Dovolte mi přispět do tohoto fóra.
- u toho človíčka jsem osobně byl (kvůli jinýmu autu), nakonec jsem ho nevzal, protože na fotce vypadalo jak ze škatulky, ale pak bylo kde co lakovaný. Takže každopádně hodnotit na místě !!!
- ten člověk mi přišel celkem seriózně, živí se konkrétně tím, že vozí BMW, údajně ze Saska
- tohle už je několikátá E61 (taky jsem pásl jen po kombi, kolik dovezl E60-tek nevím).
- diagnostika a diagnostika je opravdu rozdíl. Když jdu do KP Design Blažovice, tak najdou i kdy jsem v autě svačil, ale univerzálky třeba Bosch najdou tak maximálně typ auta a možná motoru. Km jsou zapsaný ve více jednotkách a pochybuju, že na parkovišti se to podaří vyšpiónit
- každopádně je jednoznačně PRIMÁRNÍ CELKOVÝ STAV než najeté km
- je důležité projet si to a hlavně sám řídit!
- při jízdě poslouchej každý pazvuk, klepání, jak to staruje za studena, za tepla (u LCI někdy klepe starter), jak to drží otáčky na vonoběh, jak táhne automat, mrknout se na gumy - Runflety jsou fakt ze dřeva . . .
- a hlavně NECH SI NA TO HOOOODNĚ ČASU A NESPĚCHEJ!!!
Já jsem hledal to svoje víc jak půl roku a stejně doteď vychytávám nějaké muchy. Je jedno, jestli máš jako já 530i na 535d, každý auto mělo předchozího pána a ten mu určil osud. Pokud to byl slušný řidič, tak to na autě určitě poznáš, pokud to bylo prase, tak to může být dobře zamaskovaný, ale je potřeba se dobře dívat.
Pak nám sem napiš, jak ses rozhod a jestli jsi ho koupil.
Za mě bych do toho šel, cena je vyšší než obvykle - zkusil bych to o cca pade sklepat. Ale fakt záleží na stavu, těžko radit od stolu.
GOOD LUCK
