Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 - dodatecna instalace adaptivniho tempomatu
V BMW by se do toho z bezpečnostních důvodů nikdy nepustily, je to moc velká zodpovědnost kdyby se něco posralo, ale udělat to jde. Po faceliftu je to ale totální pakárna, protože maj ACC se Stop&Go funkcí čili propojit brzdy, natáhnout kabely, nová páčka přepínání, kódovat, jsou tam snad 3 čidla + řídící jednotka atd atd. U předface je jednotka přímo v bradavici tam je to reálnější, tzn. ACC senzor + držák, páčka ovládání,kabeláž a nakódovat. Za pár tisíc je to u předfejsu reálný.
mari píše:V BMW by se do toho z bezpečnostních důvodů nikdy nepustily, je to moc velká zodpovědnost kdyby se něco posralo, ale udělat to jde. Po faceliftu je to ale totální pakárna, protože maj ACC se Stop&Go funkcí čili propojit brzdy, natáhnout kabely, nová páčka přepínání, kódovat, jsou tam snad 3 čidla + řídící jednotka atd atd. U předface je jednotka přímo v bradavici tam je to reálnější, tzn. ACC senzor + držák, páčka ovládání,kabeláž a nakódovat. Za pár tisíc je to u předfejsu reálný.
tak to jsem v řiti, ty mladý auta stojej za hounoo

VRsix: Psal jsem že pofejs má 3 zařízení, předfejs má jednotku integrovanou v tý bradavici v nárazníku.
Talio: to víš že jde, třeba tady
http://www.stualarm.cz/produkt/dvb-cic- ... ional-cic/
Talio: to víš že jde, třeba tady

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
talio2: anebo tady: http://www.ebay.de/itm/BMW-SET-DVB-T-TV ... 2ebb18e82e
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nechapu na co je dobra tv, tedy NAŠE tv jeste v aute. To jako abych se dival na ty stupidity co tam jsou?? Priznam se, uz mi to leze krkem ty stare americke adusevnele sracky... Rozumne serialy z netu a na zbytek se snad neda divat. Hlavne takovou ulici, kdyby mne chtel nekdo mucit, po shlednuti jednoho dvou dilu reknu vsecko, i to co nevim !!
matiz píše:Nechapu na co je dobra tv, tedy NAŠE tv jeste v aute. To jako abych se dival na ty stupidity co tam jsou?? Priznam se, uz mi to leze krkem ty stare americke adusevnele sracky... Rozumne serialy z netu a na zbytek se snad neda divat. Hlavne takovou ulici, kdyby mne chtel nekdo mucit, po shlednuti jednoho dvou dilu reknu vsecko, i to co nevim !!
Asi tak nějak, ono je k prdu i video z DVD, pokud teda nemáš vzadu monitroy pro děti a dvouzónové audio, to bych pak pochopil, že se jim to pustí dozadu a vpředu hraje rádio. Jinak je to všechno naprd, znám lepší způsob trávení času, než čučet na tv v autě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
nenenenenene, DVD je fajn, koncerty, pro starou prostreno ( v tom pripade motor permanentne mezi 5 -7k rpm ) -))))))) Ale koncerty jsou fakt fajn. Kdyz jede jeste nekdo kdo se muze divat tak nejaky ten film... Radio podle meho gusta taky moc neni, akorat jak umrel Standa Hranicky, na na nasem regionalnim CAS ROCK to byl masakr, naprosta bomba a absolutni vyber, snad ani reklamu jsem nezaregistroval, az mi to prislo divne a zeptal se co to ma za novou super stanici, no a pak se dozvedel proc hrajou tak dobre a hlavne komu...
Já osobně bych se na to vybodnul, podle mého to za to nestojí. Tempomat mám už na svém několikátém autě a ten adaptivní na předface .... nic moc.
I když nastavíte rychlost a zároveň nastavíte nejkratší vzdálenost, tak na naše poměry je to pořád dálka, takže každou chvíli vám tam vpadne nějakej exot a auto začne brzdit jako kráva. Takže ze 130km/H vás to zbrzí na 100km/h, vy dáte levej blinkr, a jak vypadnete z pruhu, tak vás to nakopne, dá plnej a vyletí, aby dohnal těch 130. Takže pořád jak na horský...zabrzdit, vypálit, zabrzdit, vypálit. Praha-Liberec=nervy v hajzlu a spotřeba jako kráva.
Osobně jsem auto koupil a tempomat byl v chybě, takže nefungoval. Tak jsem ho nechal seřídit a už OK, nicméně bez něj se jezdilo bez nervů.....
Kromě toho je vtipné, jak to ve 30km/h pípne a zahlásí...."Frajere, teď už ty".....já už nebrzdím....
Jediné plus patřuju v tom, že když je na dálnici volno, tak když se hrabete v CD, nebo v šuplíku, nebo smrkáte...nebo děláte cokoliv jiného a nevěnujete se řízení, tak vám to zachrání kejhák a nenapálíte to do toho před váma.....
Neříkám, že by to nebylo fajn, ale na našich dálnicích a už vůbec ne s našima řidičema.
Nicméně, spousta lidí bude mít asi jinej názor........
I když nastavíte rychlost a zároveň nastavíte nejkratší vzdálenost, tak na naše poměry je to pořád dálka, takže každou chvíli vám tam vpadne nějakej exot a auto začne brzdit jako kráva. Takže ze 130km/H vás to zbrzí na 100km/h, vy dáte levej blinkr, a jak vypadnete z pruhu, tak vás to nakopne, dá plnej a vyletí, aby dohnal těch 130. Takže pořád jak na horský...zabrzdit, vypálit, zabrzdit, vypálit. Praha-Liberec=nervy v hajzlu a spotřeba jako kráva.
Osobně jsem auto koupil a tempomat byl v chybě, takže nefungoval. Tak jsem ho nechal seřídit a už OK, nicméně bez něj se jezdilo bez nervů.....
Kromě toho je vtipné, jak to ve 30km/h pípne a zahlásí...."Frajere, teď už ty".....já už nebrzdím....
Jediné plus patřuju v tom, že když je na dálnici volno, tak když se hrabete v CD, nebo v šuplíku, nebo smrkáte...nebo děláte cokoliv jiného a nevěnujete se řízení, tak vám to zachrání kejhák a nenapálíte to do toho před váma.....
Neříkám, že by to nebylo fajn, ale na našich dálnicích a už vůbec ne s našima řidičema.
Nicméně, spousta lidí bude mít asi jinej názor........
BMW E36/7 Z3 Hell Rot, 2.8l, 1997
Škoda Yeti 2.0TDI/125kW, 2015
Peugeot 307CC, 1.6l, 2007
Škoda Yeti 2.0TDI/125kW, 2015
Peugeot 307CC, 1.6l, 2007
Sovaja píše:Já osobně bych se na to vybodnul, podle mého to za to nestojí. Tempomat mám už na svém několikátém autě a ten adaptivní na předface .... nic moc.
I když nastavíte rychlost a zároveň nastavíte nejkratší vzdálenost, tak na naše poměry je to pořád dálka, takže každou chvíli vám tam vpadne nějakej exot a auto začne brzdit jako kráva. Takže ze 130km/H vás to zbrzí na 100km/h, vy dáte levej blinkr, a jak vypadnete z pruhu, tak vás to nakopne, dá plnej a vyletí, aby dohnal těch 130. Takže pořád jak na horský...zabrzdit, vypálit, zabrzdit, vypálit. Praha-Liberec=nervy v hajzlu a spotřeba jako kráva.
Osobně jsem auto koupil a tempomat byl v chybě, takže nefungoval. Tak jsem ho nechal seřídit a už OK, nicméně bez něj se jezdilo bez nervů.....
Kromě toho je vtipné, jak to ve 30km/h pípne a zahlásí...."Frajere, teď už ty".....já už nebrzdím....
Jediné plus patřuju v tom, že když je na dálnici volno, tak když se hrabete v CD, nebo v šuplíku, nebo smrkáte...nebo děláte cokoliv jiného a nevěnujete se řízení, tak vám to zachrání kejhák a nenapálíte to do toho před váma.....
Neříkám, že by to nebylo fajn, ale na našich dálnicích a už vůbec ne s našima řidičema.
Nicméně, spousta lidí bude mít asi jinej názor........
Tobě brzdí ACC na předface E60 ???
Nedokazu si predstavit ACC, ktere nebrzdi...
Rozdil mezi pred a poface je v tom, ze poface umi zabrazdit az do uplneho zastaveni a pak se sam rozjet. Ja osobne pouzivam nejradsi tempomat prave v pomalu jedouci kolone. Jedina nevyhoda je, ze pokud auto stoji vic nez 3 vteriny je potreba bud zmacknout tlacitko na tempomatu nebo tuknout do plynu, aby se zase rozjelo (asi z bezpecnostnich duvodu).
Pridelavat ACC na predface mi prijde uplne na nic, prave kvuli tomu ze tam chybi to popojizdeni v kolonach, coz je na ACC nejlepsi.
V dalnicnich rychlostech mi prijde klasicky tempomat lepsi nez ACC.
Rozdil mezi pred a poface je v tom, ze poface umi zabrazdit az do uplneho zastaveni a pak se sam rozjet. Ja osobne pouzivam nejradsi tempomat prave v pomalu jedouci kolone. Jedina nevyhoda je, ze pokud auto stoji vic nez 3 vteriny je potreba bud zmacknout tlacitko na tempomatu nebo tuknout do plynu, aby se zase rozjelo (asi z bezpecnostnich duvodu).
Pridelavat ACC na predface mi prijde uplne na nic, prave kvuli tomu ze tam chybi to popojizdeni v kolonach, coz je na ACC nejlepsi.
V dalnicnich rychlostech mi prijde klasicky tempomat lepsi nez ACC.
Jasně že brzdí.......akorát, že nedokáže zastavit na 0km/h(jako pofacelift), ale ve 30km/h(nebo tak nějak kolem) zahlásí, že přestává makat a pak už je to na řidiči.
Použití tohoto tempomatu si dokážu představit v noci na dálnici a nebo někde venku, kde není dálnice tak plná jako tady.
Použití tohoto tempomatu si dokážu představit v noci na dálnici a nebo někde venku, kde není dálnice tak plná jako tady.
BMW E36/7 Z3 Hell Rot, 2.8l, 1997
Škoda Yeti 2.0TDI/125kW, 2015
Peugeot 307CC, 1.6l, 2007
Škoda Yeti 2.0TDI/125kW, 2015
Peugeot 307CC, 1.6l, 2007