
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
při nízkých otáčkách pocukává TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Už mě to auto začíná konečně zase bavit, jede celkem pěkně (ale už jsem měl TDS lépe poladěný). Papá okolo 9 když si jízdu užívám a myslim, že by mohlo líp táhnout. Když přijedu do města, pustim plyn a nechám auto jet na 5 nebo na 4ku cca 50km/hod auto si pocukává. Na volnoběh otáčky z 1200 na 700 klesaj hodně pomalu - to bude chtít trošku snížit dávku paliva. Ale to pocukávání bude velkym nebo malym předvstřikem?
(dělá to na každej rychlostní stupeň v nízký rychlosti)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
pošel mi startér, takže jsem to musel rozdělat a vyměnit za novej, takže jsem zároveň zkusil zvětšit předvstřik a snížit dávku paliva.
Můj poznatek je takovej, že auto nemá vyšší výkon, ale volnoběh je krásně pravidelnej, táhne od nižších otáček. Na dvojku do kopce bez plynu krásně jede ani necukne a vypadá to že i míň žere
Ještě po emisích sundám kat, ať to co nejlíp jede, zkusim zvednout tlak turba - když je odpojenej egr a bude kat pryč, měl by tomu větší tlak trošku pomoci, že?
Můj poznatek je takovej, že auto nemá vyšší výkon, ale volnoběh je krásně pravidelnej, táhne od nižších otáček. Na dvojku do kopce bez plynu krásně jede ani necukne a vypadá to že i míň žere

Ještě po emisích sundám kat, ať to co nejlíp jede, zkusim zvednout tlak turba - když je odpojenej egr a bude kat pryč, měl by tomu větší tlak trošku pomoci, že?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Jáj, povol lehce sroubky na elektronické hlavě čerpadla, jsou to ty níž, horní jsou jen na víčko. Opracdu jen decentně ale, pokud se ti nepovede povolit ten zvláštní co je vpravo dole, tak ho neřeš. Jde to i když je utaženej a nebo na něj naklepni 7 voříšek. No a teď lehce klepceš přes nástavec goly směrem od kabiny dolů k masce, kladívkem a tím zmenčíš dávku, jde však o desetiny mm, tak to nepřežeň. Já to dělám při nastartovaným motoru, Pak zaběhnu do kabiny a ozkouším reakci plynu a jak rychle padají otáčky např z 2500 NA 750. Tobě padají pomalu tak zkus aby padali normálně a nebo aby jen zpomalili u 1000 ot a pak nrmálně spadli dolu. Když to přeženeš bude to úspornej lenochod
Dávku přidáváš opačným způsobem. PO dotažení se ještě dávka malinko změní, myslím že zmenší. tak laboruj a uvidíš. ne ní se ale čeho bát. Zdar

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov