Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?
Ahoj, chci kupovat e60 a do oka mi padl inzerát z autastepanek: http://www.stepanekauto.cz/detail-vozu/ ... da-5-535-d
Je to BMW 535D 210kW, 4x4. Najeto má papírových 118tis. km, což asi bude stočené, původ Nizozemí, teď to prodává nějaký Rus. Celé auto je oblepené černou fólií, tedy není vidět jak vypadá pod tím, či je bourané apod.
Na co se zaměřit a prohlídnout před případnou koupí? Je velká šance, že když si to odvezu do bmw autorizovaného servisu na prohlídku, že fundovaně zhodnotí kondici celého auta, vyloučí bouračku, problém motoru při diagnostice, problémy převodovky? Dají se základní skryté problémy vychytat při prohlídce v servisu a samotné projíždce autem? Nebo je to pšíliš velký risk, že se na něco nepřijde a auto se za měsíc vysype s statisícovou opravou?
Popř. rád bych sehnal, pokud je někdo z vás z Prahy, a vyzná se v tom, kdo by to se mnou mohl projet a zhodnotit - samozřejmě zaplatím.
Díky za případné tipy.
http://www.stepanekauto.cz/detail-vozu/36/bmw-rada-5-535-d#
Je to BMW 535D 210kW, 4x4. Najeto má papírových 118tis. km, což asi bude stočené, původ Nizozemí, teď to prodává nějaký Rus. Celé auto je oblepené černou fólií, tedy není vidět jak vypadá pod tím, či je bourané apod.
Na co se zaměřit a prohlídnout před případnou koupí? Je velká šance, že když si to odvezu do bmw autorizovaného servisu na prohlídku, že fundovaně zhodnotí kondici celého auta, vyloučí bouračku, problém motoru při diagnostice, problémy převodovky? Dají se základní skryté problémy vychytat při prohlídce v servisu a samotné projíždce autem? Nebo je to pšíliš velký risk, že se na něco nepřijde a auto se za měsíc vysype s statisícovou opravou?
Popř. rád bych sehnal, pokud je někdo z vás z Prahy, a vyzná se v tom, kdo by to se mnou mohl projet a zhodnotit - samozřejmě zaplatím.
Díky za případné tipy.
http://www.stepanekauto.cz/detail-vozu/36/bmw-rada-5-535-d#
Konečně nějaká E60 s krásným interiérem. Z fotek je vidět, že nemá sklapování zadních sedadel, jen pokud je to pro tebe důležité...
Diesel s takovouhle historií skutečně vyžaduje pořádnou kontrolu.
Kontakty na lidi jsou například tady.
Diesel s takovouhle historií skutečně vyžaduje pořádnou kontrolu.
Kontakty na lidi jsou například tady.
Díky za odpovědi. Divím se, že když to není 4x4 tak bazarista tvrdil. To je pro mě docela zásadní, aby se s tím dalo na hory, aby to nešlo tak snadno do smyku.
Tak se bohužel budu muset porozhlédnout po něčem jiném.
Asi teda po motorizaci 530 xd.
To sklapování zadních sedadel je taky handicap. Na lyže by se hodilo, aby to mělo ten skibox, dávat něco na střechu není moc praktické.
Tak se bohužel budu muset porozhlédnout po něčem jiném.
Asi teda po motorizaci 530 xd.
To sklapování zadních sedadel je taky handicap. Na lyže by se hodilo, aby to mělo ten skibox, dávat něco na střechu není moc praktické.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1387
- Registrován: stř 08.08.2007 00:00
- Bydliště: kousek od Berouna ..
Jenom bych ještě jednou zvážil, jeslti je to xD opravdu nutnost. Já jezdim na hory každej rok několikrát a nikdy jsem 4x4 neměl a vůbec necítím potřebu si ho kvůli tomu kupovat. Kvůli tomuhle požadavku je pro tebe 80% aut na trhu nevyhovujících, ale ono jich zase u nás tolik neni, abys třeba našel, to co hledáš.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Opravdu máš takovej strach jet na sněhu se zadokolkou? A na co tak silný báwo 535D když se toho bojíš, nebo máš čerstvě řidičák?arbitboy píše:To je pro mě docela zásadní, aby se s tím dalo na hory, aby to nešlo tak snadno do smyku.
Ten interier taky přesně moje volba. Jen opravdu skivak chybí to je handicap, sám ho využívám již několik let při cestách se ZADOKOLKOU do hor..
Jinak celkem rozsáhlý téma o E60/1 už tady existuje, tak prosim: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
cau chlape koukal jsem na BDKAUTO a maji tam krasny 530D s xdrive sice je to touring ale myslim si ze nebudes litovat.......mrkni na ten autobazar.......kdyz jsem jel s kamosem na D1 v superbu a porad nas predjizdely BMW5 tak jsem jim uplne propadl..........jinak propad ceny u BMW za 5 let provozu je víc jak 1 000 000Kc.......to jsem vypozoroval......potom je už pokles ceny velmi pomaly.......co se tyka BDK auto bazaru ma to tady nejaky typek z fora a mnel docela kladne reference.......,konkretne mas to auto tady:
http://www.bdkauto.cz/karta-auta/av249- ... nual-navi/
luxusni vybava,mit prachy tak kupuju,ale zatim musim setrit mam zatim P206 1.4 DDDDDDD
Pokud ani tohle nebude ono tak si nech dovest bmw od m3maniaca.......
http://www.bdkauto.cz/karta-auta/av249- ... nual-navi/
luxusni vybava,mit prachy tak kupuju,ale zatim musim setrit mam zatim P206 1.4 DDDDDDD
Pokud ani tohle nebude ono tak si nech dovest bmw od m3maniaca.......
Takový strach ze zadokolky nemám, ale přijde mi bezpečnější 4x4 jezdím na hory skoro každý víkend, a řekl bych že když chci jezdit rychle že je to bezpečnější i třeba na mokru, za deště. A mám takovou představu (možná mi ji vyvrátíte) že s 4x4 si mohu dovolit za všech podmínek jet rychleji než s dvojkolkou.
Ještě jsem narazil na další 5, která by se mi docela líbila:
http://www.bmwacrauto.cz/karta-vozu-ojety.html?id=167
Tady je ovšem háček, že tam prý něco hučí. Jakoby zezadu. Těžko říci, co to je, podle prodejců jde asi o kola, ložiska. Černý scénář by byla převodovka. Ještě jsem to ale neviděl, ani neslyšel, tak osobně nemohu posoudit.
http://www.bmwacrauto.cz/karta-vozu-ojety.html?id=167
Tady je ovšem háček, že tam prý něco hučí. Jakoby zezadu. Těžko říci, co to je, podle prodejců jde asi o kola, ložiska. Černý scénář by byla převodovka. Ještě jsem to ale neviděl, ani neslyšel, tak osobně nemohu posoudit.
loni jsem viděl ve škarpě 2x Audi A6 4x4 je to divné ale přijde mi že všichni co mají 4x4 si myslí kdo ví co nemají a jak obechčijí fyziku ale to prostě nejde ...
Pak se diví 50metru na poli od silnice že je to vyhodilo ze zatáčky ven....
4x4 není spása ikdyž je to fajn mít xdrive a moci vyjet kopce a pokud neřešíš ten litr rozdíl ve spotřebě a dražší některé díly tak neřeš a běž klidně do xdrive.
Máme taky doma 530xda touring ale osobně citím, že tam není taková radost z jízdy jako se zadokolkou...
Navíc váha auta je taky větší a hodí se fakt při cca 20procentech v roce když je zima.
Dnes je prostě trend mít 4x4 ....každej ji chce ikdyž ji využije pár procent lidí a fakt jen občas.
Nic nebudu vymlouvat ...má své pro i proti ale je potřeba stím vším počítat.
Pak se diví 50metru na poli od silnice že je to vyhodilo ze zatáčky ven....

4x4 není spása ikdyž je to fajn mít xdrive a moci vyjet kopce a pokud neřešíš ten litr rozdíl ve spotřebě a dražší některé díly tak neřeš a běž klidně do xdrive.
Máme taky doma 530xda touring ale osobně citím, že tam není taková radost z jízdy jako se zadokolkou...
Navíc váha auta je taky větší a hodí se fakt při cca 20procentech v roce když je zima.
Dnes je prostě trend mít 4x4 ....každej ji chce ikdyž ji využije pár procent lidí a fakt jen občas.
Nic nebudu vymlouvat ...má své pro i proti ale je potřeba stím vším počítat.
Ahoj,
Mám taky Holanďana, takže toho bych se nebál. Podle letmého pohledu na fotky má auto najeto tak cca 180.000km, ale není to fatální. Interier má pěknej, Já mám stejnej a je fakt poznat rozdíl v sedačkách. Navíc mají vyhřívání, takže to je velké PLUS
Pokud je to xD, tak to určitě NENÍ 535 - viz příspěvek výše.
Na BDK auto velkej pozor, za mě rozhodně nedoporučuju
Chtěl jsem tam Bawca koupit a utíkal jsem co mi nohy stačily. Abych nebyl osočen, raděj víc neprozradím.
Jinak diagnostika a diagnostika je VELKEJ ROZDÍL, takže jestli chceš mít klid, tak v autorizáku - např. Renocar Praha. Tam zjistí i kdy kdo v autě . . . (jo a taky jak dlouho, a možná i jestli to stálo za to
).
Obecně jak jsem psal už mockrát: NESPĚCHEJ, AUT JE PLNEJ SVĚT.
Navíc toto je docela drahý, dají se sehnat i za přívětivější cifry.
A ten polep je fakt hroznej
Mám taky Holanďana, takže toho bych se nebál. Podle letmého pohledu na fotky má auto najeto tak cca 180.000km, ale není to fatální. Interier má pěknej, Já mám stejnej a je fakt poznat rozdíl v sedačkách. Navíc mají vyhřívání, takže to je velké PLUS

Pokud je to xD, tak to určitě NENÍ 535 - viz příspěvek výše.
Na BDK auto velkej pozor, za mě rozhodně nedoporučuju

Chtěl jsem tam Bawca koupit a utíkal jsem co mi nohy stačily. Abych nebyl osočen, raděj víc neprozradím.
Jinak diagnostika a diagnostika je VELKEJ ROZDÍL, takže jestli chceš mít klid, tak v autorizáku - např. Renocar Praha. Tam zjistí i kdy kdo v autě . . . (jo a taky jak dlouho, a možná i jestli to stálo za to

Obecně jak jsem psal už mockrát: NESPĚCHEJ, AUT JE PLNEJ SVĚT.
Navíc toto je docela drahý, dají se sehnat i za přívětivější cifry.
A ten polep je fakt hroznej

No sory ja tam jen videl bmw 5 v dobre vybave.Na nejakem foru bdkauto typek doporucoval tak se nemusis hned nastvat
.Nerikam ze jsou dobri rikam jen to co jsem cetl,na tohle forum chodim uz mesic az ted nedavno jsem dal registraci.Auto bych si nechal dovest od m3maniaca a nechal proverit treba Snejkem tady z fora pred koupi to by asi byla smrtelna kombinace pri koupi..........
M3maniac ti to sezene za cenu jakou si urcis a ve vybave jakou budes chtit,az nasetrim necham si bawo taky dovest od nej.......navic z D to bude v lepsim stavu nez z nasich tankodromu.......



arbitboy píše:Takový strach ze zadokolky nemám, ale přijde mi bezpečnější 4x4 jezdím na hory skoro každý víkend, a řekl bych že když chci jezdit rychle že je to bezpečnější i třeba na mokru, za deště. A mám takovou představu (možná mi ji vyvrátíte) že s 4x4 si mohu dovolit za všech podmínek jet rychleji než s dvojkolkou.
S tím bych byl hodně opatrnej, do zatáček za horších adhezních podmínek jseš naopak se čtyřkolkou pomalejší - pohonem strácíš trošku adheze potřebné k zatáčení (lidově řečeno) + ta zmiňovaná větší váha... A nejúžasnější je, když se ti v průběhu průjezdu zatáčky auto díky elektronice několikrát změní z přetáčivýho na nedotáčivý a zpátky.


No mám jednu příhodu....jednou jsem jel s 530xd zatáčkou opravdu pomalu 30-40km a bylo nasněženo a auto se sunulo prostě celé ven bokem. Nikde nic naštěstí ale najednou jsem se ocitl v protisměru byl jsem z toho jednání auta a elektroniky uplně vypleštěnej.
Nikdy se mi nic podobného nestalo...
Je pravda že do toho zasahovala elektronika ale tak blbě že mě vlastně auto sunulo jak předek tak zadek ven ze zatáčky ....
Se zadním náhonem to bud ujede a srovnáš to volantem nebo elektronika srovná zadek přibržděním jednotlivých kol apod.
Prostě je to divné a kdo to nezná a nemá nacvičené co to dělá je z toho hodně rozhozenej a neví co si má o tom myslet.
Nikdy se mi nic podobného nestalo...
Je pravda že do toho zasahovala elektronika ale tak blbě že mě vlastně auto sunulo jak předek tak zadek ven ze zatáčky ....

Se zadním náhonem to bud ujede a srovnáš to volantem nebo elektronika srovná zadek přibržděním jednotlivých kol apod.
Prostě je to divné a kdo to nezná a nemá nacvičené co to dělá je z toho hodně rozhozenej a neví co si má o tom myslet.
Filozof píše:No mám jednu příhodu....jednou jsem jel s 530xd zatáčkou opravdu pomalu 30-40km a bylo nasněženo a auto se sunulo prostě celé ven bokem. Nikde nic naštěstí ale najednou jsem se ocitl v protisměru byl jsem z toho jednání auta a elektroniky uplně vypleštěnej.
Nikdy se mi nic podobného nestalo...
Je pravda že do toho zasahovala elektronika ale tak blbě že mě vlastně auto sunulo jak předek tak zadek ven ze zatáčky ....![]()
Se zadním náhonem to bud ujede a srovnáš to volantem nebo elektronika srovná zadek přibržděním jednotlivých kol apod.
Prostě je to divné a kdo to nezná a nemá nacvičené co to dělá je z toho hodně rozhozenej a neví co si má o tom myslet.
Přesně
