bych rekl, ze 740 se bude o dost hure prodavat nez napr. troja.
1. koupi si to frajer za cca 200000 papouchu, ktery nevi co koupil. jak se mu neco posere, tak se z toho opicha.
2. ten chytrejsi si to nekoupi, protoze i kdyz to bude auto za par susni, tak si uvedomi, ze kazda investice bude masná!
no a ceny pujdou dolu, protoze ten prvni se toho bude chtit zbavit. rekl bych, dost podobny stav jako ted s napr. 750i
jo a spotreba? no to nebude asi az tak podstatne..
Originál zaslal Bombarder [B]bych rekl, ze 740 se bude o dost hure prodavat nez napr. troja. 1. koupi si to frajer za cca 200000 papouchu, ktery nevi co koupil. jak se mu neco posere, tak se z toho opicha. 2. ten chytrejsi si to nekoupi, protoze i kdyz to bude auto za par susni, tak si uvedomi, ze kazda investice bude masná!
no a ceny pujdou dolu, protoze ten prvni se toho bude chtit zbavit. rekl bych, dost podobny stav jako ted s napr. 750i
jo a spotreba? no to nebude asi az tak podstatne..
prodavat se to bude presne tak dobre, v jakym stavu to auto bude, kdyz clovek nechytne nakou kavku. Zaklad je vo tom na jak dlouho to auto clovek chce a co s nim chce, jestli si ho nekdo necha na tri roky bude na nej pichat a pak ho nadeli nakymu nebozakovi za 180, nebo jestli ho bude udrzovat a pak se ho bude snazit prodat draz. A tohle plati jak u trojky tak u sedmy, tak u petky atd.
Originál zaslal Hanz [B]moje nova kara:-) chtel jsem si ji nechat, ale ted zacinam uvazovat o necem, za co by me tady lyncovali, takze psssst )) Je to COUPE e36 r.v.98/prakticky jedna z poslednich, muzes se na ni juknout na ETK VIN poslednich ER45678/. Mam k tomu i dalsi zajimavy veci jako jsou: interier z M3, predni X-vyztuha z M3, alu dvojita rozperka, komplet M-spoilery,listy,zrcatka,kola,ladene svody/od Supersprintu stoji 35k/, vyfuk, krabici sani z M3, 25% samosvor... proste takova hracka
Hmm to vypada fakt good :gobeer: .Fotky naky by nebyly? :bigok:
Originál zaslal Darmon [b] prodavat se to bude presne tak dobre, v jakym stavu to auto bude, kdyz clovek nechytne nakou kavku. Zaklad je vo tom na jak dlouho to auto clovek chce a co s nim chce, jestli si ho nekdo necha na tri roky bude na nej pichat a pak ho nadeli nakymu nebozakovi za 180, nebo jestli ho bude udrzovat a pak se ho bude snazit prodat draz. A tohle plati jak u trojky tak u sedmy, tak u petky atd
nekdo si koupi 740 v dobrem stavu. za mesic se mu posere nevim co, treba klima. nasere do toho treba 15 a uvedomi si, ze pres to, ze je auto v dobrem stavu, tak si nemuze dovolit ho dale provozovat a bude se ho snazit se ho prodat.
kdyz se to frajerovi stane u 320, tak to takova palba za opravu nebude.
prohlizim annonci - a tohle zni docela zajimave ne, ale chce to videt
BMW 525 TDS E 39, r.v. 1997, 145.000km, xenony, digiklima, multif. volant, ABS, ASC, el. okna, el. sedadla, deš?. senzor, Al kola, m.paket drive. Cena 295.000 Kč - rychlé jednání = sleva
Hanz nejak nema po predchozi zkusenosti naladu na konskej handl o 5 korun, aby se ve finale dozvedel pohadku z mechu a kapradi Jinak imho 2,5TDs je motor o 2vou vecech /abych upresnil-jen muj nazor/
Originál zaslal Bombarder [B]nekdo si koupi 740 v dobrem stavu. za mesic se mu posere nevim co, treba klima. nasere do toho treba 15 a uvedomi si, ze pres to, ze je auto v dobrem stavu, tak si nemuze dovolit ho dale provozovat a bude se ho snazit se ho prodat. kdyz se to frajerovi stane u 320, tak to takova palba za opravu nebude.
coz jsou nic nez kecy bez znalosti jak to fakt je.
dyt jo, je to nejmensi se podivat do ETK a zjistit ze na 740iL stoji predni kotouc 3300 a expanzni ventil na klimu 2800, na 325 stoji kotouc 2500 a ventil kupodivu stejne anzto je stejnej
at si kazdej koupi co chce asi tak, ale je zbytecny placat naky iracionalni argumenty . Ja proste az bude sedma dosluhovat dam za ni platak a vyjedu do SRN a privezu si 740iL s M62 motorem a budu spokojen. Dokonce mam takovej pocit ze to bude dustojne ukonceni zivotnosti stavajici sedmy ze doveze sveho nastupce