Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 zadní FL světla - problikávání

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Mám následující dotaz: Včera jsem dokončil instalaci zadních FL světel na moji předfl E39. Mám 11/98, LCM3. Světla jsem úspěšně nakódoval DISem jako retrofit zadních LED světel, ale stejně při otočení klíčku problikávají diody (check control cold check). To by nebyl až takový problém, cold check si můžu vypnout. Ale po zapnutí světel lehce (za denního světla neznatelně) poblikávají i tak. Má to nějaké řešení? Prošel jsem všechno možné a nikde jsem na to nenašel odpověď.

Jde o originál facelift světla sundaná z vraku, bez trafíček pro dostavbu, s originál BMW redukcemi kabeláže.
The_big_deal
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od The_big_deal »

Musis si sehnat jeste Lcm z face vozu. Taky jsem to zkousel nakodovat a nic. Bohuzel do pred face svetel do kazdeho vedou 2 draty pro zadni osvetleni, ale face je jen na jeden drat a porad to bude jakoby pulzovat. Nahod jinej lcm z facu a prekoduj si v nem pak km a ne to vyreseny.

Delal jsem to same.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

LCM3 z auta z roku 2002 tu mám, jenže je xenonovej a já xenony nemám, takže bych přišel o možnost regulace. Naloženej nejezdím, ale i tak by mi to asi vadilo. No nic, asi nezbude než sehnat teda faceliftovej halogenovej. To zas bude boj. Nakódování není problém, to si udělám za chvilku. Asi ten xenonovej aspoň vyzkouším. Že tam vedou dva dráty jsem si všiml, v kabelové redukci je o jednu pozici míň než v konektoru předface světla.

Jen mi je divné, že to překódování nepomohlo, protože ta možnost jak DISem, tak NCS Expertem tam je, a v mém autě už je LCM3 (dával se od 9/98 ).
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#4 Příspěvek od hansm5 »

mel jsem to same-lcm nepomohl,tak jsem dal na kazdy svetlo 5w zarovku a v pohode :wink:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

O tom jsem taky četl, že někdo schoval za tapec interiérovou žárovičku. Ale to se mi moc nechce, zvlášť když už jsem kupoval origo kabelové redukce. No, uvidíme. Zítra na to mrknu.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

pridat kondenzator s odporem (s chladicem), pripadne jak ti radi dat dalsi zarovku a nechat ji svitit jako extra osvetleni kufru :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Výměna LCM3 za LCM3A a překódování - pomohlo. Dělalo mi to nakonec víc brikulí, jako třeba zrychlování blinkrů atd. Teď je vše OK.
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pavel 528 »

umim poresit...
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#9 Příspěvek od Birkoff »

To mě zajímá, jsem před krokem překodování a nebo.... Klidně SZ.
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pavel 528 »

Birkoff píše:To mě zajímá, jsem před krokem překodování a nebo.... Klidně SZ.

hodim ti to do SZ
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#11 Příspěvek od KamilAC »

Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla. :-D
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pavel 528 »

KamilAC píše:Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla. :-D


no a jde to za relativne malo vyresit,ze to nehlasi chybu a ani prouzek nepulsuje(neblika).....
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Já jsem ten LCM měl na stole, tak to bylo spíš o přejití od židle v kanclu tři metry do dílny a půlhodince práce.
pavlis
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pát 17.09.2004 00:00

#14 Příspěvek od pavlis »

Ahoj, poradí někdo jakou hodnotu případně typ odporu to má být. Třeba tento: http://www.gme.cz/rr-0r47-10w-5-100ppm- ... g-p114-320 Díky.
Odpovědět