Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problem s topenim

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Paul-c »

Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#22 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal d.aemon
[B]:mhihi: Máš ty ale štěstí na "docela blbě přístupný" místa - naposledy Kriznik v Křižanech, alias: "Tu gumovou potvoru jsem ti vyndal, vyčistil od listí, ale vra? si ji tam sám, nechci si zlomit ruku..." :hehehe:


:mhihi: ... jo! taky ten levej co je u topeni jsem tam uz nedal
protoze to fakt neslo :)

nehlede na to, ze jsme kazdej meli tak 4-5 piv a znecisteni tlapek vod smiru bylo fakt znacny :D

:gobeer:
Unregistered

#23 Příspěvek od Unregistered »

Originál zaslal Paul-c
[B]Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.


Tam jak popisuje Lukas jsem mel take filtr od klimosky:)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#24 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Unregistered
[B]Tam jak popisuje Lukas jsem mel take filtr od klimosky:)

ach jooo:))) zase to prihlaseni blbne:)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#25 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Paul-c
[B]Jo,to je pravda.Pylak by mel byt v aute u spolujezdce pod prihradkou. Nevim co ma Lukas u motorku topeni,ale ja to tam nikdy nevidel.Jenom E39 to ma pod kapotou.


Mel jsem to na ty 320i tady jsem na to jeste nekoukal, byli to takovy dva hribky a mezi nima byl ten motorek. Mozna to byla nejaka zvlastni vybava, neco o tom ten puvodni majitel povidal...
Tim padem se nestavalo ze jsi mel plnej intros listi kdyz si dal fukar na max...
N54 PWR
kofa
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 12.05.2002 00:00

#26 Příspěvek od kofa »

Tak sem se k tomu nestastnymu topeni konecne dostal.Zadny odpojeny tahlo sem nenasel a filtry jsou taky OK.:cry: Mimochodem filtry mam na ventilatoru jak popisoval Lukas.
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Paul-c »

pisu si,jeste jsem to nevidel.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#28 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak tak, go4it
“Ability is what you're capable of doing.”
Unregistered

#29 Příspěvek od Unregistered »

Zkus se podívat na hladinu chladící kapaliny. třeba je tam málo.
kofa
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 12.05.2002 00:00

#30 Příspěvek od kofa »

Jo jasne.Rozebral jsem pul auta a na vodu se nepodivam.:cucim: :cuz:
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#31 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal kofa
[B]Jo jasne.Rozebral jsem pul auta a na vodu se nepodivam.:cucim: :cuz:


Hele? KOFO? :hrac:

TO SI Z NAS DELAS TADY JENOM PRDEL, NE?

:prdel:

Ten posledni prispevek byla ironie??!

Tohle jsi psal 14/12/02, tak jen doufam, ze je to pravda!!!

Originál zaslal kofa
[B]Voda tam je a odvzdusneny to mam poradne.Ten mikrofiltr je dobrej typ,kde ho najdu?


Pokud ne:

Hele, nech to vychladnout a potom tam nalej nejakou nemrznouci smes do chladicu (treba GlykoShell) a zred ho s vodou v pomeru (podle navodu na lahvi) tak, aby pri studenym motoru, byla voda v postrani - prepadove nadrzce vedle chladice presne NA RYSCE (uprostred).
Pri zahratym motoru by Ti voda pochopitelne vylitla...
Melo by to zacit topit. Problem, kterej Ty popisujes je tipickym pro malo vody v chladici...
Motor si nechava skoro vsechnu vodu v prvnim chladicim okruhu a do druheho se ji dostava velice malo. A druhy okruh prave prochazi topenim a tam musi byt voda horka. Krom toho muze dochazet k nedokonalemu chlazeni a motor se muze prehrivat. Nepomuze ani sepnuta viskospojka na vrtuli, protoze ta sice taha vzduch skrze chladak na blok, ale v chladaku ty vody taky asi moc nebude...

Tohle potvrd, pak se s tim muzeme zaobirat dal... :-)

Treba ucpanej chladic? Spatnej altik? Vodni pumpa?
atp...
iforak
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 24.01.2003 01:00
Bydliště: Na Celchu 11, Plzen 32600
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od iforak »

Čus Kofe!
Nejspíš budou zarostlé ventilky topení, ještě zkontroluj jestli se ti dostatečně ohřívá motor-termostat a jestli máš klima, tak mikrofiltr, ale 90% ventilky topení (jsou v motorovém prostoru)
kofa
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 12.05.2002 00:00

#33 Příspěvek od kofa »

Ja si z vas tady prdelky nedelam.Samozdrejme ze posledni prispevek byl v nadechu ironie.Odvzdusnoval jsem ho mozna desetkrat.Termostat jsem koupil novej a bylo to k nicemu,pumpa taky v poradku.Nejvic zvlastni je to ze pri zapnutym topeni na plny kule fouka vzduch na sklo a na nohy jakz takz teplej(asi jako na pulku)a vetrakama z palubky jde uplne studenej vzduch,takze to musim mit zavreny jinak bych tam nevydrzel.
Jinak za kazdy dalsi info predem dik.:ucta:
Bureš Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 63
Registrován: stř 10.04.2002 00:00
Bydliště: CL

#34 Příspěvek od Bureš Člen Klubu »

Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.
mcfil
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 28.08.2002 00:00

#35 Příspěvek od mcfil »

Originál zaslal Bureš
[B]Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ????????
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#36 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal Bureš
[B]Já tedy nevím, ale pokud nemáš klimu, tak z palubky by asi na tebe ani teplý vzduch neměl foukat. Měl by tam jít jen studený. Teplo fouká pouze na skla a dolů.


presne tak, jenom malicko upresnim:

vlevo od budiku, stred a v pravo u kastliku jsou vyvody okruhu pro "cerstvy vzduch" - primo z venku, tzn studeny

pokud mas regulaci otocenou v modrym poli tak to bere vzduch jenom z venku a fouka studenej
pokud ji mas na poloze, kde konci modry pole a zacina normal bily a pritom zapnuty topeni, muze i z tohohle okruhu foukat vlaznej vzduch
kdyz mas regulator na bilym poli tak cela palubka je bez vzduchu a foukas budto sklo/nohy nebo sklo nebo nohy atd.
Bureš Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 63
Registrován: stř 10.04.2002 00:00
Bydliště: CL

#37 Příspěvek od Bureš Člen Klubu »

Jo je to přesně jak říkáš.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od stealth »

Aneb jak se z chyby stala vlastnost ;-)
kofa
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 12.05.2002 00:00

#39 Příspěvek od kofa »

Panove jsem z toho uz zmateny.Regulaci v modrym poli nemam a presto fouka z palubky uplne studenej vzduch jako je zrovna venku.Mam na mysli oba vetraky nad kastlikem spolujezdce,velky nad radiem a krajni u dveri ridice.U moji byvale E36 se z tehle vetraku topilo.Na sklo a podlahu teply vzduch fouka ale je to mizerie.
iforak
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 24.01.2003 01:00
Bydliště: Na Celchu 11, Plzen 32600
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od iforak »

Vyměň ventilky topení a ohřeješ se!
Odpovědět