Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E 39 svítí na palube airbag a ASC

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
honzaera
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 11.03.2012 01:00

#1 Příspěvek od honzaera »

Zdravím,zničeho nic mi začala svítit na palubovce ikona airbagu.
Nic se nestalo,žádný náraz,nic.Co s tím?
Rovněž jsem autopůjčil kamarádovi a od té doby co to vrátil tak stále svítí ikona ASC a nejde vypnout.
Nevím co stím podělal,ale celkem mě ty ikonky serou :)
Údajně to nemá na jízdní vlastnosti vliv,ale zítra jedu na Slovensko na dovču tak bych to chtěl mít v kupě.
Děkuju za rady
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#2 Příspěvek od KamilAC »

honzaera píše:Zdravím,zničeho nic mi začala svítit na palubovce ikona airbagu.
Nic se nestalo,žádný náraz,nic.Co s tím?
Rovněž jsem autopůjčil kamarádovi a od té doby co to vrátil tak stále svítí ikona ASC a nejde vypnout.
Nevím co stím podělal,ale celkem mě ty ikonky serou :)
Údajně to nemá na jízdní vlastnosti vliv,ale zítra jedu na Slovensko na dovču tak bych to chtěl mít v kupě.
Děkuju za rady


Ahoj, kontrolka airbagu ti svítí proto, že máš deaktivovaný/nefunkční systém airbagů. Zpravidla odejde zátěžová dečka v sedadle spolujezdce, případně pyropatrony bezpečnostních pásů.(to je ten mechanismus kam zacvakáváš bezpečnostní pás). Dečka jde bez problému ošmelit odporem, výrobní náklady do 10kč a 10min práce. Pyropatrony je potřeba vyměnit.

Co se týče kontrolky ASC, na jízdu na suchu by to pravděpodobně nemělo mít vliv, akorát dávej bacha na mokru, přece jenom je to regulace prokluzu kol. Důvodů může bejt spousta, od špatnýho kontaktu někde na čidle na kole až po vadnou jednotku ABS.

Každopádně na obě otázky ti nejlíp odpoví jedině diagnostika, nic z toho nepoznáš jen tak pohledem. Teda kromě pyropatrony, ta vadná by proti zdravé byla jakoby víc zapadlá. :wink:
martinvsetin
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 01.07.2013 00:00

#3 Příspěvek od martinvsetin »

mam podobny problem,ale k abs mi nesviti jeste asc,v servisu mi rekli,ze mam koupit vsechny 4 cidla na kazde kolo,ze to jinak diagnostika nezjisti,tak nevim,je tu nekdo odborník a ví víc nez v servisu,jak mam postupovat,díky vsem za ochotu.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#4 Příspěvek od horan »

Tak do toho servisu už příště nejezdi.
Jasně že poznáš, který čidlo je špatný. Musíš ale auto projet diagnostikou. A abych pravdu řekl, tak nejčastěji měníme pravý zadní. A nezáleží na značce auta. :?:
hubajzed
Registrovaný
Příspěvky: 331
Registrován: čtv 06.10.2011 00:00
Bydliště: Terezín

#5 Příspěvek od hubajzed »

martinvsetin píše:mam podobny problem,ale k abs mi nesviti jeste asc,v servisu mi rekli,ze mam koupit vsechny 4 cidla na kazde kolo,ze to jinak diagnostika nezjisti,tak nevim,je tu nekdo odborník a ví víc nez v servisu,jak mam postupovat,díky vsem za ochotu.


v tom pripade bych v tomu servisu udelal takhle: :fuck2: a vickrat tam nejel. Vsadim se ze ti doporucili aby jsi cidla koupil u nich = maji z toho %.
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Batler »

Jak si pořešil to ASC ??? prosimtě ? Dnes jsem dával auto do servisu kvůli svíčkám a když sem dostal auto zpět tak mi začalo svítit ASC po kilometru.
ASC svítí a nejde na palubce vypnout respektive zapnout.
Pozor ABS funguje 100% dobře na palubce nesvítí.
Trochu mě to sere, protože předtím fungovalo všechno normálně... Žádné vypínání abs a asc po pár kilometrech nebo hned...
Zase na druhou stranu mi přijde divný že se vypíná jenom ASC :x
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Batler »

Napadlo mě že s tim byli někde blbnout ale zkontroloval jsem si předtím gumy,kilometry a spotřebu. Ale gumy dobrý, spotřeba stejná, až o tich 5 kilometru navíc ale štelovali mi tam LpGčko takže to chápu že to museli projet pač se mi to vypínalo za jízdy.
Majitel servisu je normální takže pochybuji že s tím někde kravili :roll:
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#8 Příspěvek od Angelos »

Máš ASC klapku ovládanou lankem?
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Batler »

Sorry za moji nezkušenost, jak to poznám ?
Když tak E39 535i prosinec/1996 VIN: BM 55917
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#10 Příspěvek od Birkoff »

Takže máš. Zkontroluj jestli lanko sedí dobře a jestli není přetržené. Vede od "motůrku" u olejovýho filtru pod hliníkový kolínko mezi sáním a vlnovcem od váhy vzduchu. Vždy se kontroluje funkce. Nejčastěji bývá chyba v lanku.
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Batler »

Takže jestli to chápu dobře je to to lanko co je za vrtulý a pod hadicí od chladiče žee ?
Páni mechanici od lpg k tomu přisponkovali plynový hadice :twisted:
Obrázek
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#12 Příspěvek od Angelos »

Jo jo, to by mělo být ono. Taky jde o to, jestli ho máš správně "našponovaný". Aby to prošlo testem při otočení klíčku. U mě stačí o 1/4 otáčky hnout s tím nastovacím šroubem a svítí kontrolka. Nevim teda jestli je na to nějaký pustup, jak to správně nastavit, já to dělal metodou pokus-omyl :D
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Batler »

Děkuji za ochotu :wink: já to jen nasadil zpátky a ASC přestalo svítit :)
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#14 Příspěvek od Mechosh »

Kdes to měl probůh? :lol:
Dej nám o tomhle servisu nějaké info..
Díky.. :wink:
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Killingman »

Batler píše:Takže jestli to chápu dobře je to to lanko co je za vrtulý a pod hadicí od chladiče žee ?
Páni mechanici od lpg k tomu přisponkovali plynový hadice :twisted:
Obrázek


Takhle vypadá poctivě a neojebaně udělaný motor pánové! Novější auta by se měli kurva učit, když se podívám na rok 2005 a výš... Dráty všude kolem, žádná krása, žádný umění... :-(
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#16 Příspěvek od Mechosh »

Takhle nemůže vypadat motor při běžném ježdění.
Takhle vypadají motory před prodejem vozidla.
Bohužel takhle vypadají i motory, které jsou death.
Takzvaně na vrch huj a vespod fuj..
Já rozhodně motor nemyju. Proč taky.
Že bych leštil každý den motor, to asi ne, no. :lol:
Ale pěkný to je, to jo.. 8)
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#17 Příspěvek od Mechosh »

Poslalo se to 2x :roll:
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Batler »

Mechosh píše:Kdes to měl probůh? :lol:
Dej nám o tomhle servisu nějaké info..
Díky.. :wink:


Hele jsou dobrý, tohle bylo takové drobné nedopatření :wink: Mě vedou ty plynový hadice přímo nad hadicí od chladiče.
A pod hadicí od chladiče vede to lanko. Takže když připínaly ty hadice tak omylem přisponkoval i tu lanko, ono tam je po pravdě prd vidět takže díky těm lpg hadicím to tam strkali na slepo :idea:
basspatrick
Registrovaný
Příspěvky: 127
Registrován: čtv 03.10.2013 00:00

#19 Příspěvek od basspatrick »

Taky mi na palubovce svítí asc a nejde vypnout..kukl sem dle vašich rad na to lanko a utržený, takže nejspíš vyřešeno. Zítra se zkusím poptat po obchodech ale to asi bude problém..navíc jak sem se na to díval tak to lanko má koncovky na obou stranách jak to sakra dostanu do toho bovdenu ? :D jestli s tím někdo má zkušenost dejte vědět.
Odpovědět