Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 523i nestartuje, starter netočí, jen cvaká
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Mám BMW E39 523i víceméně všechno OK, auto hezky startovalo na jedno otočení, v bazaru mi tam dali novou baterku a co jsem si všiml že tam dali 65Ah tak jestli to není tím, když v manuálu se píše že je potřeba min. 70Ah. Ale na tu novou baterku jsme v pohodě nastartoval asi 5x a ok, pak jsem najel do garáže a auto vypl a že ho znova nastartuju a nic po otočení klíčku se nic neděje, startér jenom cvaká. Elektrika v autě funguje. Díky za pomoc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Díky hehe
jojo má to hodně much, takové dobíjení atd. mě ani tak neštve jako ten olej no. Zkusím v nejbližší době výměnu oleje, a třeba zhasne, jinak motor hezky těsní skoro nikde není vidět únik oleje, ujel jsem s tím z bazaru 60 km cestou domů a uplně bez problémů, až na ty kontrolky no. Každopádně díky za rady)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
To že jen cvaká startér auto nestartuje bude pravděpodobně vybitou baterií.
Baterie se vybila protože auto správně nedobíjí (svítící kontrolka baterie). Nedobíjí to nejspíš kvůli sjetým uhlíkům v alternátoru, případně může být v hajzlu regulační obvod.
Dobij baterii nabíječkou a pravděpodobně pak nastartuješ.
Baterie se vybila protože auto správně nedobíjí (svítící kontrolka baterie). Nedobíjí to nejspíš kvůli sjetým uhlíkům v alternátoru, případně může být v hajzlu regulační obvod.
Dobij baterii nabíječkou a pravděpodobně pak nastartuješ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Počkej, svítí tomu olej a ty jsi to koupil? To jsi dobrodruh!
Zapni klíček a sleduj, jestli kontrolka oleje a dobíjení (příp. airbagu) nezhasíná zároveň. Pokud jsou na sobě nezávislé, máš asi docela problém. Já bych to v takovém případě vrátil, je to skrytá vada. Pokud jsi teda ve smlouvě nepodepsal, že to nemaže a nedobíjí.
Nicméně jestli chceš bojovat, změř napětí na baterce. Jestli je v pořádku, bude to pravděpodobně něco mechanického. Ale každopádně nedoufej, že mazání zhasne po výměně oleje. To by tam totiž teď ten olej musel nebýt. Altík vyndáš sám. Než ho vyndáš (a podaří se ti motor nastartovat, což bych bez mazání nedoporučoval), nejdřív změř, jestli dobíjí, ať ho nevyndáváš zbytečně.


Nicméně jestli chceš bojovat, změř napětí na baterce. Jestli je v pořádku, bude to pravděpodobně něco mechanického. Ale každopádně nedoufej, že mazání zhasne po výměně oleje. To by tam totiž teď ten olej musel nebýt. Altík vyndáš sám. Než ho vyndáš (a podaří se ti motor nastartovat, což bych bez mazání nedoporučoval), nejdřív změř, jestli dobíjí, ať ho nevyndáváš zbytečně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Pokud je v autě málo oleje rozsvítí se oranžová kontrolka ale pokud se rozsvítí červená tak to prostě špatně nebo vůbec nemaže a defakto to značí řidičovi VYPNI MOTOR ale taky to může být špatné čidlo.Ale podle toho co zakladatel píše všechno za závady tak to tipuji na odchod jednoho BMW do věčných lovišť.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
Tak už jsem přišel na to proč po cestě domů přestal dobíjet.
Včera jsem si udělal čas na to podívat se na ten alternátor a hele celý něčím potečený, nad ním je nádobka na kapalinu do posilovače řízení a hadice byla uvolněná a teklo to přímo do toho alternátoru, objímku na hadici jsem dotáhl a neteče. Poraďte někdo myslíte že se ten alternátor vysuší a vzpamatuje nebo bude potřeba ho vyndat a vyčistit ho ?. Díky
Jinak pro info cena auta byla 45 000,- , dovoz itálie najeto 180 000 r.v. 1998 servisní kniha do 2012 servisované v bmw. karoserie top stav interier taky.
Včera jsem si udělal čas na to podívat se na ten alternátor a hele celý něčím potečený, nad ním je nádobka na kapalinu do posilovače řízení a hadice byla uvolněná a teklo to přímo do toho alternátoru, objímku na hadici jsem dotáhl a neteče. Poraďte někdo myslíte že se ten alternátor vysuší a vzpamatuje nebo bude potřeba ho vyndat a vyčistit ho ?. Díky
Jinak pro info cena auta byla 45 000,- , dovoz itálie najeto 180 000 r.v. 1998 servisní kniha do 2012 servisované v bmw. karoserie top stav interier taky.