Ahoj lidi cca před 14 dni mi pčestal fungovat otáčkoměr, takže předpokladam že odešlo čidlo otaček klikové hřidele, protože budiky jsem vyloučil mam totiž ješte jedny a tam tež nejde otačkoměr, takže nejaky jiny nápad? To čidlo otaček klikovyky šlo by nejak promeřit? budu rád za každý napad.
Tak jsem s tim ted večer jel a najednou koukam otačkoměr na par chvilek ožil ukazoval asi 2 sekundy spravně a pak zas odumřel, tak teda nevimčim to bude . nejake napady?
Ale pokud tam mam mechanické čerpadlo tak by to nemělo mit protože těd už mi nezasahuje ŘJ do běhu motoru a čip by mel byt take v pořadku protože ty druhe budiky take nefunguji.
Tak možna to nakonec nebude čidlo otáček. Protože jsem si všiml že nejde ani ekonomněr což mi zprvu nepřišlo vubec divne poněvadž jsem odpojil snimač pedalu kvuli lanku když jsem tam daval mechanické vstřikovaci čerpadlo, ale vždy při nastartování a na volnoběh měl vyletět do maxima a teď je kaput take, a sviti mi celou dobu oilservis a inspekce ktera by mela po chvylce jizdy stmavnout takže mě napadlo jestli nemuže byt špatné ukostření? Ví někdo kde by to mohlo byt ukostřene? Někde jsem četl že je to ukostřene zvlášt.
Tak trosku jsem se pohrabal v kabelech, povymenoval pojistky a už jakž takž chodi ale pokavad přejedu nejake hrboly zacne zas stavkovat, takže jeste to musim nekde najit ten kablik ale vubec me nenapada kde hledat :/
Tak muj problem je asi vyresen, sel jsem po kabelech a nic, a najednou koukam pod řidici jednotkou v kkasliky bylo jezirko, vubec neodtekala voda. Tak jsem to vysusil a vse funguje.
A ten rychloměr ti nefunguje jen občas nebo stale?
Tak zavada je opet zde v tydnu zkusim mrknout znova na kabely opet nefunguje otačkomer :/ zkusim vyndat ŘJ a mrknout se přimo do toho plastoveho kasliku zda neni neco tam :/ jinak fakt už nevim.