Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

otáčky motoru vrrr vrn vrn vrrr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#21 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Originál zaslal JFK
[b] No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg

M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu :-))))

Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :D :gobeer:
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od TT »

Originál zaslal Hanz
[B]M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu :-))))

Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :D :gobeer:


:cry: :D
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#23 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
......
procenta teda asi nebudou uplne vsechno.


v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute ;)
to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)

v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost

tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.

muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl
Unregistered

#24 Příspěvek od Unregistered »

Originál zaslal JFK
[B]Klaksone, už to svinstvo nehul:bigok: :D :D :D


:mhihi:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Klakson »

proč já se vždycky zapomenu přihlásit :eek: :P :D
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#26 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Hanz
[B]M3 v. 6valec? M3 v. V8? Nebo snad M3 v. 4valec?
neblazni...
4valec bude vzdycky neskutecne svobodnej a uzasne nespoutanej tou tupou masou kovu, ktera by mu prekazela v zatackach (a pohonu steracu :-))))

Owner of the most powerfull windshield wiper motor (kdyz uvazim,ze krom steracu zvladne jeste pohon auta....to Mko nezvladne:-) ):fuckoff: :D :gobeer:

Ale nééé:) U M-ka je rozdíl trošičku větší (asi 250 kg:)), myslel jsem šestiválec třeba dvoulitra:):bigok:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#27 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Kriznik
[B]v tom anglickym pisou neco podobnyho, smysl to dava, ale nemuzes mluvit o nejvyvazenejsim aute ;)
to by bylo 50/50 treba jako mazda MX7 (wankl)

v clanku o originalnich 51/49 je receno, ze neni problem udelat 50/50 , ale rozhodili se udelat 51/49 z duvodu bezpecnosti
dava to smysl: mas na predku trosku vic, mas lepsi ovladatelnost

tim padem 53/47 s dostatecne sirokejma kolama 265/19 zrejme dostatecne kompenzuje "ztratu" prilnavosti diky presunu vahy na predek a zrejme se taky zlepsuje ovladatelnost diky vetsi vaze na rizeni.

muj nazor, co jsem pochytil ze vsech clanku co jsem cetl

No u CSL-ka E46 M3 je to přesně padede na pade:) asi to bude nejoptimálnější. Ale co zase vím, tak moooc důležitý je taky to, co je zbytečná váha před předníma a za zadníma kolama. Že ve speedech v zatáčkách to s autem hodně mává. A tohle právě vyřešili s CSL-kem, tam i nárazníky udělali karbonové aby ušetřili každej gram:) To auto je prej o 200 kg lehčí, ale právě díky rozloženejm vahám to má neskutečný jízdní vlastnosti, hlavně na okruhu:) Chování v zatáčkách, výjezdy ap.:gobeer:
Odpovědět