Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dobijeni prosiiim e39 528i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kumi
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#1 Příspěvek od kumi »

ahoj všem, potřebuju poradit, vybila se mi baterka nastartoval jsem přes kabely a najednou se mi rozsvítila kontrolka dobijeni,tak jsem změril kolik dava baterka a zjistil ze 11.8 voltu tak jsem dal jinej alternator a pořád nedobiji.kolik má davat buzeni na alternatoru mě dava jen 8 voltu,nevite kde mam hledat chybu?
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Cossie »

Přidám se s dotazem - mám také E39 528i. Min týden mi při nastartování začla svítit kontrolka dobíjení, změřil jsem dobíjení na baterce a nešlo tam nic. Vyndal jsem altík, odvezl do servisu - tam vyměnili regulátor. Namontoval jsem altík, ale stejně nic :-(

Nějaký tip po čem jít ?

Děkuju
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
kumi
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#3 Příspěvek od kumi »

Nikdo nic? :(
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#4 Příspěvek od sklenus »

chcelo by to vo WDS pozrieť signál aký tam má ísť, kedže by sa mal s rpm meniť, treba pozrieť kam vedie budenie do konektoru RJ motora a premerať či je tento dobrý, prípadne by som odsledoval kábel vizuálne, či ho niekde neprepálilo a teda nedáva potrebné udaje
Berserg
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 23.07.2010 00:00
Bydliště: Prostějov

#5 Příspěvek od Berserg »

Taky mě 528i jednou pozlobila na dobíjení.... jediné co sem udělal tak vyndal altík,dal staříkovi cco je dělá,nevím co s tím udělal(asi uhlíky nebo jak to řkal) a jezdíme spokojene víc jak rok bez problému...!
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#6 Příspěvek od sklenus »

Berserg píše:Taky mě 528i jednou pozlobila na dobíjení.... jediné co sem udělal tak vyndal altík,dal staříkovi cco je dělá,nevím co s tím udělal(asi uhlíky nebo jak to řkal) a jezdíme spokojene víc jak rok bez problému...!


tak rozhodne, altík musí byť ok, ale premerať ten prívodný kábel je menej roboty a zadarmo, niekedy nestači vymeniť len regulátor, prípadne samotné uhlíky, akurát sme sa o tom bavili s kamošom, v altíku sú malé vôle, a ak hádže ložisko aj jemne, tak sa môže stať, že si rotor škrtne, a už je to, polia sú nerovnomerné a altík už ide ako chce ale jednoznačne do hája

ja by som pomeral tie káble do RJ motoru, budiace, a potom by som investoval do altíku
kumi
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#7 Příspěvek od kumi »

Tak nakonec to byla praskla pojistka.auto zacalo dobijet,ale prestala mi uplne svitit kontrolka dobijeni.tak uz nevim.
Koldas
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: úte 02.11.2010 01:00

#8 Příspěvek od Koldas »

Mám dotaz, taky mně buzení na alternátor dává 8V, na palubovce svítí pořád dobíjení, dal jsem tedy alternátor na repas, ale prý už po repasu je a měl by být funkční, zkusil jsem ještě vyměnit baterii, ale stále stejný problém, po delší době se za jízdy baterie vybije. Kde mám hledat problém? Díky
Koldas
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: úte 02.11.2010 01:00

#9 Příspěvek od Koldas »

.. tak jsem pořádně zkontroloval pojistky a pojistka č.15 je přepálená, po otočení klíčku, nemusím ani startovat se přepálí zase, kde může být problém? Díky
Koldas
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: úte 02.11.2010 01:00

#10 Příspěvek od Koldas »

tak to byl vadný snímač hladiny oleje, po odpojení a vyměnění pojistky je vše OK
Odpovědět