Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530i N53 - E60/61 po FL 2007 - 2010 tedy R6 benzííín
No, jedna ledka v celém světle nesvítí. Respektive svítí, ale nějak mizerně, jako bludička. Když přejedu nerovnosti, tak to celé (blinkr) chvíli svítí, chvíli ne, takže jsem tak trochu mlel s kontaktama a blikalo to jak barevná hudba - jó a né a jó a né. Zkusím to odpojit, vyndat, rozebrat, sestavit, namontovat, prošlíchnout kontakty, zapojit ... a uvidím. Asi nic jinýho nevymyslím. Tuším, že je všechno zalisované jak to dneska všichni známe "na furt", takže autosoučástkobyzmys se točí jak má a výrobci si mnou ruce.
No jo, není to holt jako moje starý Scorpio - tam když se v el. cosi podělalo, tak jsem si sed v kuchyni, rozdělal na stole noviny na kterých jsem příslušnou věc rozebral na prvočinitele, promazal kontakty, sestavil, nainstaloval do auta a vše fungovalo ne jedničku. Ale to už je dááávno.
Furt zde visí otázka aditiv do benzínu. To bych zde chtěl ještě slyšet pokud možno fundovaný názor, popř. vaše zkušenosti a doporučení.
Ještě mě napadá, že teď jak jsem to několik dní pucoval, tak jak furt zavírám a otvírám dveře, tak mi začala signalizovat kontrolka baterie (ono to taky všechno svítí jak vánoční stromeček - chtěl bych to vypnout, ale asi to nelze). Doufám, že je to jen pokles napětí. Nabil bych to klasickou cestou, ale u tohoto auta nevím, jestli můžu vyndat baterku a normálně ji nabít v dílně. Podle majitele servisu BMW v Brně ne, protože by se následně musely nainstalovat nějaký softwarový kravinky - úplně přesně nevím co, kde a proč. Asi jak se bude s autem jezdit, tak se baterie donabije, maximálně bych ještě zkusil nabíječku (udržovačku napětí), kterou snad můžu napojit přímo na kontakty i ve voze zapojené baterie.
Kdyby jste s tím vším zde měl někdo nějakou zkušenost, napište.
No jo, není to holt jako moje starý Scorpio - tam když se v el. cosi podělalo, tak jsem si sed v kuchyni, rozdělal na stole noviny na kterých jsem příslušnou věc rozebral na prvočinitele, promazal kontakty, sestavil, nainstaloval do auta a vše fungovalo ne jedničku. Ale to už je dááávno.
Furt zde visí otázka aditiv do benzínu. To bych zde chtěl ještě slyšet pokud možno fundovaný názor, popř. vaše zkušenosti a doporučení.
Ještě mě napadá, že teď jak jsem to několik dní pucoval, tak jak furt zavírám a otvírám dveře, tak mi začala signalizovat kontrolka baterie (ono to taky všechno svítí jak vánoční stromeček - chtěl bych to vypnout, ale asi to nelze). Doufám, že je to jen pokles napětí. Nabil bych to klasickou cestou, ale u tohoto auta nevím, jestli můžu vyndat baterku a normálně ji nabít v dílně. Podle majitele servisu BMW v Brně ne, protože by se následně musely nainstalovat nějaký softwarový kravinky - úplně přesně nevím co, kde a proč. Asi jak se bude s autem jezdit, tak se baterie donabije, maximálně bych ještě zkusil nabíječku (udržovačku napětí), kterou snad můžu napojit přímo na kontakty i ve voze zapojené baterie.
Kdyby jste s tím vším zde měl někdo nějakou zkušenost, napište.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Tecto píše:No, jedna ledka v celém světle nesvítí. Respektive svítí, ale nějak mizerně, jako bludička. Když přejedu nerovnosti, tak to celé (blinkr) chvíli svítí, chvíli ne, takže jsem tak trochu mlel s kontaktama a blikalo to jak barevná hudba - jó a né a jó a né. Zkusím to odpojit, vyndat, rozebrat, sestavit, namontovat, prošlíchnout kontakty, zapojit ... a uvidím. Asi nic jinýho nevymyslím. Tuším, že je všechno zalisované jak to dneska všichni známe "na furt", takže autosoučástkobyzmys se točí jak má a výrobci si mnou ruce.
No jo, není to holt jako moje starý Scorpio - tam když se v el. cosi podělalo, tak jsem si sed v kuchyni, rozdělal na stole noviny na kterých jsem příslušnou věc rozebral na prvočinitele, promazal kontakty, sestavil, nainstaloval do auta a vše fungovalo ne jedničku. Ale to už je dááávno.
Furt zde visí otázka aditiv do benzínu. To bych zde chtěl ještě slyšet pokud možno fundovaný názor, popř. vaše zkušenosti a doporučení.
Ještě mě napadá, že teď jak jsem to několik dní pucoval, tak jak furt zavírám a otvírám dveře, tak mi začala signalizovat kontrolka baterie (ono to taky všechno svítí jak vánoční stromeček - chtěl bych to vypnout, ale asi to nelze). Doufám, že je to jen pokles napětí. Nabil bych to klasickou cestou, ale u tohoto auta nevím, jestli můžu vyndat baterku a normálně ji nabít v dílně. Podle majitele servisu BMW v Brně ne, protože by se následně musely nainstalovat nějaký softwarový kravinky - úplně přesně nevím co, kde a proč. Asi jak se bude s autem jezdit, tak se baterie donabije, maximálně bych ještě zkusil nabíječku (udržovačku napětí), kterou snad můžu napojit přímo na kontakty i ve voze zapojené baterie.
Kdyby jste s tím vším zde měl někdo nějakou zkušenost, napište.
všechno co tady popsiješ je ukazuje opravdu spíš na kabely co jdou do dveří kufru než na nefunkční led světlo.. i to vybijení baterie s tim souvisí.. navíc pokud máš kilometry který máš.. nebylo to neobvyklé..
aditivum do nafty lidi dávaji obvykle od VIF, u benzínu jsem o tom slyšel taky od pár lidí.. zkus zapátrat tim směrem.. určitě tady na foru něco najdeš..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Tecto píše:Pořád jsem se tady nedověděl nic o aditivech do benzínu. Většinou to všichi lejou do nafty, kde to má myslím 100% smysl. U benzínu mi to ale tak trochu není jasné, takže pokud se zde najde odvážlivec, co mi na to odpoví, budu rááááth
zkust to tady:
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=829&t=1116720
Stále mi tady ještě nikdo nic neřek k mojí původní otázce na tento motor (R6, benzín 200kW - po 2007). Při volnoběhu to nepravidekně klepe. Nevím fakt co to je. Studený to jede jak hodinky, ale zahřátý to na volnoběh klepe jak babiččin šicí stroj. dneska mi soudruzi v servisu řekli, že si myslí, že by to mohl být napínák rozvodového řetězu, jak je už torochu vyběhanej (150.000km - poctivejch!!), tak asi ztrácí tlak a poklepává. Moc rád bych tomu věřil, ale . . .
Snad to bude vono, protože stejně mě nic jinýho nenapadá. Kepec jde zepředu motoru, ale hrozně těžko se to určuje. Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo su v tom zase sám? Díky za info.
Snad to bude vono, protože stejně mě nic jinýho nenapadá. Kepec jde zepředu motoru, ale hrozně těžko se to určuje. Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo su v tom zase sám? Díky za info.
Ahoj,
psal jsi o tvém problému s klepáním:
Dík
psal jsi o tvém problému s klepáním:
Můžu se tě prosím zeptat, zda jsi tento problém vyřešil? Bylo to tím napínákem? Taky mi tento motor všelijak klepe, ale právě nevím, zda to není běžný, "hrubý" projev tohoto motoru...Tecto píše:Stále mi tady ještě nikdo nic neřek k mojí původní otázce na tento motor (R6, benzín 200kW - po 2007). Při volnoběhu to nepravidekně klepe. Nevím fakt co to je. Studený to jede jak hodinky, ale zahřátý to na volnoběh klepe jak babiččin šicí stroj. dneska mi soudruzi v servisu řekli, že si myslí, že by to mohl být napínák rozvodového řetězu, jak je už torochu vyběhanej (150.000km - poctivejch!!), tak asi ztrácí tlak a poklepává. Moc rád bych tomu věřil, ale . . .
Snad to bude vono, protože stejně mě nic jinýho nenapadá. Kepec jde zepředu motoru, ale hrozně těžko se to určuje. Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo su v tom zase sám? Díky za info.
Dík
No, problém už mám vyřešen - olejové čerpadlo, které se mění vč. všech vnitřních rozvodů. Je to pálka a navíc to trvá tak cca tři dny.
Je to klasická bolest motoru N53. Dále tam ještě klepávají vstřiky, které se standardně mění po 150.tis. km (á 3.000,- Kč) + se musí nahrát nový soft. Mě se ještě podělalo VT čerpadlo, takže jsem jej měnil taky.
Je to bomba, prostě to slupne 60.tis na jedn zátah.
Přeju pevný zdraví a nervy
Je to klasická bolest motoru N53. Dále tam ještě klepávají vstřiky, které se standardně mění po 150.tis. km (á 3.000,- Kč) + se musí nahrát nový soft. Mě se ještě podělalo VT čerpadlo, takže jsem jej měnil taky.
Je to bomba, prostě to slupne 60.tis na jedn zátah.
Přeju pevný zdraví a nervy

Děkuju za rychlou reakci. No ale moc jsi mě nepotěšil, radši bych slyšel, že to byla nějaká levná prkotinaTecto píše:No, problém už mám vyřešen - olejové čerpadlo, které se mění vč. všech vnitřních rozvodů. Je to pálka a navíc to trvá tak cca tři dny.
Je to klasická bolest motoru N53. Dále tam ještě klepávají vstřiky, které se standardně mění po 150.tis. km (á 3.000,- Kč) + se musí nahrát nový soft. Mě se ještě podělalo VT čerpadlo, takže jsem jej měnil taky.
Je to bomba, prostě to slupne 60.tis na jedn zátah.
Přeju pevný zdraví a nervy

Já měl co se týče toho motoru už taky výdaje. Občas to při rozjezdu divně poškubne. Už mám nové všechny vstřiky, svíčky i cívky, zlepšilo se to, ale pořád to není ono. Taky mě napadlo ještě to čerpadlo. Mohl bych se tě ještě zeptat, na kolik vyšla práce při té výměně čerpadla? Vím, že to čerpdlo samotné vychází asi na 8 000, ale právě se trochu bojim, jestli kvuli němu nemusí ven motor nebo tak něco...
Dík