Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530D manuál 135KW náhle ubere naftu
Ahoj všichni, mám takový problém, jedu třeba po dálnici 130 na 5ku a sešlápnu plnej. Vše v pohodě, spotřeba cca 20l ale náhle cca ve 180 190 ubere jako kdybych ubral plyn, spotřeba najednou jen 10l a začne zpomalovat. Chytne se jak kdy někdy třeba až za minutu, prostě nejede ubíráni, přidávání, nepomáhá. Dělá to i na nižší stupně když dám kotel, jak kdy... Na volnoběh občas zahoupe a někdy i při ustálené rychlosti. Diag píše vysoký plnící tlak, auto mám chvíli tak mě napadá jestli někdo nepřidal na wastegete nebo jak se to píše. nebo špatná podtlak hadice, nebo čidlo??? Vyměněn levý silentblok motoru nějaké ty podtlak hadice, né všechny a zaslepen egr, nevím jak to může jednotka poznat, jen jsem dal plech do trubky co vede od svodu, jinak jsem to nechal...
Díky moc za rady
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 08/16/13 12:13:03 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
1152 Electric fan
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 87.32 Grad C Supply voltage 13.89 V duty factor 4.73 % Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error present Controll circuit or short circuit to positive B-
Errorcode: 04 80 28 01 74 08 1E BC 78 0C 6D 9F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
1028 EGR control
Error frequency : 12 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Engine speed 1473.53 1/min Coolant temperature 50.45 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 RPC rail pressure 512.05 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1898.10 1/min Coolant temperature 82.54 Grad C Einspritzmenge 16.90 mm^3 RPC rail pressure 590.36 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1373.63 1/min Coolant temperature 88.68 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 RPC rail pressure 554.22 bar Fehler aufgetreten bei 280670.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 26 0C 78 20 3B 86 11 55 6D 9F 20 4C B5 21 62 6D 9F 20 37 BE 1A 5C 6D
-------------------------------------------------------------
5232 boost pressure control
Error frequency : 4 Logistic counter: 37
Error occured 1. times at:
Engine speed 3471.53 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 58.88 mm^3 Boost pressure 2464.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 3721.28 1/min Coolant temperature 90.05 Grad C Einspritzmenge 55.81 mm^3 Boost pressure 2288.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 2697.30 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 57.86 mm^3 Boost pressure 2480.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280640.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Boost pressure to big
Errorcode: 14 70 25 04 78 20 8B C1 73 9A 6D 9F 20 95 C0 6D 8F 6D 9F 20 6C C1 71 9B 6D
=============================================================
Díky moc za rady
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 08/16/13 12:13:03 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
1152 Electric fan
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 87.32 Grad C Supply voltage 13.89 V duty factor 4.73 % Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error present Controll circuit or short circuit to positive B-
Errorcode: 04 80 28 01 74 08 1E BC 78 0C 6D 9F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
1028 EGR control
Error frequency : 12 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Engine speed 1473.53 1/min Coolant temperature 50.45 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 RPC rail pressure 512.05 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1898.10 1/min Coolant temperature 82.54 Grad C Einspritzmenge 16.90 mm^3 RPC rail pressure 590.36 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1373.63 1/min Coolant temperature 88.68 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 RPC rail pressure 554.22 bar Fehler aufgetreten bei 280670.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 26 0C 78 20 3B 86 11 55 6D 9F 20 4C B5 21 62 6D 9F 20 37 BE 1A 5C 6D
-------------------------------------------------------------
5232 boost pressure control
Error frequency : 4 Logistic counter: 37
Error occured 1. times at:
Engine speed 3471.53 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 58.88 mm^3 Boost pressure 2464.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 3721.28 1/min Coolant temperature 90.05 Grad C Einspritzmenge 55.81 mm^3 Boost pressure 2288.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 2697.30 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 57.86 mm^3 Boost pressure 2480.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280640.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Boost pressure to big
Errorcode: 14 70 25 04 78 20 8B C1 73 9A 6D 9F 20 95 C0 6D 8F 6D 9F 20 6C C1 71 9B 6D
=============================================================
Má tam psané,že egr zaslepen...
Tohle turbo co tam máš už nemá westgte,ale tlak se reguluje naklápěním lopatek v turbu. Je dost možné,že jsou zatuhlé a proto Ti to háže tuhle chybu...turbo se nereguluje a tlak stále stoupá...aby se Ti ovšem motor nenafoukl jako balon jednotka zasáhne a stáhne naftu.
Vzal bych diagnostiku a nebo možná i budík a jel to projet..koukl bych kolik to tlačí a jak se to chová - reguluje.
Samo to může být vadné čidlo nebo ten ventil co ovládá regulaci...,prasklý zásobník podtlaku nebo hodičky k němu.
Ale zase při nedostatečném podtlaku jsou lopatky uplně otevřené a tím to spíš nejede a má to malý plnící tlak...asi bude chyba v tom turbu.
Tohle turbo co tam máš už nemá westgte,ale tlak se reguluje naklápěním lopatek v turbu. Je dost možné,že jsou zatuhlé a proto Ti to háže tuhle chybu...turbo se nereguluje a tlak stále stoupá...aby se Ti ovšem motor nenafoukl jako balon jednotka zasáhne a stáhne naftu.
Vzal bych diagnostiku a nebo možná i budík a jel to projet..koukl bych kolik to tlačí a jak se to chová - reguluje.
Samo to může být vadné čidlo nebo ten ventil co ovládá regulaci...,prasklý zásobník podtlaku nebo hodičky k němu.
Ale zase při nedostatečném podtlaku jsou lopatky uplně otevřené a tím to spíš nejede a má to malý plnící tlak...asi bude chyba v tom turbu.
cmana2 píše:Díky, prosím tě nevíš kde v inpě najdu tlak turba? Mám ji chvíli a moc se v tom nevyznám...
Jinak začíná tahat jak kdy, někdy je turbo slyšet už od nějakých 1200ot, ale pořádně táhne od 2500
V inpě to je tady na té první fotce a jmenuje se to charge pressure nebo tak nějak http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=127596 nezapomeň,že to ale měří i s atmosférickým tlakem. Takže když tam bude hodnota 1950,tak turbo tlačí +/- 1 bar.
Dik, pojedu to zkusit, ale včera se stala taková věc, mám podezření na vstřikovač. Strašně to skubalo a nechtělo jet. Na volnoběh nepravidelné otáčky, jako by motor chtěl vyskočit ven a kovové rány, trochu jsem tomu dal a už je to ok. Když koukám na regulaci vstřiku - zilinder selektive mengenkorrektur tak
1. 3,1
2. -1,5
3 -0,7
4. -0,3
5. -0,8
6. -0,3
1. 2. v háji? Díky
1. 3,1
2. -1,5
3 -0,7
4. -0,3
5. -0,8
6. -0,3
1. 2. v háji? Díky
cmana2 píše:Dik, pojedu to zkusit, ale včera se stala taková věc, mám podezření na vstřikovač. Strašně to skubalo a nechtělo jet. Na volnoběh nepravidelné otáčky, jako by motor chtěl vyskočit ven a kovové rány, trochu jsem tomu dal a už je to ok. Když koukám na regulaci vstřiku - zilinder selektive mengenkorrektur tak
1. 3,1
2. -1,5
3 -0,7
4. -0,3
5. -0,8
6. -0,3
1. 2. v háji? Díky
Spíš akorád 1. Ten je nejhorší a dokáže dost rozhodit ostatní.
cmana2 píše:Jo, díky a to se dělá jak?
Tady to máš http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t&start=30
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon 08.07.2013 00:00
cmana2 píše:jj u TDS mi to dělalo také. pre-supply pressure 2,88 není to nějak málo? čerpadlo pod řidičem? Jinak na railu 1289. Jinak naftu ubírá když píše tlak charge-air 2437 pak to vypne vypadá to na turbo. Ale hrozně cuká nejspíš vstřik na 1. válci nebo jen to čerpadlo pod řidičem?
2,88 je dost málo. Tahle chyba se v jednotce zapisuje ,když tlak klesna na 3,5.
2437 je už dost velký tlak na to ,aby to spadlo do nouze.Může to být vadné čidlo tlaku turba,nebo ten ventil co ovládá podtlak k ovládání turba,nebo samotné turbo.. Plní moc a tak bych hledal vše co s tím souvisí.. Třeba máš jen lehce přidřené lopatky v turbu a jsou pořád přivřené a to by vysvětlovalo ten vysokej plnící tlak.