Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Poradte s koupi 5
chip: souhlas ve všem. Mě E60/61 chytla za srdce a to pořádně!
tecto: takový smělý dotaz, auto si kupoval sám? A v bazaru předpokládám? Už podle tvého psání usuzuji, že v autech se moc nevyznáš tak proč si nenecháš poradit? Nebo dovézt něco od m3maniaka z DE? Místo nadávek na BMW by proto bylo potřeba něco udělat. S každým autem musíš počítat že se něco posere. BMW není dokonalé, tak se trošku prober!
tecto: takový smělý dotaz, auto si kupoval sám? A v bazaru předpokládám? Už podle tvého psání usuzuji, že v autech se moc nevyznáš tak proč si nenecháš poradit? Nebo dovézt něco od m3maniaka z DE? Místo nadávek na BMW by proto bylo potřeba něco udělat. S každým autem musíš počítat že se něco posere. BMW není dokonalé, tak se trošku prober!
Toto fórum existuje z důvodu toho aby se človek především informoval o problematice u jednotlivých modelů,každý model,ač je to BMW,má své mušky a mouchy které objevíš i ty,ale chce to číst a psát a jakoby se vzdělávat v tomto ohledu.Za prvé co ti můžu doporučit a co bych jako první udělal já na tvém místě je to že bych vyhledal pořádný servis,nemyslím tím servis těch všemožných sráčů v podobě renocar atp.Veškaré tyhle servisy jsou stavěné pro movité majitele,kteří neřeší peníze,když řeknou dej pade dá pade,když řeknou dej sto litrů dá sto litrů a vysmátej že mu M5 apod.fachá zase na 100%.Čti Čti Čti,založ si své vlastní téma,např.o tom že hledáš ve své lokalitě servisáka,je tady spousta chlapů co se tím žíví a svoji práci odvátí v trochu jiném levelu než autorizáky.Tím bych začal,nakonec uvidíš že zvuky které vydává tvoje 530i bude možná prkotina kterou by ti v autor.servisu zapřeli a řekli že to je to a to hlavně aby byl vejvar.Tihle kluci servisujou s láskou,jejich práce je zároveň koníček,určitě ti pomůžou.Hodně štěstí 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
No, že bych se v autech zas tak úplně nevyznal bych skutečně neřekl. Ano, i já jsem se pro E60/61 hodně nadchl, stejně jako vyvšichni zde. Ne, auto jsem nekupoval z bazaru, ale od člověka s individuálního dovozu. Krom toho poklepávání na volnoběh je auto v super stavu, nepoznalo sůl a místní děravý silnice. Kilometry sedí, je to Holanďan se super zachovalým interiérem, nic není druhotně lakovaný a prakticky všechno je původní. Jde mi jen o to, že se nemám s kým se poradit a jsem pod tlakem, protože potřebuju pracovat a ne starat o klepání v motoru. A to je asi celé. A probranej sem, v tom nemám problém, dík za optání.
Jsem tady proto, že skutečně se zde aspoň sem tam najde někdo s kým si můžu poléčit nervy. Ale je to adrenalin na kterej sem už docela starej.
Jsem tady proto, že skutečně se zde aspoň sem tam najde někdo s kým si můžu poléčit nervy. Ale je to adrenalin na kterej sem už docela starej.
Jojo, v Blažovicích u p. Dvořáka jsem objednanej na pondělí. Doufám, že je to ten správnej kontakt. I Kdž se znám se všemi třemi majiteli Renocaru, tak přece jen myslím, že to není adresa pro mě. Efko nechci a ani na to nemám kačky, takže známej neznámej - nejsem pro ně zajímavej.
Blažovice mě přijdou jako dobrá adresa a doufám, že na to přijdou. Taky tak trochu věřím, že je to prkotina - dělá to jen na volnoběh a to při zahřátým motoru. Jak se zvýší otáčky, zmizí to. ráno po nastartování to běží jak popelka - to je OK. Ještě když to nastaruju zahřátý tak po patncti minutách klidu, tak to zarachtá hodně - zřejmě než se to natlakuje olejem. Laicky bych to tipl na hydro napínák rozvodového řetězu, jelikož zvuky jdou zepředu zdola motoru (jakoby někde kolem spodní řemenice). Tak nevím a noci trávím v modlitbách.
Blažovice mě přijdou jako dobrá adresa a doufám, že na to přijdou. Taky tak trochu věřím, že je to prkotina - dělá to jen na volnoběh a to při zahřátým motoru. Jak se zvýší otáčky, zmizí to. ráno po nastartování to běží jak popelka - to je OK. Ještě když to nastaruju zahřátý tak po patncti minutách klidu, tak to zarachtá hodně - zřejmě než se to natlakuje olejem. Laicky bych to tipl na hydro napínák rozvodového řetězu, jelikož zvuky jdou zepředu zdola motoru (jakoby někde kolem spodní řemenice). Tak nevím a noci trávím v modlitbách.
gunner píše:Tecto píše:Krásná diskuze o designu, který je čistě individuální záležitostí. Já jsem majitelem E61 530i 2008 a jsem čistokrevně NASRANEJ, protože i když jsem chtěl původně diesel, tak na základě zde uvedených recenzí jsem šel do benzínu a v tuto chvíli čistokrevný zklamání. Žere to kolem 10-ti ať jedu jak jedu, motor klepe na volnoběh, cpu do toho jen peníze a třesu se, že to nezaplatím. Nikdy jsem si nemyslel, že fšechno a to říkám opravdu otevřeně FŠECHNO je na tuto popelnici tak drahý, že se mi chce brečet. Vím, že tímto přízpěvkem vyvolám velkou bouři pravověrných, ale nemylsel jsem si, že takto drahý auto po najetých (ověřených) 150. tis. km bude takhle na h...
Z převodovky vytekl humus, nová náplń mne stála 10-tku, v motoru na volnoběh něco klape a nikdo neví co to je - ale zní to hrozně, třesu se, že automat přestane řadit, zadní LED světla hlásí poruchy a to pravý nesvítí (fakt kvalita!!!), RunFlaty jsou tvrdý jak beton, rezerva ani hever tam není, atd. Prostě nalít jsem a jak říkám - zklamání a nasranost. Pokud to jen torchu půjde, tak s BMW jsem jednou pro vždy skončil.
A je jedno, o jaký design jde, věřte, že Vás to přestane zajímat hned, jak zazní cifry v servisu. Dodnes jsem měl obyč, Mondeo a nikdy nic jsem neřešil - a to má 140.000km, benzín 2.0 v klasickým automatu.
Teď přemýšlím, jak se tzv. "báwa" rychle zbavit. Už ho nemůžu ani vidět.
Jestli budou auta vyrábět takto, tak potěž pánbůh. BMW no more.
No,co ti na tohle napsat...snad aby sis koupil zas to mondeo a zrušil si tu svůj nick.
Tak bohužel si musíš uvědomit, že jsis koupil auto ,které stálo nové cca 1,6 mega za cenu cca 400tkc a pokud si myslíš ,že auto má i po 5ti a více letech pořád vlastnosti nového auta tak je to průser, to by jaksi nikdo nové auto nekupoval. Ale sere se uplně vše, bohužel nikdo neví jak se k autu choval předchozí majitel nebo majitelé...tatikovi klekl motor na oktavce ve 53tkm po 5ti letech, na mondea nadává milion lidí (nafta) měl jsi štěstí a benzínovou verzi, to si prostě nevybereš , kazí se každá značka ,některí více některá méně. A hlavně je to kus od kusu, taky je rozdíl 150tkm po Praze a 150tkm po německu. A pokud se hrozíš toho jestli to auto vůbec uservisuješ tak jsi se možná neměl tlačit do prémiové značky ono pokud chodíš do autorizáku tak to jsou docela dardy za hodinovou sazby ,ale i za obyčejnej olej


Do autorizáku jezdit ještě v ČR pro auto starší 5-6let je dle mě blbost.
Jsou velice drazí výměna oleje 7000kč pro 530xd mě přijde docela nesmyslné když němci chtěji 105eur. a Další šílené položky které jsou 8-12krát předražené než by měli bejt.
Najdi si kvalitní servisáky co dělají za rozumnou cenu BMW a je to jejich koníček to je základ.
Pak zjisti co vše je na autě špatně a nech si to pořešit. Výměna oleje je snad do 10tis někde dokonce 5-6tisic jak u koho a taky záleží jak dokonale to dokáží vyměnit.
Nejlepší je přímo výměna od ZF ale netuším cenu musel by jsis tam zavolat.
Že teče hnuj po 150tis km se mi nechce věřit spíše to vypadá na to že to jezdilo někde hodně krátké trasy za studena... protože jsem viděl jak vypadal olej při 230tis km a bylo to v pohodě.
Kotouče desky a společný spotřebák se dá sehnat taky za rozumné ceny stejně jako u jiných značek ... beru kvalitnější díly podvozek - MEYLE HD , ATE kotouče a podobně....
Automat je vždycky loterie ale pokud se udělá proplach kvalitně a výměna oleje a bude v pořádku máš na dalších 80-100tis jistě klid.
Máme auto z DE od 1majitele co ho tam kupoval mělo slušnou cenu z 2,5mega - za 460 s DPH kupováno před 2mi lety a auto najelo od té doby 80tisic. Ted má skoro 3kila a auto jezdí jako víno. je to 530xda touring a původní turbo , původní vstřiky a mění se jen spotřebák.
Základ je to mít pojištěno proti vandalismu a havarijko. Až ti to někdo závistivej přetáhne klíčem nebo ukradne stěrač, zrcátko a podobně budeš si rvát vlasy...
Jsou velice drazí výměna oleje 7000kč pro 530xd mě přijde docela nesmyslné když němci chtěji 105eur. a Další šílené položky které jsou 8-12krát předražené než by měli bejt.
Najdi si kvalitní servisáky co dělají za rozumnou cenu BMW a je to jejich koníček to je základ.
Pak zjisti co vše je na autě špatně a nech si to pořešit. Výměna oleje je snad do 10tis někde dokonce 5-6tisic jak u koho a taky záleží jak dokonale to dokáží vyměnit.
Nejlepší je přímo výměna od ZF ale netuším cenu musel by jsis tam zavolat.
Že teče hnuj po 150tis km se mi nechce věřit spíše to vypadá na to že to jezdilo někde hodně krátké trasy za studena... protože jsem viděl jak vypadal olej při 230tis km a bylo to v pohodě.
Kotouče desky a společný spotřebák se dá sehnat taky za rozumné ceny stejně jako u jiných značek ... beru kvalitnější díly podvozek - MEYLE HD , ATE kotouče a podobně....
Automat je vždycky loterie ale pokud se udělá proplach kvalitně a výměna oleje a bude v pořádku máš na dalších 80-100tis jistě klid.
Máme auto z DE od 1majitele co ho tam kupoval mělo slušnou cenu z 2,5mega - za 460 s DPH kupováno před 2mi lety a auto najelo od té doby 80tisic. Ted má skoro 3kila a auto jezdí jako víno. je to 530xda touring a původní turbo , původní vstřiky a mění se jen spotřebák.
Základ je to mít pojištěno proti vandalismu a havarijko. Až ti to někdo závistivej přetáhne klíčem nebo ukradne stěrač, zrcátko a podobně budeš si rvát vlasy...

když už se tu diskutuje o klasickým baworáckým dyzajnu, tak je třeba jít rozhodně víc zpátky než k E39... novodobej design BMW stanovila, jak to chápu já, E30/E32/E34, ... E60 je vzhledově nesporně baworák se všim všudy kterej má prostě svojskej dyzajn a někomu se líbí jinýmu ne, nevím, co na tom řešit...
jinak tedy koupit si auto, který není v pořádku a na runflatech a potom říct, že bmw nevermore, to mi taky nepřijde jako přístup s chladnou hlavou, ale píšeš, žes nasranej, tak ji asi nemáš... za to výrobce nemůže přece, ne??
já jsem koupil E39 530i a to auto je super, resp. bude až se dochytá... ale bohužel vždy platíš spíš za chyby předchozích majitelů, než za chyby výrobce, pokud kupuješ ojetinu... do auta peníze cpu od doby, co ho mám furt, ale to jsem dělal i s E34 a je to proto, že mám nějakou představu o tom, jaké by mělo být a snažím se ho k tomu přizpůsobit. Jel jsem i za 7,8l trasu 60km a zpátky za 8,0 - dle BC samozřejmě, realitu jsem nezjišťoval. Jinak 10 je běžná spotřeba, co bys chtěl od třílitra?? Podle mě máš smůlu na předchozí majitele a to co zanedbali, resp. jak se k tomu chovali...
jinak tedy koupit si auto, který není v pořádku a na runflatech a potom říct, že bmw nevermore, to mi taky nepřijde jako přístup s chladnou hlavou, ale píšeš, žes nasranej, tak ji asi nemáš... za to výrobce nemůže přece, ne??
já jsem koupil E39 530i a to auto je super, resp. bude až se dochytá... ale bohužel vždy platíš spíš za chyby předchozích majitelů, než za chyby výrobce, pokud kupuješ ojetinu... do auta peníze cpu od doby, co ho mám furt, ale to jsem dělal i s E34 a je to proto, že mám nějakou představu o tom, jaké by mělo být a snažím se ho k tomu přizpůsobit. Jel jsem i za 7,8l trasu 60km a zpátky za 8,0 - dle BC samozřejmě, realitu jsem nezjišťoval. Jinak 10 je běžná spotřeba, co bys chtěl od třílitra?? Podle mě máš smůlu na předchozí majitele a to co zanedbali, resp. jak se k tomu chovali...
chip píše:Interier beru, že je jiný. Jsem taky zastáncem přiklodnění panelu k řidiči. Navíc není pravda, jak píšeš, že to měli všechny BMW do Banglea. Např. e12 to měla taky rovnýgunner píše:chip píše:Chtěl jsem vědět, jaké e60 nemá bavorácké rysy oproti f10 a e39. Tos neodpověděl.
Pokud je tvá odpověď pouze ty světla, tak to je chabý teda. Drtivá většina bavoráckých rysů je totiž stejná, jak už jsem je uváděl....
Odpovím ti za Berkelay.
Podle mě je asi největší rozdíl a naprosto totální odklonění se pravě od zakladních rysů interiér... Nakloněnej středovej panel kterej měli snad všechny bmw (do zásahu právě zminovanýho Bangle) a asi nejmarkatnější to bylo na e36.
No,to jsem opoměl...tak daleko do historie jsem nešel


tak kolega si vybral konkurenci: http://www.mercedes-classic.cz/phorum/v ... 17&t=47062
[quote="Perunwit"]když už se tu diskutuje o klasickým baworáckým dyzajnu, tak je třeba jít rozhodně víc zpátky než k E39... novodobej design BMW stanovila, jak to chápu já, E30/E32/E34, ... E60 je vzhledově nesporně baworák se všim všudy kterej má prostě svojskej dyzajn a někomu se líbí jinýmu ne, nevím, co na tom řešit...
jinak tedy koupit si auto, který není v pořádku a na runflatech a potom říct, že bmw nevermore, to mi taky nepřijde jako přístup s chladnou hlavou, ale píšeš, žes nasranej, tak ji asi nemáš... za to výrobce nemůže přece, ne??
já jsem koupil E39 530i a to auto je super, resp. bude až se dochytá... ale bohužel vždy platíš spíš za chyby předchozích majitelů, než za chyby výrobce, pokud kupuješ ojetinu... do auta peníze cpu od doby, co ho mám furt, ale to jsem dělal i s E34 a je to proto, že mám nějakou představu o tom, jaké by mělo být a snažím se ho k tomu přizpůsobit. Jel jsem i za 7,8l trasu 60km a zpátky za 8,0 - dle BC samozřejmě, realitu jsem nezjišťoval. Jinak 10 je běžná spotřeba, co bys chtěl od třílitra?? Podle mě máš smůlu na předchozí majitele a to co zanedbali, resp. jak se k tomu chovali...[/quote]
Ano, máš zajisté v mnohém pravdu, ale . . .
Na klepání v motoru jsem prodávajícím upozorněn nebyl a když jsem vznesl dotaz, tak mi bylo odpovězeno, že se jedná o běžný projev tohoto typu motoru. Klepání aby jste tomu rozuměl není nijak výrazné a pokud jste někdy kupoval jakýkoli automobil, pak jistě více, co je to za nekonečný stres. V jednom okamžiku řešíte tolik věcí, že to ani nelze jednoduše popsat... - a pak přijedete na benzinku a tak se vám klepou ruce, že se nemůžete ani strefit do nádrže
Ale jinak: auto je celkově v tak super stavu, že to nešlo nevzít. Taková voňavka se na českým trhu ojetých aut vidí jednou za hodně dlouhou dobu. Takže jsem jako vy tady všichni nakonec podlehl kouzlu BMW. Už jsem nechtěl nic jinýho. A protože na začátku bylo velký nadšení, tak teď je o to větší zklamání. Asi máte pravdu - auto samotný za to nemůže. To je mi jasné.
Jen mě mrzí, že si s ním procházím takovou krizí místo toho, abych se z něj radoval jako vy ostatní.
Samozřejmě jsem dal na rady kolegů zde na fóru a auto nechal důkladně proklepat v KP Designu v Blažovicích. Chtěl bych touto cestou těm pánům vyseknout poklonu. Lepší přístup ve vztahu servisu k zákazníkovi jsem nikde a nikdy nezažil. Za mě palec nahoru + 3x *** a doporučení pro všechny: jsou to BORCI
Teď spolu to klepání hledáme a zatím to vypadá na olejové čerpadlo - ale nechci předbíhat. U tohoto motoru a takto nového auta naprostá rarita.
A to mě právě nejvíc irituje - proč zrovna já, krucinál fagot ???
No a z toho pramení moje splíny. Kdo s autem nejen jezdíte, ale i tak nějak žijete, tak po přečtení výše uvedeného jasně cítíte, čím procházím. Prostě frustrace a bezesné noci.
Ale doufám, že to bude zvládnutelně a naše rodinná dovolená nezůstane v motoru mojí 530i
No každopádně sem napíšu co to nakonec bude a i cifru připojím (třesoucí se rukou)
jinak tedy koupit si auto, který není v pořádku a na runflatech a potom říct, že bmw nevermore, to mi taky nepřijde jako přístup s chladnou hlavou, ale píšeš, žes nasranej, tak ji asi nemáš... za to výrobce nemůže přece, ne??
já jsem koupil E39 530i a to auto je super, resp. bude až se dochytá... ale bohužel vždy platíš spíš za chyby předchozích majitelů, než za chyby výrobce, pokud kupuješ ojetinu... do auta peníze cpu od doby, co ho mám furt, ale to jsem dělal i s E34 a je to proto, že mám nějakou představu o tom, jaké by mělo být a snažím se ho k tomu přizpůsobit. Jel jsem i za 7,8l trasu 60km a zpátky za 8,0 - dle BC samozřejmě, realitu jsem nezjišťoval. Jinak 10 je běžná spotřeba, co bys chtěl od třílitra?? Podle mě máš smůlu na předchozí majitele a to co zanedbali, resp. jak se k tomu chovali...[/quote]
Ano, máš zajisté v mnohém pravdu, ale . . .
Na klepání v motoru jsem prodávajícím upozorněn nebyl a když jsem vznesl dotaz, tak mi bylo odpovězeno, že se jedná o běžný projev tohoto typu motoru. Klepání aby jste tomu rozuměl není nijak výrazné a pokud jste někdy kupoval jakýkoli automobil, pak jistě více, co je to za nekonečný stres. V jednom okamžiku řešíte tolik věcí, že to ani nelze jednoduše popsat... - a pak přijedete na benzinku a tak se vám klepou ruce, že se nemůžete ani strefit do nádrže

Ale jinak: auto je celkově v tak super stavu, že to nešlo nevzít. Taková voňavka se na českým trhu ojetých aut vidí jednou za hodně dlouhou dobu. Takže jsem jako vy tady všichni nakonec podlehl kouzlu BMW. Už jsem nechtěl nic jinýho. A protože na začátku bylo velký nadšení, tak teď je o to větší zklamání. Asi máte pravdu - auto samotný za to nemůže. To je mi jasné.
Jen mě mrzí, že si s ním procházím takovou krizí místo toho, abych se z něj radoval jako vy ostatní.
Samozřejmě jsem dal na rady kolegů zde na fóru a auto nechal důkladně proklepat v KP Designu v Blažovicích. Chtěl bych touto cestou těm pánům vyseknout poklonu. Lepší přístup ve vztahu servisu k zákazníkovi jsem nikde a nikdy nezažil. Za mě palec nahoru + 3x *** a doporučení pro všechny: jsou to BORCI

Teď spolu to klepání hledáme a zatím to vypadá na olejové čerpadlo - ale nechci předbíhat. U tohoto motoru a takto nového auta naprostá rarita.
A to mě právě nejvíc irituje - proč zrovna já, krucinál fagot ???
No a z toho pramení moje splíny. Kdo s autem nejen jezdíte, ale i tak nějak žijete, tak po přečtení výše uvedeného jasně cítíte, čím procházím. Prostě frustrace a bezesné noci.
Ale doufám, že to bude zvládnutelně a naše rodinná dovolená nezůstane v motoru mojí 530i

No každopádně sem napíšu co to nakonec bude a i cifru připojím (třesoucí se rukou)
Corsair: bez znalosti výbavy a stavu těžko soudit, musís uvést více info.
Tecto: já myslím, že ti rozumím... auto jsem už koupil s kosmetickejma problémama s tím, že po technické stránce je v pořádku, což pro mě bylo hlavní... teď se asi 2 měsíce motám mezi všemi mechaniky a klempíry světa co okolo jsou,u každého auto stojí týden a vyřeší hovno, akorát mi udělá uvnitř bordel a všechno omaká
a bůhví jestli někdo nepojme nápad, že si pojede vyzkoušet, jak to lítá. Tenhle vyndá dveře, mě pak svítí pytle, tamtem odře jiné, další zase použije nesprávnej tmel a on mi při dešti vytejká z auta...
Už sem z toho šedivej, auto mam dycky dva dny a pak je tejden někde mimo. Nyní se zdá, že se blížím zdárně ke konci, zítra bych si ho měl vyzvednout už komplet udělané. Jenomže jelikož posledních mnoho týdnů bylo takových, jakých bylo, stále pozoruju telefon, kdy mi zavolá, že se něco vysrralo. Zatím nevolal a už je čtvrtek
takže snad to zítra dobře dopadne a budu moci vyrazit na výlet a o víkendu velké leštění.
Auto za nic z toho ale nemůže... .. je to o lidech.
Tecto: já myslím, že ti rozumím... auto jsem už koupil s kosmetickejma problémama s tím, že po technické stránce je v pořádku, což pro mě bylo hlavní... teď se asi 2 měsíce motám mezi všemi mechaniky a klempíry světa co okolo jsou,u každého auto stojí týden a vyřeší hovno, akorát mi udělá uvnitř bordel a všechno omaká

Už sem z toho šedivej, auto mam dycky dva dny a pak je tejden někde mimo. Nyní se zdá, že se blížím zdárně ke konci, zítra bych si ho měl vyzvednout už komplet udělané. Jenomže jelikož posledních mnoho týdnů bylo takových, jakých bylo, stále pozoruju telefon, kdy mi zavolá, že se něco vysrralo. Zatím nevolal a už je čtvrtek

Auto za nic z toho ale nemůže... .. je to o lidech.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Corsair: Podle mě bude dost záležet na tom, jakou finanční rezervu budeš mít po koupi auta. 80k není za faceliftový diesel zrovna vysoká částka, v tomhle případě bych dvakrát měřil a jednou řezal.
Spousta problémů s těma autama spočívá v momentu koupě. Člověk si to koupí, protože se mu to líbí, nebo je to zachovalý ve věcech, na které zrovna kouká. Spousta lidí si s sebou ale nevezme člověka, který zná dalý model a má diagnostiku, měřák laku, a hlavně zkušené oko a ucho.
Spousta problémů s těma autama spočívá v momentu koupě. Člověk si to koupí, protože se mu to líbí, nebo je to zachovalý ve věcech, na které zrovna kouká. Spousta lidí si s sebou ale nevezme člověka, který zná dalý model a má diagnostiku, měřák laku, a hlavně zkušené oko a ucho.
Ahoj, já také zvažuji koupi e39 od 525, 528 a 530 v benzínu s manuální převodovkou. Rok od 1999 do konce výroby.
Spíš by mě zajímalo na co se zaměřit u výbavy - co jde v pohodě dodělat/vyměnit a co je třeba lepší rovnou z výroby. Např. chci kožené sedačky, nejlíp i elektricky ovladané, ovšem dost jich je i manuálních, má cenu to řešit ? Nevim jak jsou tam kabely z výroby. Nebo jsou elektrický ale klasický, co když se vymění za sportsitze a je tam tlačítko navíc ? Dál elektrické sklápění zrcátek a co třeba rádia? Kdybych hledal jenom podle velkého displaye 16:9 tak jsem dost omezen. Tam nic nebrání pozdější výměně za rádio nejlepší výbavy ?
Spíš by mě zajímalo na co se zaměřit u výbavy - co jde v pohodě dodělat/vyměnit a co je třeba lepší rovnou z výroby. Např. chci kožené sedačky, nejlíp i elektricky ovladané, ovšem dost jich je i manuálních, má cenu to řešit ? Nevim jak jsou tam kabely z výroby. Nebo jsou elektrický ale klasický, co když se vymění za sportsitze a je tam tlačítko navíc ? Dál elektrické sklápění zrcátek a co třeba rádia? Kdybych hledal jenom podle velkého displaye 16:9 tak jsem dost omezen. Tam nic nebrání pozdější výměně za rádio nejlepší výbavy ?
Tak jsem změnil názor 5er už nechci .... po 6ti letech jsem vyspěl a dorostl k tomu že 728iA splnuje moje požadavky jaké si představuji auto jede úžasně a je to prostě jinde jak v 5er.
Jízda, pocit bezpečí a luxusu a ta pohoda a výbava je taky jinde.
Pokud seženeš dobrej kus vykašli se na 5ku. E39 je proti tomu prostě chudší příbuzný. 7ma má kufr 500litru mnohem větší jak 5er mi přijde a vleze tam i kočárek co já chci dokonce bych řekl 2x.
Už nehledám 5er v touringu.

Jízda, pocit bezpečí a luxusu a ta pohoda a výbava je taky jinde.
Pokud seženeš dobrej kus vykašli se na 5ku. E39 je proti tomu prostě chudší příbuzný. 7ma má kufr 500litru mnohem větší jak 5er mi přijde a vleze tam i kočárek co já chci dokonce bych řekl 2x.
Už nehledám 5er v touringu.


Tecto píše:Klepání aby jste tomu rozuměl není nijak výrazné a pokud jste někdy kupoval jakýkoli automobil, pak jistě více, co je to za nekonečný stres. V jednom okamžiku řešíte tolik věcí, že to ani nelze jednoduše popsat... - a pak přijedete na benzinku a tak se vám klepou ruce, že se nemůžete ani strefit do nádrže
...Jen mě mrzí, že si s ním procházím takovou krizí místo toho, abych se z něj radoval jako vy ostatní.
...A to mě právě nejvíc irituje - proč zrovna já, krucinál fagot ???
...No každopádně sem napíšu co to nakonec bude a i cifru připojím (třesoucí se rukou)
Člověče, mluvíš mi z duše

Moje cenovka ze zakázkového listu je 95 tis. Kč - tak snad to netrumfneš

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele: