Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výkon v otáčkách nad 4800 u 318i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
pavelik
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 03.12.2002 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od pavelik »

Cau hosi, muzete mi nekdo poradit co delat kdyz mi vykon motoru po 5000 otackach pada na hubu u me 318i. Docela me t osere a nevim jestli to tak ma byt nebo je nekde nejaka bota.

Dik
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#2 Příspěvek od d.aemon »

Vzduchový filtr?
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od lubosh »

:) to d.aemon:.. a co takhle lambda sonda, ta by to byt nemohla?:)
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#4 Příspěvek od d.aemon »

Mnoooo, nevím, ale lambda způsobí problémy v celém spektru otáček. Jestli to ztrácí výkon nad 5.000 ot., tak bych to tipnul na špatný přívod vzduchu. Na filtr bych mrknul jako první, za to nic nedá.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Klakson »

nebo chibý dalších osm ventylů :D :D
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od thief »

mám sice jen 1.6 ale tyhle BMWftípky mě dostanou vždycky ... :ucta: :gobeer: :bigok: :gopivo: :joo: :muhaha: :yep2: :drive: prostě kdo má víc ventylů, ten diktuje :-)
thief
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: ned 09.02.2003 01:00

#7 Příspěvek od thief »

A jen tak okolo.... na kolik točíte ty svoje kárky, lopaty devily a pod. Docela by mě zajímalo na kolik se tyhle letadla točej... :drive: :finish: :hm:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Klakson »

JFK ho točí několikrát o 360° na gumohltu :mhihi:
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Don T »

Kolem 6000 a pak utne omezovac:D
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Klakson »

u hliníkový lopaty (is) vypíná omezovač až na 6500ot. ale záleží co jsem tam kopnul za rychlost.
Don T
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od Don T »

Co si mam predstavit pod hlinikovou lopatou?:D Je mozny ze u me je to samy, ale ja mam zatim vibrace v celym spektru otacek a huste se projevujou kolem 4000 - 5000 zatim jsem neprisel na o cim by to mohlo bejt takze se snazim moc to netocit:angel:
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bpytlik »

Me to omezovac vypina tesne pod 5000:( Ale zase kdyz vidim jak to kamosovi na passatu nebo mondeu uz pomalu od 3500 vubec nechce jet,tak se smeju ze muzu tocit do 5k a porad to jede:)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

me iS vali do 7mi :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
pavelik
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: úte 03.12.2002 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od pavelik »

Ok. tak at to schrunu doporucujete prvne se kouknout na vduch filter? Sem se koukal a nevypadal extra zasranej nic mene asi provedu vymenu za KN nebo green. A co dal kdyz to nebude vzduch filter?
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Klakson »

to mě taky, ale ne na jedničku, tam to nějak nestíha a na 6,5 už to vyflusne.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

2Pavelik: fakt to muze delat hafl veci, co zkusit nejakyho dobryho elektrikare s testerem, promerit cidla, slozeni plynu z vejfalu a pod...bude te to stat radove peto a budes mit jasno co je v loji... jinak muzes menit filtr,svicky,lambdu,vahu vzduchu,....potazmo cokoliv,nakonec zjistis,ze je bordel v benalu...
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#17 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

6500 pak omezovac .. ale jen na rovine kdyz mam dravou. do kopce se vyplati kvuli kroutaku radit trosku driv ( tak 5800) :-)
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Miketak »

Mám 320 automat a při sport. režimu mi to přeřazuje tak při 6300-6500 ot :D
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od TT »

:D když končí červený a začíná černý pole bez kalibrace, tak řadim ne kurfa jakej omezovač:bezzub:
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal TT
[B]:D když končí červený a začíná černý pole bez kalibrace, tak řadim ne kurfa jakej omezovač:bezzub:


no jo a vo tom to je :mhihi:
Odpovědět