Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#81 Příspěvek od kornout »

Perunwit píše:nevím, o jakém třílitru se tady mluví, ale M54 rozhodně za 8,5 průměrně nejezdí. Dá se s tím jet mimoměsto za 8l/100, dokonce i lehce pod, ale průměr je někde jinde. Taková je moje zkušenost.

asi o naftovým, tam by ten průměr jakš takš seděl. :D
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#82 Příspěvek od Perunwit »

Tecto píše:Buď si koupíš fungl nový BMW a neřešíš spotřebu nebo jej máš z druhý ruky (jako většina z nás) a jsi rád, když to funguje tak jak má - a pak nepřemýšlíš o alternativním palivu, zvlášť, když 3.0 benzín jezdí průměr za 8.5 ltr/100km. Tato otázka je vyřešena není potřeba se k tomu vracet.


píše benzin, tak proto reaguji...
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#83 Příspěvek od Tecto »

[quote="JaraX"]ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu[/quote]
Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat :roll:
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#84 Příspěvek od Lennox »

Tecto píše:
JaraX píše:ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu

Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat :roll:


Hm to je dobrý no, kurvěj to čím dál tím líp. :roll:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od Jendix »

Lennox píše:
Tecto píše:
JaraX píše:ja bych do přimyho vstřiku nešel ani na benzín, bohužel je s tím dost problemu

Jo, to teda je . . .
Nikdy jsem si nemyslel, že v benzínovým BMW budu muset vyměnit půl motoru než to začne trochu fungovat :roll:


Hm to je dobrý no, kurvěj to čím dál tím líp. :roll:



To neni jenom o kurvění, je nutný si uvědomit proč to všechno přišlo. Jedna věc je snaha snížit spotřebu a druhá je vyhovět evropským normám. V případě N53 né všechno uplně klaplo, ale BMW neni jediná značka která měla s přímovstřikama problemy. V podstatě se benzíny rapidsně přiblížili naftovým motorům což přineslo i jejich neduhy.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od matiz »

Jeste malo to kurvi, lidi to porad kupujou... Problemy N53 jsou podle mne banalni oproti problemum ktere realne hrozi chrochro.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#87 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

No jo, když někdo koupí auto s představou, že má najeto 200 tis. a ono má ve skutečnosti 400 tis., tak to má problémy kurewský. Chrochro
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#88 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

NEŘEŠ SPOTŘEBU když chceš vrtuli.. kup si 545i na ježdění.. atd. :roll: OK, to je přání hlavně taky obchodního oddělení BMW AG, ale spolu s tím benzin od 90let zdražil o víc než 10kč.

Zatím díky za názory, abych to upřesnil já potřebuju a hledám E60, stejně jak současnou 3er:
a) na denní ježdění, do práce
b) dopravu centrem po krajským městě za nákupy
c) aby mě bavilo, design plus komfort (rozuměj za vynaložené peníze to nechrochtalo)

Mě stačí narozdíl od mnoha jiných těch cca 250koní a spokojenost.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#89 Příspěvek od Filozof »

TOTIC: pokud to není jen víkendovka ale na denní ježdění šel bych asi do 525i/530i a dořešit kvalitní LPG místo rezervy a hlavně bych lpěl na autě v TOP stavu. Ono pak do toho sypat je docela ranec.

Hlavní je stav auta a pak pěknou výbavu na čem si potrpíš nevím.
Připlatil bych si klidně 20-40tis na autě pokud by bylo třeba v perfektním stavu a výbavě oproti běžné e60/61.

Ono to dělá hodně pokud máš základní sedačky a jen výhřev nebo máš našlápnuté auto výbavou.
Pak je to uplně jiné auto a užíváš si to. To mi věř. A taky se líp prodává třeba po 5ti letech.
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#90 Příspěvek od Tecto »

Jen to LPG nějak furt nevím. Já na to nejsem.
Pokud mám auto jako koníček, nic bych tam nebastlil.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#91 Příspěvek od Lennox »

Tecto píše:Jen to LPG nějak furt nevím. Já na to nejsem.
Pokud mám auto jako koníček, nic bych tam nebastlil.


No auto jako koníček mít můžeš, ale proč zbytečne dávat prachy za palivo, když na LPG jezdíš skoro zadarmo. :)
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#92 Příspěvek od atimen »

mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď serou love a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět ) a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ... :) navíc když ty auta stojí podobně :lol:
ThomasOFP
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 09.06.2013 00:00

#93 Příspěvek od ThomasOFP »

já mám V8 a jezdím s tím každý den :D ale až vychytám mouchy, tak do plynu 100% půjde :D
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#94 Příspěvek od Lennox »

atimen píše:mě by zajímalo kolik lidí zde diskutujících mělo nebo má V8 a jezdí s tím každej den po městě a do práce ...buď serou love a nebo nejezdí ....lpg je řešení , mám přestavbu cca 5000km od jaraXe (0, slovy nula problémů a investice je po 15000km zpět ) a musím říct ,že úspora je dlouhodobě 2,2kč na 100km po městě proč se šourat v 525i nebo 530i když se dá jezdit levněji v 745i s lpg ... :) navíc když ty auta stojí podobně :lol:


Asi tak, navíc 7er seženeš většinou ještě levněji než 5er. :D
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#95 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Nafta, benzin, Ethanol, LPG, CNG, elektro hybrid.. jasně, ať si každej vybere dle uvážení co chce nebo potřebuje. Když ty technologie k dispozici jsou tak co..? Je pohoda mít aspoň na výběr. :)

V zásadně nic neodsuzuju - vše má svoje pro a proti. Každej je si povinnej o tom nastudovat svoje, jakožto svéprávnej s řidičákem se rozhodnout co koupím a taky si pak případně nést následky. :)
Odpovědět