Ahoj všem,na mojem TDSu nastal takový problém,po bezproblémovém nastartování občas kolísají otačky,někdy se stane že i chcípne,ale když stojím na semaforech a zapnu klimu zakolísají a chcipne.Někdo mi říkal že problém bude v hlavě čerpadla.Napadá vás ještě něco co by to mohlo být ?
Můžou a s tim to může být i všechno ostatní. Osobní zkušenost mi ukazuje, že pokud se o ten motor majitel dobře stará, jede kráásně, ale pokud ne, tak začnou kapat vstřiky - propálený písty, rozvody maj vůli, čerpadlo odchází. Já ladil asi měsíc čerpadlo, až jsem nakonec zjistil že vstřiky na tom nejsou nejlíp a potom co jsem je dal na repas praskla ojnice a prorazila vanu a sháněl jsem novej motor. Všechno souvisí se všim...
No,ono to auto je teď u známého na dílně a ten říkal,že jsou buď v řiti vstřiky nebo čerpadlo,že ten motor se hádá jakoby vynechávaly 2 válce a vzápětí hned znova najedou.No tak jsem zvědavý co z toho vyleze :/
Takže na 99% je to elektronická hlava čerpadla,zítra mi řeknou cenu opravy popřípadně jestli to druhé čerpadlo co mám je OK,pokud nebude dobré tak asi přejdu na mechaniku.Myslíte že je to řešení a je ta přestavba náročná,vím že příjdu o tempomat,ale to mě nějak netrápí.Díky za názory
Takže jsem dopadl celkem spatne, cerpadlo neide ani diagnostikovat je mrtve a problem stale trva a mimochodem cerpadlar mi rikal ze tam je cerpadlo z 525 TD.Takze bych vyl rad jak bych se mel podle Vas zachovat ? Prekopat na mechaniku nebo zkusit dat to druhe cerpadlo? Ktere by melo byt z TDS ale ten typek rikal ze kdyz to tam bude davat tak to nejdriv otestuje ze vstriky ven a chce za to 3500 :O jen za zkousku...takze jak by jste to resily vy ? Diky za rady
čerpadla z td a tds jsou stejný,stačí přehodit pouze el. hlava a nemusí se přehazovat celý čerpadlo, záleží ale na verzi té hlavy jsou dva typy čerpadel,pokud chceš mechaniku napiš členovi oldaf