Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sportovni sani..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sportovní filtr samotný, případně sportovní sání je u atmosféry celkem nanic, když nemáš patřičný propriety na druhý straně (svody a vysokoprůtokový zbytek), prakticky se ti nárůst výkonu pohybuje někde kolem 1-2%. U turba je to znát mnohem víc (tam bych věřil 3-4%).
Jiná situace nestavá u speciálně počítaných rezonančních komor a sání s proměnlivou délkou...
Asi takhle, pokud chceš patřit do skupiny čtenářů časáku jako je český Auto tuning, kteří věří, že filtr nebo hříbek samotný jim přidá nejmíň 5% výkonu, budiž, ale pokud něco neuděláš s tím zbytkem, nepoznáš to.
Už jsem o tom diskutoval s Lopolem, pokud nechceš do své 318i nacpat 60 litrů za komplet sání, svody, výfuk, zaleštění kanálků, ostrou vačku, čip a případně vyvážení kliky, kašli na to. Jestli chceš nacpat do auta takový peníze, buď si kup celej jinej motor a nebo to prodej a kupo silnější.
IMHO ladit 318i je zcela zcestné, kdybych se někdy do něčeho takového pouštěl, muselo by to být 318is kupé, jako má Erik a mělo by mít najeto do 50000.
Jiná situace nestavá u speciálně počítaných rezonančních komor a sání s proměnlivou délkou...
Asi takhle, pokud chceš patřit do skupiny čtenářů časáku jako je český Auto tuning, kteří věří, že filtr nebo hříbek samotný jim přidá nejmíň 5% výkonu, budiž, ale pokud něco neuděláš s tím zbytkem, nepoznáš to.
Už jsem o tom diskutoval s Lopolem, pokud nechceš do své 318i nacpat 60 litrů za komplet sání, svody, výfuk, zaleštění kanálků, ostrou vačku, čip a případně vyvážení kliky, kašli na to. Jestli chceš nacpat do auta takový peníze, buď si kup celej jinej motor a nebo to prodej a kupo silnější.
IMHO ladit 318i je zcela zcestné, kdybych se někdy do něčeho takového pouštěl, muselo by to být 318is kupé, jako má Erik a mělo by mít najeto do 50000.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, taky mám v autě K&N vložku, dávám ji na léto. Vždycky ji vymyju Jarem (asi nejlepší neagresivní odmaš?ovadlo) a naolejuju (naposledy jsem neměl K&N olej, tak jsem použil Kingdragon). Na zimu dávám normální papírovej Fram filtr - stejně auto i tak jezdí mnohem líp, než v létě.
BTW jak se stará o filtr. Filtr je buď zanešenej nebo nezanešenej a řešením je ho vyměnit, případně vyprat.
BTW jak se stará o filtr. Filtr je buď zanešenej nebo nezanešenej a řešením je ho vyměnit, případně vyprat.
Shrek ma pravdu.U benzinoveho nepreplnovaneho motoru narust vykonu nepoznas.Otipoval bych ho okolo 2%.
U vyssich obsahu je nepatrne znat narust krouticiho momentu dusledkem vetsiho mnozstvi nasateho vzduchu,ale nic velkyho. Bez dalsich uprav je ale KNko u atmosfery k nicemu.Musis mit min. nacipovano,jinak bez efektu.K cemu ti bude vic vzduchu pri stejnem mnozstvi paliva? Maximalne ti lip a rychleji shori. That's all.
U vyssich obsahu je nepatrne znat narust krouticiho momentu dusledkem vetsiho mnozstvi nasateho vzduchu,ale nic velkyho. Bez dalsich uprav je ale KNko u atmosfery k nicemu.Musis mit min. nacipovano,jinak bez efektu.K cemu ti bude vic vzduchu pri stejnem mnozstvi paliva? Maximalne ti lip a rychleji shori. That's all.
Hi,dával jsem tam KN před chvilkou,průměr ti nepovím,musel bych do garáže a chňápeš,daleko,ale poradím ti,kup si trubku na odpad,padne tam jak ulitá,jen si ji budeš muset natvarovat na tu přírubu u mengemesru/ horkovzdušná pistole je fajn/. A co se týče zvuku a výkonu=forget! Zajdi si na šro?ák a nakup nerez plechy a trubky a sežeň hodnýho strejdu,kterej ti to posvařuje=smažba! Zvětšil jsem od katu dozadu průměr o 3mm a vyrobil tlumiče dle uvážení a průtoku=iSo jede jak splašený,že utrhne při řazení z 1 na 2 235/45zr17 MMMX3 Micheliny jsem opravdu nečekal...:super:
“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Hanz
[B]Hi,dával jsem tam KN před chvilkou,průměr ti nepovím,musel bych do garáže a chňápeš,daleko,ale poradím ti,kup si trubku na odpad,padne tam jak ulitá,jen si ji budeš muset natvarovat na tu přírubu u mengemesru/ horkovzdušná pistole je fajn/. A co se týče zvuku a výkonu=forget! Zajdi si na šro?ák a nakup nerez plechy a trubky a sežeň hodnýho strejdu,kterej ti to posvařuje=smažba! Zvětšil jsem od katu dozadu průměr o 3mm a vyrobil tlumiče dle uvážení a průtoku=iSo jede jak splašený,že utrhne při řazení z 1 na 2 235/45zr17 MMMX3 Micheliny jsem opravdu nečekal...:super:
od katu -- co je to ten kat?.. a =iSo to akoze co znamena.. inak nad tym som aj ja rozmyslal- vyrobit tlmice
to Citrus: změřil jsem tu nechutnou záležitost s PVC trubkou z odpadu-má 750mm průměr,ale nejspíš nevíš,že ta klapka na vzduch má čtvercovej vstup,takže budeš muset projevit trochu šikovnosti a přesvědčit tu kruhovou věc aby šla na čtverec....na to ta pistole. Pak je fajn tu hezkou šedou natřít kvalitní barvou(Hammerit např.),aby to nějak vypadalo.A pak už jen vymyslet uchycení-zkus 1,5 plech (pásek cca 300x30mm) přinejtovat na domek mekpersna,opět barva atd atd ...snad to bude k něčemu vypadat.Nebo si zavolej na tohle číslo a přistav auto,je to Pha...0602/235687 p.Stejskal (dělal pár věcí co jsem viděl a v rámci možností pečlivák) A pak bacha na ty koně (ale to jen mezi náma 18náckama .-))))
“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Hanz
[B]to Citrus: změřil jsem tu nechutnou záležitost s PVC trubkou z odpadu-má 750mm průměr,ale nejspíš nevíš,že ta klapka na vzduch má čtvercovej vstup,takže budeš muset projevit trochu šikovnosti a přesvědčit tu kruhovou věc aby šla na čtverec....na to ta pistole. Pak je fajn tu hezkou šedou natřít kvalitní barvou(Hammerit např.),aby to nějak vypadalo.A pak už jen vymyslet uchycení-zkus 1,5 plech (pásek cca 300x30mm) přinejtovat na domek mekpersna,opět barva atd atd ...snad to bude k něčemu vypadat.Nebo si zavolej na tohle číslo a přistav auto,je to Pha...0602/235687 p.Stejskal (dělal pár věcí co jsem viděl a v rámci možností pečlivák) A pak bacha na ty koně (ale to jen mezi náma 18náckama .-))))
Dikes, pujdu presvedcovat trubku z PVC.. Vzdyt ono ctverec je temer to same co kruh ne? Kdyz nepujde dobrovolne, budu ji mucit plamenem

Originál zaslal d.aemon
[B]
Tak myslíš, že ty tlumiče zvládneš? To chci teda vidět. Uděláš mi pak taky? Potřeboval bych výměnu.![]()
ja tam mam orig. sebring tlmic 2 rury dnu 2 rury von ale 1 priestor. a este je ladeny ja som to nerobil take som to kupil. zvuk to ma bombastickyyyy


neni to taky problem vyrobit tie tlmice aj vedenie "od katu" ... jeden moj znami zohnal nerez trubky, plech dal to zohnut, zvarit a POHODA,- ale nie je to na bawe,- avsak robil to ako kopiu orig. -rozmermi takze mu to nehuci vobec a je to OK.:ucta:
zato som rozmyslal prerobit ten tlmic lebo to bohove huci pri istych otackach akurat tam kde by som akoze isiel na spotrebu takze sa snazim chodit nad/pod ale uz ma to zacina rozculovat.
MOZTE mi niekto POTVRDIT ze by TO malo vyznam dozadu od kataliz. zvecsit trochu priemer vyfukov ?? ako pisal myslim ze HANZ ?? ak sa do toho experimentu pustim tak to vyskusam ved ak mame znamych tak to vsetko vide stejne prakticky zadarmo takze za pokus to mozno stoji nie????