jen bych ještě podotknul a jestli kecám opravte mě, jak máš hodnoty vstřiků tak ideál je když jsou okolo hodnoty 0, když jsou do záporu tak je to fajne ale když lezou přez 0 tak už to není hit , tolerance je do hodnoty 1 , pak už to je buď zkusit aditiva na pročištění a nebo počítat že vstřik půjde pod drn, a tvůj 5. vstřik není zázračný....
pro porovnání sem naházím své 330da 135kw hodnoty, tam vstřik na 2. válci je špatný, je pravda že motor nebyl při tomhle diag 100pro ohřátý, jak je ohřátý na 100% , tak je hodnota vstřiků lepší a ten 2. vstřik má něco okolo 3,6, ale stejně tragéd, nalil jsem aditiva na pročištění tak uvidím, najeto po tom cca 200km, pokud se po dalších pár set km nezlepší půjde ven
jinak mi prosím mrkněte kluci taky na hodnoty co si o tom myslíte.
díky
