Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rada ke koupi E39 530i vs 540i
Myslím si že M5 díly nejsou tak strašné ....jsou dražší BRZDY a Tlumiče ale jinak je to pohoda ostatní.... pokud je auto ve stavu 85-90procent OK tak to je pak v pohodě...
koupit za 150-190tis M5 3,8L 250KW a dát do ní cca 30tis ze začátku a jezdí spokojeně...
Jinak M5 je prostě pojem.... a na ceně se bude zvyšovat ...ono moc pěkných a zachovalých není...
Jinak ten borec na videu to někde prej rozbil nebo co ...nemáte někdo informace ?
koupit za 150-190tis M5 3,8L 250KW a dát do ní cca 30tis ze začátku a jezdí spokojeně...
Jinak M5 je prostě pojem.... a na ceně se bude zvyšovat ...ono moc pěkných a zachovalých není...
Jinak ten borec na videu to někde prej rozbil nebo co ...nemáte někdo informace ?
Filozof: Info tady http://www.carscoops.com/2013/06/giorgi ... efore.html ... nerozbil to on. .byl spolujezdec ..
Filozof píše:M4we: Ale on přeci psal auto pro zábavu na víkendy ... jestli chce hobby car s hodnotou kterou neztrácí a pojem BMW je prostě M5.
Kdyby chtěl auto na denní ježdění tak 530i nebo 540i to je jasné..
stejně si nakonec koupí co bude chtít sám a skončí u 330Ci.
Tak to sry, už jsem se v tom ztratil a neuvědomil jsem si to

Ale psal jsi auto na víkendy přece ... nebo ne ?
Ne auto na denní ježdění a víkendy to je přeci M RACE DAY
Já bejt v tvé kůži a mít 2kila na auto pro zábavu s pořádným výkonem koukám na e34 M5 nebo E36 M3 3,2 nebo podobně silné stroje.
540i je super ale spíše houpavá lod na pohodlné rychlé cestování s V8 zvukem.
M5 je jinde v nastavení celého auta.
tady malej článek jsem si dovolil
BMW M5 E34
Mezi sportovními youngtimery je sedan z Mnichova jedním z neuznávanějších. Božský řadový šestiválec o objemu 3,6 litru od Paula Roscheho produkoval 316 koní. Později po převrtání na objem 3,8 litru dokonce 340 koní. Ještě důležitější však je, že nejvyšší výkon přicházel až v 6900 ot./min. a motor zněl v horním otáčkovém spektru opravdu libozvučně.
Sportovní podvozek byl odladěn na ideální kompromis mezi komfortem a sportovní tuhostí, která dodávala dostatek trakce. Zároveň auto skvěle fungovalo i při jízdě smykem. A věřte nám, řídit klasickou BMW M5 s mechanickým samosvorem je nezapomenutelný zážitek. Za zmínku stojí i výborné brzdy, které měly vpředu kotouče s průměrem 315 mm a vzadu 300 mm. Vůz už jezdil na 18palcových kolech.
Hmotnost této M5 (1670 kg) je s dnešními sedany stejné kategorie nesrovnatelná. E34 je mnohými puristickými fanoušky značky označována za celkově nejlepší em pětku ze všech generací, a to právě díky kompaktní stavbě karoserie, nízké hmotnosti a špičkové ovladatelnosti. Možná úplně nejlepší je na tomto automobilu jeho každodenní použitelnost. Prostě vezete potomka do školy, cestou si date pár táhlých driftů, své dítě i sebe tím hned po ránu rozveselíte, pak manželce nakoupíte jídlo na víkend a ještě si domů přivezete tři basy piv. Ano, v těchto věcech vězí největší kouzlo rychlých sedanů.
Při pečlivém servisování nemá M5 problém ani s celoročním každodenním provozem a na sněhu máte nejsnazší šanci naučit se auto dobře ovládat na limitu i za ním. V roce 1995 stála M5 E34 2,4 milionu korun, dnes jsou ceny hodně různé. Našli jsme například auto v bílé barvě se 112 tisíci kilometry za 223 tisíc. Jiný kus v Německu z roku 1995, se šestistupňovou převodovkou a zdokumentovanou minolostí v servisní knížce vyšel na 400 tisíc… U řady E34 vzniklo poprvé také kombi M5 Touring, ale to je poměrně vzácné, čemuž odpovídají i ceny.
Ne auto na denní ježdění a víkendy to je přeci M RACE DAY

Já bejt v tvé kůži a mít 2kila na auto pro zábavu s pořádným výkonem koukám na e34 M5 nebo E36 M3 3,2 nebo podobně silné stroje.
540i je super ale spíše houpavá lod na pohodlné rychlé cestování s V8 zvukem.
M5 je jinde v nastavení celého auta.
tady malej článek jsem si dovolil

BMW M5 E34
Mezi sportovními youngtimery je sedan z Mnichova jedním z neuznávanějších. Božský řadový šestiválec o objemu 3,6 litru od Paula Roscheho produkoval 316 koní. Později po převrtání na objem 3,8 litru dokonce 340 koní. Ještě důležitější však je, že nejvyšší výkon přicházel až v 6900 ot./min. a motor zněl v horním otáčkovém spektru opravdu libozvučně.
Sportovní podvozek byl odladěn na ideální kompromis mezi komfortem a sportovní tuhostí, která dodávala dostatek trakce. Zároveň auto skvěle fungovalo i při jízdě smykem. A věřte nám, řídit klasickou BMW M5 s mechanickým samosvorem je nezapomenutelný zážitek. Za zmínku stojí i výborné brzdy, které měly vpředu kotouče s průměrem 315 mm a vzadu 300 mm. Vůz už jezdil na 18palcových kolech.
Hmotnost této M5 (1670 kg) je s dnešními sedany stejné kategorie nesrovnatelná. E34 je mnohými puristickými fanoušky značky označována za celkově nejlepší em pětku ze všech generací, a to právě díky kompaktní stavbě karoserie, nízké hmotnosti a špičkové ovladatelnosti. Možná úplně nejlepší je na tomto automobilu jeho každodenní použitelnost. Prostě vezete potomka do školy, cestou si date pár táhlých driftů, své dítě i sebe tím hned po ránu rozveselíte, pak manželce nakoupíte jídlo na víkend a ještě si domů přivezete tři basy piv. Ano, v těchto věcech vězí největší kouzlo rychlých sedanů.
Při pečlivém servisování nemá M5 problém ani s celoročním každodenním provozem a na sněhu máte nejsnazší šanci naučit se auto dobře ovládat na limitu i za ním. V roce 1995 stála M5 E34 2,4 milionu korun, dnes jsou ceny hodně různé. Našli jsme například auto v bílé barvě se 112 tisíci kilometry za 223 tisíc. Jiný kus v Německu z roku 1995, se šestistupňovou převodovkou a zdokumentovanou minolostí v servisní knížce vyšel na 400 tisíc… U řady E34 vzniklo poprvé také kombi M5 Touring, ale to je poměrně vzácné, čemuž odpovídají i ceny.
M auta jsou finančně úplně někde jinde. Navíc, pokud bych o něm vůbec uvažoval, pak by to byla prioritně E60 M5, E46 M3 a E39 M5 v tomhle pořadí. Ale na to je ještě čas.
Momentálně tedy pokukuji po nějaké verzi 330i a 530i, s tím, že se spíše přiklání k té trojce. Od V8 jsem upustil, kvůli větší finanční zatěží, co se servisu týče.
Momentálně tedy pokukuji po nějaké verzi 330i a 530i, s tím, že se spíše přiklání k té trojce. Od V8 jsem upustil, kvůli větší finanční zatěží, co se servisu týče.
horan píše:Vozil si se v nějakých aspoň, nebo se rozhoduješ pouze na základě hlasování/diskuse?
Pokud myslíš klasiky, které hledám, tak akorát v 530d. Modely, které sháním nikdo ze známých nemá. Poptal jsem se na netu i za prachy, ale zatím nic. Beztak čekám až se se objeví nějaký dobrý kauf, tak třeba se někdo najde =)
Co se Mek týče, těch pár za sebou mám, ale opravdu o nich teď neuvažuji.
Bulwa píše:horan píše:Vozil si se v nějakých aspoň, nebo se rozhoduješ pouze na základě hlasování/diskuse?
Pokud myslíš klasiky, které hledám, tak akorát v 530d. Modely, které sháním nikdo ze známých nemá. Poptal jsem se na netu i za prachy, ale zatím nic. Beztak čekám až se se objeví nějaký dobrý kauf, tak třeba se někdo najde =)
Co se Mek týče, těch pár za sebou mám, ale opravdu o nich teď neuvažuji.
Na mobile.de si koukal ? Tam by se dalo taky sehnat něco pěknýho.

Bulwa píše:M auta jsou finančně úplně někde jinde. Navíc, pokud bych o něm vůbec uvažoval, pak by to byla prioritně E60 M5, E46 M3 a E39 M5 v tomhle pořadí. Ale na to je ještě čas.
Momentálně tedy pokukuji po nějaké verzi 330i a 530i, s tím, že se spíše přiklání k té trojce. Od V8 jsem upustil, kvůli větší finanční zatěží, co se servisu týče.
a co je na 530i levnejsi? vyjde te to skoro stejne....a 540i se povozis kurva lip...nejak se ztracim vtom co vlastne chces.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: stř 13.08.2008 00:00
- Bydliště: Vodňany
- Kontaktovat uživatele:
jednoznačně 540i, 530i není v ničem lepší.
kecy o řízení jsou úplně mimo. M5 má šneka a řízení je přesný. Doporučuju shánět se servotronikem. Mám přímé porovnání 540i vs 530d obě auta vlastním, každý auto má jiný řízení a je to prostě uplně jedno. Je to jen kec.
540 je ve všem lepší. Každá 530i žere olej.
Nechápu jak takováhle diskuze může vzniknout chápal bych 530i vs 528i.
kecy o řízení jsou úplně mimo. M5 má šneka a řízení je přesný. Doporučuju shánět se servotronikem. Mám přímé porovnání 540i vs 530d obě auta vlastním, každý auto má jiný řízení a je to prostě uplně jedno. Je to jen kec.
540 je ve všem lepší. Každá 530i žere olej.
Nechápu jak takováhle diskuze může vzniknout chápal bych 530i vs 528i.
Daudgen - 530i zere olej, 540i ho vylieva cez vsetky mozne spoje
ST3Pi - skus si zobrat katalog nahradnych dielov a skus si zratat co ta vyjde podvozok/brzdy na e39 v8, potom na r6 a nasledne si to zrataj na e46
bulwa - videl si servine nakladny na e60 m5? troska to posrali v nasom koncerne s tymto autom
, strasne poruchove, alebo aspon tie co som ja videl

ST3Pi - skus si zobrat katalog nahradnych dielov a skus si zratat co ta vyjde podvozok/brzdy na e39 v8, potom na r6 a nasledne si to zrataj na e46
bulwa - videl si servine nakladny na e60 m5? troska to posrali v nasom koncerne s tymto autom

530i ale zase když bude chtít pojede za 8-10Litru to ta 540i nepojede.
Zato 540i V8 má super zvuk a tah a zrychlení....atd.
podle mě pro něj bude nejlepší 330Ci. Má 170KW a ta 3er stím líta jak šílená, je lehká a 150-200kg bude lehčí jak 5er takže bude vidět i ten rozdíl v zatáčkách a zrychlení se taky projeví.
Za mě prostě víkendovka by byla ideálně ( M3) nebo 330Ci. To je tedy hlas za mě pokud chceš rychlé sportovní kupéčko od BMW.
530i je fakt na denné ježdění a dlouhé trasy ... je to 5er těžší , horší v zatáčkách v porovnání s 330i a horší zrychlení.
Je tam zase větší kufr oproti 3er a pohodlnější pro rodinu a cestování což nepotřebuješ jako víkendové auto.
Zato 540i V8 má super zvuk a tah a zrychlení....atd.
podle mě pro něj bude nejlepší 330Ci. Má 170KW a ta 3er stím líta jak šílená, je lehká a 150-200kg bude lehčí jak 5er takže bude vidět i ten rozdíl v zatáčkách a zrychlení se taky projeví.
Za mě prostě víkendovka by byla ideálně ( M3) nebo 330Ci. To je tedy hlas za mě pokud chceš rychlé sportovní kupéčko od BMW.
530i je fakt na denné ježdění a dlouhé trasy ... je to 5er těžší , horší v zatáčkách v porovnání s 330i a horší zrychlení.
Je tam zase větší kufr oproti 3er a pohodlnější pro rodinu a cestování což nepotřebuješ jako víkendové auto.
Ano, uvazuji stejne jako Filozof. Puvodne byla favoritem E39, jen jsem nevedel jakou motorizaci (viz.anketa). V8 super, ale ty naklady, ktere hrozi jsou na me proste moc. No a kdyz se ten triltr vlastne dava do trojky, tak s ni musi docela taky dost cvicit( coz tady panove naznacuji ) a servis me nezruinuje. Na Mko nemam, nicmene si myslim ze tohle mi bude delat radost nejakou dobu azaz .Takze tak.
E60 M5 je hrozne krehka, vim, ale to se neda nic delat, je to srdcovka
ten V10, eisenmann laufy a jsem spokojenej 
E60 M5 je hrozne krehka, vim, ale to se neda nic delat, je to srdcovka


Bulwa píše:Ano, uvazuji stejne jako Filozof. Puvodne byla favoritem E39, jen jsem nevedel jakou motorizaci (viz.anketa). V8 super, ale ty naklady, ktere hrozi jsou na me proste moc. No a kdyz se ten triltr vlastne dava do trojky, tak s ni musi docela taky dost cvicit( coz tady panove naznacuji ) a servis me nezruinuje. Na Mko nemam, nicmene si myslim ze tohle mi bude delat radost nejakou dobu azaz .Takze tak.
E60 M5 je hrozne krehka, vim, ale to se neda nic delat, je to srdcovkaten V10, eisenmann laufy a jsem spokojenej
Jo jo 330ci je super. Tu ti schvaluju.


Bulwa: Jakej máš finanční strop ? Jako třeba tohle nemá chybu.
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 89102.html

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 89102.html
LENOX: Auto je super našlápnuté ale ta cena ... to asi tudy neprojde.
U nás jsou taky ceněné a koukám 130-200tis se pohybují...
Navíc je jich jak šafránu.
některé kousky jsou i za polovinu toho co nahoře a vypadají pěkně ...
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 14981.html
no a tady je zlatá střední cesta ... moc pěkné
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 97670.html
U nás jsou taky ceněné a koukám 130-200tis se pohybují...
Navíc je jich jak šafránu.
některé kousky jsou i za polovinu toho co nahoře a vypadají pěkně ...
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 14981.html
no a tady je zlatá střední cesta ... moc pěkné

http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 97670.html