ktery delaj z hnusny sracky motorovej olej pouzitelnej v modernim motoru. o alkalicky rezerve ani nemluvim.
jo a kdy olej znici motor? no kamoska dela v leaseplanu a 2,7tdi od audi vydrzelo jenom s dolejvanim 106tkm a pak byl motor menenej na ucet klienta. chlapik se hajil, ze prej olej dolejval. skoda, ze sem se k tomu motoru nedostal, s chuti bych si udelal rozborku.
tak to vydržel docela hodně (na kilometry),já viděl nexii co měla najeto 60tis a z oleje byl puding,ale ta nexie to najela za 6 let,takže to spíš umřelo na stáří toho oleje než na kilometry,pani taky neměla důvod měnit olej,protže jí nesvítila olejnička,proč utrácet za servis.
hehe no podle me se u ty audiny casem spotreba dost zvedla, takze se olej dolejvanim aspon obmenoval. je to trosku podvod, uznavam. a asi je 2,7tdi houzevnatejsi motor, ktrej bude mit vzhledem k mnozstvi mazanejch ploch vyznamne vetsi olejovou napln.
Soused (zedník ) se se mnou taky hádal že olej v motoru měnit nemusí když dolévá 0,5L měsíčně u fijatu makrela,prý tam má pořád čerstvý Sem zvědavej kdy ho přitáhnou na laně.
zas jako takova tragedie mi to na vrsku neprijde, proste tam, kde to poradne nestrika se usadily sracky. a taky to ma docela projety rozvody na 100tkm. otazka je, jaky peklo bude na klice, ale to bohuzel neni na fotkach.
u většiny fordů s motory Endura, když sundáš ventilové víko to vypadá mnohem hůř a běhaj furt,takže zas taková tragédie to není,ale uznávám že na BMW je to nezvyk
Tak stat sa to zene ze zabudne vymenit olej to je na ne celkom pravdepodobne,ale moj svagor nemenil olej 45000km v suzuku swift ze zabudol.
inac celkom zaujimavy dokument len ci je to pravda..
http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ[/code]
Ja si myslim ze to co rikaji v tom dokumentu je pravda. Ze kdyz se bude pravidelne menit filtr, tak olej vydrzi dlouho. Popr. by stacila treba menit jen ctvrtina naplne.. Ale uprime, kdo z nas ma koule to vyzkouset?
spec: by mě zajímalo zda je to fakt nebo nějakej fake a auto po 2-3kilech prostě odejde.
Když tak nad tím uvažuji pokud by ukázali auta po 400-600tis km že odjezdili s tímto jedním olejem a jen měnili filtry po třeba 30tis km a motory jsou ok tak bych věřil....
je to blbost, do jisté míry s autem najezdíš 200tis bez výměny,ale pak bude motor totálně zasranej bordelem i když budeš měnit filtry,protože se z oleje stane kaše,olej stárne i tepelně a nevěřím, že po dvouch odpracovanejch letech to studený maže.
Jinak třeba novej transit má interval 50tis nebo dva roky,tam už to kilo není moc daleko.
Mě přijde rozumnější, pokud jsem vrtkoleno, koupit starline za pár korun a měnit ho častějš,než koupit drahou sračku a jen jí dolejvat.
novej transit ma interval výměna 50tisic, měnímě po 30 a stejně se nam ve 150ti tisicich rozletěl pist, ve 170ti odešli vstřiky, 5 tisic na to turbo, 192 tisic odešlo vstřikovačí čerpadlo, pustilo špony do vstřiku takže rovnou i novy vstřiky. pak prasklo uložení olejovyho filtru což zase schytalo turbo.
výsledek za 100tkm investice do motoru 190tkč.
starych transitu 2,5d jsme měli 6, všechny měli při prodeji přes 600tkm a nikdy se na motor nechytlo. olej se měnil poctivě po 15 000km, dneska je ale doba mrdko motorů. kdyby byl ten transit zadohrab tak do toho hodíme bmw motor, ale bohužel do předohraba to rozumně zastavět nejde. otec je zoufalej, zánovní vozovej park se mi sype pod rukama, už jsme se chtěli po 20 letech vysrat na fordy, ale pruser je že všichni maj ted motory Ford, jedina alternativa je Sprinter.
JaraX píše:novej transit ma interval výměna 50tisic, měnímě po 30 a stejně se nam ve 150ti tisicich rozletěl pist, ve 170ti odešli vstřiky, 5 tisic na to turbo, 192 tisic odešlo vstřikovačí čerpadlo, pustilo špony do vstřiku takže rovnou i novy vstřiky. pak prasklo uložení olejovyho filtru což zase schytalo turbo. výsledek za 100tkm investice do motoru 190tkč. starych transitu 2,5d jsme měli 6, všechny měli při prodeji přes 600tkm a nikdy se na motor nechytlo. olej se měnil poctivě po 15 000km, dneska je ale doba mrdko motorů. kdyby byl ten transit zadohrab tak do toho hodíme bmw motor, ale bohužel do předohraba to rozumně zastavět nejde. otec je zoufalej, zánovní vozovej park se mi sype pod rukama, už jsme se chtěli po 20 letech vysrat na fordy, ale pruser je že všichni maj ted motory Ford, jedina alternativa je Sprinter.
Tak ti pěkně děkuju, že jsi mi tak pěkně vylíčil co mě čeká Měl jsem v plánu měnit olej po roce,ale po tvém vyjádření nevím jestli to má vůbec smysl.Jinak za 10 tis. mi nabýdli prodlouženou záruku na 5 let,takže do ní jednoznačně jdu a pak pryč s tím. O tom že praskaj písty vím,kámoš nedávno dělal Boxera. Jinak nemysli si ,že si s merglem pomůžete tam je zase VW co jede jak píchlá svině,ale sere se to stejně.
Dneska si prostě pořádnýho dělníka nekoupíš
Mám Transita 2.4 TDCi RWD, motor má najeto asi 70 tis. km, jede to jak sfiňa, akorát brzdy nestíhají. Ale provoz je drahej jak prase, jezdí to tak za 11-12 l/100 km, V zruce měněnej altik, po záruce 2x klimakompresor, do klimošky jsem nasypal přes 50 tis. Kč, loni nový turbo, turbu nic nebylo, ale je součástí litinovejch svodů, který prorezly. Nechápu.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
sou to píííče.
nam odešla kostka na sahaře, samozřejmě se neprodava samostatně, jen se saharou za 15, tak sme dali jetou kostku za 3k, měsíc na to odešel ventilator, tak tam asi hodím ventilator z E38,
pak odešlo railovy čidlo na bmw stojí 3k, na forda se prodava jen s celou lištou za 13k, turbo odešla regulace, dalo se rovnou novy a tomu prozměnu odešla hřídel, píst praksl na dvě poloviny, přes píst to tlakem nabralo olej, motor vyletěl odhadem do 10krpm, zdechnout to nešlo, muselo se to zdechnout přes kvalt, na dalnici za tím autem nebylo vidět. nejhorší je že nam ty transity jezdi za 8,5 kč km, takže spotřeba jeden litr nahoru by pro nas byla smrtelna, a to naštestí ty 2,2TDCi jezdí za 8,5, jezdit za 11, tak to mužem rovnou zabalit.
ted jezdím odschool transitem 1994, 2,5d bez turba 50kW, motor ma najeto asi tak mega, startuje behěm 0,5s a jezdí to furt.
další krok bude transit na LPG, tak jsem zvědav, par lidi to docela chvali, už to ale začíná byt nahvono.
jeden transit ma adaptaci vstřiku -3,5, otázka je jeslti to řešit a dát druhej vstřik a nebo do toho radši nemrdat když to jezdí.
Toho 51 kW Transita jsem měl před tím. V zimě to na horách nešlo natočit - žhavení v sání jako stará Avia. Taky jsem už přemejšlel, že to vyměním za Craftera nebo Sprintera. Ale ty motory co do toho dávají jsou žalostný. Naštěstí mě to neživí, jinak bych byl v (_!_)
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic