Ten tempomat jak u kterého auta ale když jedu do kopce a tempomat neuměrně přidává plyn a zjištuji že tempomat je v pohodě na rovinky případně klidnou dopravu ...pokud mám složitější terén jezdím usporněji bez tempomatu ...vyzkoušeno na stejné trase rozdím 35min s a 36min bez tempomatu a rozdíl byl skoro litr v můj prospěch.
Ptal jsem se kamoše co jezdí s oktávkou 2 a taky mi řekl že sice tempomat je pohodlnej ale spotřebu má vyšší s ním dokonce je tady někde diskuze tempomat a spotřeba pokud chcete hledat
Tempomat nepředvídá a nerozjede se před kopcem ...já se rozjedu abych v kopci tomu tak nešpalal ...a zase naopak ono je to fajn když jedu dálku do chorvatska tak pak si hodinku dvě odpočinu na tempomat většinou rovina...a pak zase jedu sám podle terénu...
Ten automat v e39 asi má vyšší spotřebu jak u e61 nebo se chová jinak GM vs ZF ...možná se pletu ...ale 6ka má něco do sebe tu ty nemáš a na delší trase to taky něco málo udělá ...
Škoda že nejedeš delší trasu tam by ti to padlo jistě ještě o litr dolu..
Ve městě automat je sice fajn pohodlnej na úkor spotřeby a prokluzování stím se nedá nic moc dělat.
Ten kamoš s 530d manuálem co jezdí za 5,5litru do práce jezdí z maloměsta 2křižovatky do brna tam taky dvě a je ve firmě ...a zpět... a jezdí fakt na spotřebu.....
A pokud vyjede ve 4:30h občas tak potká pár aut jinak volná silnice a tam jde ještě níž se spotřebou .... ale to už je úchylka takto jezdit ...
Si měl koupit fiat panda do práce ten jezdí za 3litry tímto stylem
