Pánové, je možný že mi opět ulít silenblok na zadním rameni po tak krátký době? Měl sem ho tam sotva 5 měsíců. To přeci neni možný. Nebo jo? Že by taková typická závada těhle typů BMW?
A ještě něco, dá se hejbat odklonem kola na předku? Nebo je to daný nafurt těhlicí a personem. Když už pod to polezu, tak a? sem řádně teoreticky vybavenej.
Tak ja jsem asi uplne blbej, kdyz jsem za boha nemohl najit serizovani naklonu prednich kol. Resil jsem to asi tak tri dny a pak jsem se na to vy....:gun01: Tak jestli nekdo vite jak, tak bych se to docela rad dozvedel. Dik:bigok:
mno... da se to vyresit probrousenim der ve vrchnim uchyceni mcpersonu(vsech) a tim ziskas par vterin na odklonu... druhym resenim je spojeni tlumice s nabojem, kde je relativne dost materialu, ktery muzes odbrousit a udelat ovalnou diru-vzhledem k vzdalenosti od stredu kola ziskas cca 1 stupen, vic sotva... bezpecnosti je udelano zadost tim, ze spoj drzi predevsim trenim, takze pokud to neprojedes durch-no problem...
ale je fakt, ze ti na zadny slusny geometrii neporadi
Originál zaslal KDO [b] mno... da se to vyresit probrousenim der ve vrchnim uchyceni mcpersonu(vsech) a tim ziskas par vterin na odklonu... druhym resenim je spojeni tlumice s nabojem, kde je relativne dost materialu, ktery muzes odbrousit a udelat ovalnou diru-vzhledem k vzdalenosti od stredu kola ziskas cca 1 stupen, vic sotva... bezpecnosti je udelano zadost tim, ze spoj drzi predevsim trenim, takze pokud to neprojedes durch-no problem... ale je fakt, ze ti na zadny slusny geometrii neporadi
tak to dik moc za radu, hned o vikendu se dotoho zkusim pustit. Ten jeden stupen bude bohate stacit. Jeste jednou dik:bigok: