
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě 525d e61
Ahoj , plánoval jsem koupi 530D e61 , ale teď se mi naskytla koupě 525d, takže bych se rád zeptal na rozdíly. Papírový rozdíl ve víkonu jsem samozřejmě pochopil
. Co mě zajíma :automatické převodovky jsou schodné ? Rozdíl v provozních nákladech? Je nějaky zakladní technický rozdíl, jako například jíne nápravy? Rozdíl ve spotřebě ?A co dorovnání výkonu čipem na 160kw má někdo zkušenost? Dík za odpověd.

Myslis 525d pred facelift, tudiz 2.5?
Pokud ano, tak prevodovka je shodna s 3.0, tudiz je pro ni krasna rezerva na upravy. Sam to tak mam. Dlouhodoubou spotrebu mam 8,7l/100km, ale s vajickama na plate rozhodne nejezdim
Zasadni konstrukcni rozdily tam nejsou, pouze motor je 2.5 oproti 3.0.
Pokud se ti naskytla dobra koupe, tak do toho jdi. Po chipu to jede celkem hezky.
Pokud ano, tak prevodovka je shodna s 3.0, tudiz je pro ni krasna rezerva na upravy. Sam to tak mam. Dlouhodoubou spotrebu mam 8,7l/100km, ale s vajickama na plate rozhodne nejezdim

Pokud se ti naskytla dobra koupe, tak do toho jdi. Po chipu to jede celkem hezky.
VRsix píše:wiperko: A kde jsi na to prisel? Mas to nejak podlozeny?Nebo je to jedna pani povidala?
525d pred faceliftem neni dobra, pokud nenatrefis na kus. Mam kamose co maji 5tky a asi 3 znich si to koupily a stale p*cuji... a ridil jsem to a zadnej zazrak proti 530d to fakt neni a spotreba skoro stejna.
a 525d po faceliftu je 3,0D tak jako 530d.
To je jak na zakladce, on moc dobre vi, ze to ma 177koni a kdyby chtel zavodit, kouka po 535d nebo nejakym benzinu. Ty pises, ze 525d je spatny a 530d dobry, pritom to co jsi jmenoval odchazi na obou stejne...
Myslim, ze kolegu zajimaji spise zkusenosti nez domenky.
No nic, uz me to nebavi, chtel jsem poradit, misto toho se tu musim dohadovat s nekym, kdo E60 ani nema a pise zcestny informace.
Myslim, ze kolegu zajimaji spise zkusenosti nez domenky.
No nic, uz me to nebavi, chtel jsem poradit, misto toho se tu musim dohadovat s nekym, kdo E60 ani nema a pise zcestny informace.
Mam 525 rok 2006 dokonce 120 kw a zkoumal jsem vsemozne internet nez jsem ho koupil.nenasel jsem zadne negativni reakce ve srovnani s 530itkou.je pravda,ze az tak nejede,ale i tak si myslim,ze jede velice hezky.spotreba je tak asi stejna jako 530itka,nez jsem se trochu szil s automatem tak zrala ve meste i 14l,ale ted uz jsem ve meste na 10 a mimo mesto kolem 7l.jezdil jsem i s 530itkou a nerikam,ze to neni rozdil,je a velky,ale 525 je dostacujici rozhodne to neni zadny lenoch.zrovna dneska jsem byl v servise na automaty a rikali mi,ze prevodovky na 525 jsou malinko jine,ale vlastni zkusenost nemam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ja vam zase neco napisu na plnou hubu, ackoliv se to mnohym nebude libit. Nejvetsi problem na petkach je, ze je dost uz starsich kousku a kupujou si je mladi kluci kteri jim davaji pekne pohulit ale potom nemaji na servis a udrzovani toho auta v plne kondici. Nejvetsi starosti mnohych petkaru, a neberte mne za slovo, nemyslim nikoho konkretniho je jak dostat z toho motoru co nejvic kobyl za co nejmin penez, idealne zadarmo. Takze prvni na rade hned po koupi je chip a vsem ukazat ze to je proste nejrychlejsi cool kara ve meste.
Bohuzel ale ona ten chip mela uz pred deseti rokama a mezitim bylo pet majitelu
A z takoveho auta udelat lestenku stoji hoooodne penez.
Delal jsem ted v poslednich dnech jednu petku z roku 2004 a reknu vam ze bych si umel predstavit ze by mi stala v garazi. Kdyz pominu spotrebni veci ktere je treba udelat a ktere majitel uz resi, nebot je mel v kufru, tak po dodani mrtvych elektrickych veci to auto je v perfektni kondici jak po elektricke strance, tak po motorove. Vim ze toho pana uvidim maximalne na nejakou letmou kontrolu nebo nejaky ten reset ktery si neudela sam.
Kazdopadne bych si zkontroloval DPF a jeho stav jestlize jim bylo auto vybavene. Pokud je vykuchany osobne se otacim a odchazim, pripadne sleva v adekvatni vysi za dpf ON
Dalsi sazka na spokojene uzivani je kvalitni diagnostika pred koupi. Pokud jsou v aute zavady z doby kdy melo 80k a nyni ma o 100 vic, tak si lze udelat obrazek o tom, jak kvalitni a vsestranna pece tomu autu byla dopravana. Smutna realita je ze na mnoha autech nachazim udaj na tachometru xy a zavady zapsane o desitky tisic km vys - toto je nas narodni sport. Rekord mam prave na te petici co jsem psal vys ze by mi mohla stat v garazi, schvalne to najdu, na tachometru 192, na diagnostice 524. Ale zrovna u teto petice verim ze toto je nedopatreni ktere mohlo vzniknout i jinak nez umyslnym smotanim, a jestli to auto melo opravdu pres pul mice, tak si nekdo dal s nim takovou praci aby to zamaskoval, ze bych mu to sezral i s navijakem
.


Delal jsem ted v poslednich dnech jednu petku z roku 2004 a reknu vam ze bych si umel predstavit ze by mi stala v garazi. Kdyz pominu spotrebni veci ktere je treba udelat a ktere majitel uz resi, nebot je mel v kufru, tak po dodani mrtvych elektrickych veci to auto je v perfektni kondici jak po elektricke strance, tak po motorove. Vim ze toho pana uvidim maximalne na nejakou letmou kontrolu nebo nejaky ten reset ktery si neudela sam.
Kazdopadne bych si zkontroloval DPF a jeho stav jestlize jim bylo auto vybavene. Pokud je vykuchany osobne se otacim a odchazim, pripadne sleva v adekvatni vysi za dpf ON

