Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Na co dát pozor při koupi E34 535i ??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#81 Příspěvek od 524td »

Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..

A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!


Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?[/quote]


Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku.... :lol:
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#82 Příspěvek od Martinéz »

524td píše:

Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku.... :lol:
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.


Jj, tak je to ona, původně byla na mou objednávku, Tomík ale zavolal bez varování že už něco má a kam mi to má složit (s nadsázkou) :) Nakonec jsme se nějak nedomluvili. Jakmile je to na denní ježdění, jde to do kytek rychle :( Každopádně jsi s ní pěkně pohnul, někde bych měl ještě původní foto.

Já s tim dělám jen víkendy po ČR, na to to je ideální, spotřeba s hoňkou do 13 a ještě mě nikdo nepředjel snad :)
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#83 Příspěvek od 524td »

Martinéz píše:
524td píše:

Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku.... :lol:
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.


Jj, tak je to ona, původně byla na mou objednávku, Tomík ale zavolal bez varování že už něco má a kam mi to má složit (s nadsázkou) :) Nakonec jsme se nějak nedomluvili. Jakmile je to na denní ježdění, jde to do kytek rychle :( Každopádně jsi s ní pěkně pohnul, někde bych měl ještě původní foto.

Já s tim dělám jen víkendy po ČR, na to to je ideální, spotřeba s hoňkou do 13 a ještě mě nikdo nepředjel snad :)


Denní ježdění není ideální, ale zase za tu dobu jsem najel cca 100000km a užil jsem si dost legrace. Ty původní fotky by mne zajímaly, já jsem o ně přišel, když mi shořel počítač.
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#84 Příspěvek od pragdejf »

Ji-rka píše:Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.


totalni blud. B5 se vubec nedela a B6 je upside-down tlumic, kterej je stejne tuhej jako B4. jenom lip tlumi. a u mattyxe je za 7K sada, rozhodne lepsi kousek techniky nez sachs za 6,7K.

http://www.dphotographer.co.uk/users/23 ... G_0721.JPG

nehodej, jo? :lol:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#85 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jasná věc, B4 tlumiče jsou normál a taky v provedení pro M-technik (nevím kolik kratší vs. tužší).
Pak jsou B6 jednopláště upside-down a totéž zkrácená verze pro snížení od -30 dolů je B8.

Mám je čerstvě na voze. Jízda je příjemně komfortní na drobných nerovnostech, nehopsá to jako levné staviteláky. Při sport. jízdě perfektně ztuhnou - takže na obojí použití.

Čili buď tohle, nebo SACHS origo a nebo ekonomičtější varianta je KYB, který jsem měl předtím a vydržely 60+ tis. (i podle vyjádření oblastního zástupce Kayaba dělá tlumiče v náhradě automaticky trochu tužší než origo, aby to po letech dohnalo ten povolený celek auta).
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#86 Příspěvek od Martinéz »

524td píše:
Martinéz píše:
524td píše:

Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku.... :lol:
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.


Jj, tak je to ona, původně byla na mou objednávku, Tomík ale zavolal bez varování že už něco má a kam mi to má složit (s nadsázkou) :) Nakonec jsme se nějak nedomluvili. Jakmile je to na denní ježdění, jde to do kytek rychle :( Každopádně jsi s ní pěkně pohnul, někde bych měl ještě původní foto.

Já s tim dělám jen víkendy po ČR, na to to je ideální, spotřeba s hoňkou do 13 a ještě mě nikdo nepředjel snad :)


Denní ježdění není ideální, ale zase za tu dobu jsem najel cca 100000km a užil jsem si dost legrace. Ty původní fotky by mne zajímaly, já jsem o ně přišel, když mi shořel počítač.


Tak jsem na tom úplně stejně, marně jsem zkoušel mail, al záloha asi nebude :( Nepamatuješ tehdejší Tomíkův email?
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#87 Příspěvek od 524td »

Martinéz píše:
524td píše:
Martinéz píše:[quote="524td"]


Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku.... :lol:
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.


Jj, tak je to ona, původně byla na mou objednávku, Tomík ale zavolal bez varování že už něco má a kam mi to má složit (s nadsázkou) :) Nakonec jsme se nějak nedomluvili. Jakmile je to na denní ježdění, jde to do kytek rychle :( Každopádně jsi s ní pěkně pohnul, někde bych měl ještě původní foto.

Já s tim dělám jen víkendy po ČR, na to to je ideální, spotřeba s hoňkou do 13 a ještě mě nikdo nepředjel snad :)


Denní ježdění není ideální, ale zase za tu dobu jsem najel cca 100000km a užil jsem si dost legrace. Ty původní fotky by mne zajímaly, já jsem o ně přišel, když mi shořel počítač.


Tak jsem na tom úplně stejně, marně jsem zkoušel mail, al záloha asi nebude :( Nepamatuješ tehdejší Tomíkův email?[/quote]

Myslím, že to byl tento: tomik@dvk.cz
Odpovědět