Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 klimatizace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#1 Příspěvek od KoZi_man »

Ahoj mám další problém :)

Nechal jsem si u Snejka naplnit klimatizaci, jasně, že mi musel utéct netěsností na trubce :)

Vyměnil jsem díl co byl oblitej reflexní látkou a včera nechal znova naplnit. Strojem Valeo. Vakuování, test těsnosti, plnění - klima si nechtěl vzít chladicí kapalinu.

Tak jsme musel zapnout klimu, aby si to natáhla a vypnout přesně u 670 g cca.

Chladí to všechno super atd, ale jen když jedu klídek kolem 90 km/h, jakmile začnu šlapat na plyn, klima přestává chladit.

Teplota nastavena na 16 supnu. všechny směry. klima zapnutá.

Větrák klimatizace se točí - sice hučí jak kdyby měl umřít, ale funguje.

Dokázal by mi někdo vysvětlit proč a kde je chyba ?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Jede ti větrák na obě rychlosti?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#3 Příspěvek od KoZi_man »

Ani nevím, že má dvě rychlosti :)

Jde to nějak jednoduše poznat ?
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#4 Příspěvek od thundercat »

tuším, že když dáš na klimapanelu MAX, tak ti pojede na plný výkon, rychlost č. 2
když zapneš normál klimu, tak se ti bude spínat podle potřeby na rychlost č. 1
a chladič klimi ještě dochlazuje automat (pokud máš), tak by se měl spouštět na dochlazování i mimo sepnutou klimu

opravte mě prosím jestli je to jinak
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#5 Příspěvek od KoZi_man »

Tak klima jsem nechal podruhé naplnit a zase mi utekla, tentokrát se objevila kontrastní látka přímo na klima kompresoru...

Jsem, už celkem nasranej, jelikož do vzduchu utekli už 2K, a auto nechladí.

Myslel jsem, že ten test těsnosti je k tomu, aby se objevilo, jestli někdě náplň uniká.

Proč se tomu tak nestalo ?

Jinak to teď vypadá, že to utíká od té hadice co se plní a vede do klima kompresoru.
Lucass
Registrovaný
Příspěvky: 87
Registrován: pát 04.11.2011 01:00
Bydliště: Jilemnice

#6 Příspěvek od Lucass »

Já jsem raději vyměnil všechny O kroužky co tam byly, mimo chladiče (šrouby jsem nepovolil) a mám zatím klid, ale mám to zatím 14 dní. Když mě to plnili, tak soustavu nejprve neplnili 16 atm. dusíku, prej je spolehlivější než vakuová zkouška. Potom mi to normálně naplnili, uvidím co to udělá časem.
Odpovědět