Není to tak hrozný, těsnění, jestli se dobře pamatuju, tak asi 2500 (ELIT), co stojí těsnění pod víko nevím, já ho tam dával na ten divnej oranžovej tmel. Bacha na vejfuk, mně se ho tenkrát nepovedlo odpojit za parohama, tak jsem ho odšrouboval od hlavy a stálo mně to 1400 za těsnění pod parohama (2 x á 700, ELIT).
Jinak je výměna docela pohoda, vypustit kus vody (myslím, že stačí přes termostat, aby šla hladina pod úroveň palice), potom otrhat z palice co jde - trošku problém byl okolo rozvoďáku (kladka, nebo co, už si moc nevzpomínám), vytahat šrouby - už nevím jak, jestli spirála, nebo křížem, je to v manuálu. Osvědčilo se mi tu palici vytáhnout na špagátě přes kladku, zvládneš to i sám, nemusí být dva. Potom fest opucovat, bacha na díry od šroubů v bloku, ty musí bejt superčistý, žádná voda v nich, jinak to potom blbě dotáhneš nebo roztrhneš blok. - Hlava dolů 2hodiny pohodový práce. Pak seber těsnění, je lepší to obědnávat s ním v ruce, objednej a čeká tě cca 4 hodiny práce to zase všechno nahodit zpátky viz manuál kvůli dotahování šroubů - jo, abych nezapomněl, sudavá se haubna, asi nemusíš, ale jde to líp, tak si označ, jak byla, a? to potom nemusíš seřizovat.
No, to je všechno, co si pamatuju. Jo, potřebuješ momen?ák, nejlépe 3/8 z OBI - má super rozsah, použiješ ho i jinde, já mám 1/2 TONA, na tohle byl dobrej, je delší, líp se za něj tahá, ale jinak ho použiješ jen na dotahování kol, je moc silnej.
Jinak hodně štěstí, kdyby něco, ptej se
