Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

při nízkých otáčkách pocukává TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#1 Příspěvek od blinker »

Už mě to auto začíná konečně zase bavit, jede celkem pěkně (ale už jsem měl TDS lépe poladěný). Papá okolo 9 když si jízdu užívám a myslim, že by mohlo líp táhnout. Když přijedu do města, pustim plyn a nechám auto jet na 5 nebo na 4ku cca 50km/hod auto si pocukává. Na volnoběh otáčky z 1200 na 700 klesaj hodně pomalu - to bude chtít trošku snížit dávku paliva. Ale to pocukávání bude velkym nebo malym předvstřikem? :?: (dělá to na každej rychlostní stupeň v nízký rychlosti)
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od smocek »

todle vypada na spatne nastavenou zakladni davku paliva... nekdo pridaval a navic uz muze byt i vydrena hlavicka na cerpadle..ze neni schopna to doregulovat..takze na diagnostiku a seridit zakladni davku paliva =)
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#3 Příspěvek od blinker »

pošel mi startér, takže jsem to musel rozdělat a vyměnit za novej, takže jsem zároveň zkusil zvětšit předvstřik a snížit dávku paliva.

Můj poznatek je takovej, že auto nemá vyšší výkon, ale volnoběh je krásně pravidelnej, táhne od nižších otáček. Na dvojku do kopce bez plynu krásně jede ani necukne a vypadá to že i míň žere :)

Ještě po emisích sundám kat, ať to co nejlíp jede, zkusim zvednout tlak turba - když je odpojenej egr a bude kat pryč, měl by tomu větší tlak trošku pomoci, že? :idea:
smocek
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: ned 11.11.2007 01:00
Bydliště: Žamberk x Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od smocek »

predvstrik 0,93mm +- 0,01mm dle predpisu =)
tlak se Ti zvedne spis kdyz bude mit turbo pruchozi vyfuk, ale dlouhe tlumice, aby to melo odpor ..
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mr_nick »

k tomu bych se připojit, dělá mi to to stejný, na 3ku, 4ku, 5ku když brzdím motorem, tak u nízkých otáček (cca 1500ot/m) mi auto začne pocukávat.

Z okolí Brna to někdo umí poladit?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#6 Příspěvek od kizby »

řekl bych že mě to dělalo každý tds, částečně ale pomohlo vyřazení egr ventilu
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mr_nick »

no mám auto přes 3 roky, a z kraje mi to nedělalo :)
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#8 Příspěvek od kizby »

Teď jsem si to přečetl ještě jednou pořádně, pokud ti to dělá při brždění motorem tak máš moc pravděpodobně velkou dávku paliva, proto i otáčky klesají hodně pomalu. Malinko uber a bude to OK
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mr_nick »

a to se upravuje mechanicky? nebo přes KOMPL?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

mechanicky směrem k chladiči, je toho tady tuna na stejný téma
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#11 Příspěvek od kizby »

mr_nick píše:a to se upravuje mechanicky? nebo přes KOMPL?

hledej v mých příspěvcích, někde jsem to vysvětloval. Tedy jak se přidává, ty pouze uděláš obrácený postup
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mr_nick »

zrovna se mi nechce pročítat 120 příspěvků... :D ´

zvkádnu to doma ? nebo ne? :D
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#13 Příspěvek od kizby »

hledej pod mým nickem, mám jich jen 114 :)
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od mr_nick »

teď už 115 :D ... na to fakt seru, raděj to nechám cukat ...
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#15 Příspěvek od kizby »

Jáj, povol lehce sroubky na elektronické hlavě čerpadla, jsou to ty níž, horní jsou jen na víčko. Opracdu jen decentně ale, pokud se ti nepovede povolit ten zvláštní co je vpravo dole, tak ho neřeš. Jde to i když je utaženej a nebo na něj naklepni 7 voříšek. No a teď lehce klepceš přes nástavec goly směrem od kabiny dolů k masce, kladívkem a tím zmenčíš dávku, jde však o desetiny mm, tak to nepřežeň. Já to dělám při nastartovaným motoru, Pak zaběhnu do kabiny a ozkouším reakci plynu a jak rychle padají otáčky např z 2500 NA 750. Tobě padají pomalu tak zkus aby padali normálně a nebo aby jen zpomalili u 1000 ot a pak nrmálně spadli dolu. Když to přeženeš bude to úspornej lenochod :) Dávku přidáváš opačným způsobem. PO dotažení se ještě dávka malinko změní, myslím že zmenší. tak laboruj a uvidíš. ne ní se ale čeho bát. Zdar
mr_nick
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 29.09.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od mr_nick »

díky :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#17 Příspěvek od beny-maser »

kizby si zaslouží palec nahoru,zabejvat se takhle s někým kdo je línej číst, si může dovolit opravdu jenom někdo kdo se hodně nudí :D
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#18 Příspěvek od kizby »

beny-maser píše:kizby si zaslouží palec nahoru,zabejvat se takhle s někým kdo je línej číst, si může dovolit opravdu jenom někdo kdo se hodně nudí :D
marodim tak mam času habaděj :)
Odpovědět