Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 zadní FL světla - problikávání
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám následující dotaz: Včera jsem dokončil instalaci zadních FL světel na moji předfl E39. Mám 11/98, LCM3. Světla jsem úspěšně nakódoval DISem jako retrofit zadních LED světel, ale stejně při otočení klíčku problikávají diody (check control cold check). To by nebyl až takový problém, cold check si můžu vypnout. Ale po zapnutí světel lehce (za denního světla neznatelně) poblikávají i tak. Má to nějaké řešení? Prošel jsem všechno možné a nikde jsem na to nenašel odpověď.
Jde o originál facelift světla sundaná z vraku, bez trafíček pro dostavbu, s originál BMW redukcemi kabeláže.
Jde o originál facelift světla sundaná z vraku, bez trafíček pro dostavbu, s originál BMW redukcemi kabeláže.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Musis si sehnat jeste Lcm z face vozu. Taky jsem to zkousel nakodovat a nic. Bohuzel do pred face svetel do kazdeho vedou 2 draty pro zadni osvetleni, ale face je jen na jeden drat a porad to bude jakoby pulzovat. Nahod jinej lcm z facu a prekoduj si v nem pak km a ne to vyreseny.
Delal jsem to same.
Delal jsem to same.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
LCM3 z auta z roku 2002 tu mám, jenže je xenonovej a já xenony nemám, takže bych přišel o možnost regulace. Naloženej nejezdím, ale i tak by mi to asi vadilo. No nic, asi nezbude než sehnat teda faceliftovej halogenovej. To zas bude boj. Nakódování není problém, to si udělám za chvilku. Asi ten xenonovej aspoň vyzkouším. Že tam vedou dva dráty jsem si všiml, v kabelové redukci je o jednu pozici míň než v konektoru předface světla.
Jen mi je divné, že to překódování nepomohlo, protože ta možnost jak DISem, tak NCS Expertem tam je, a v mém autě už je LCM3 (dával se od 9/98 ).
Jen mi je divné, že to překódování nepomohlo, protože ta možnost jak DISem, tak NCS Expertem tam je, a v mém autě už je LCM3 (dával se od 9/98 ).
Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla. 

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
KamilAC píše:Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla.
no a jde to za relativne malo vyresit,ze to nehlasi chybu a ani prouzek nepulsuje(neblika).....
Ahoj, poradí někdo jakou hodnotu případně typ odporu to má být. Třeba tento: http://www.gme.cz/rr-0r47-10w-5-100ppm- ... g-p114-320 Díky.