Mam problem s volnobeznymi otackami, tak som si vybral ventil volnobehu a nezda sa mi na nom jedna vec. V kludovej resp. nulovej polohe (t.j. bez el. pripojenia) je ventil asi 1mm otvoreny. Pri pripojeni na el. zdroj 12V s regulaciou prudu ostava otvorena 1mm medzierka, ked zvysujem prud, tak asi pri 350mA sa zatvori a s postupnym zvysovanim az po 1.1A sa otvara (ale na opacnu stranu ako je ta 1mm medzierka). Potrebujem vediet, ci tam ta medzera ma byt? Mam skor pocit, ze by to malo byt bez prudu zatvorene uplne?
Pravdepodobne sa to da nastelovat srobou co trci z boku. Neviem. Je vsak zaliata nejakym lepom a nejde s nou pohnut. Budem to musiet odvrtat a dat tam inu, ak sa to s tym da napravit.
Dik za vsetky rady a hlavne info, ci tam ma byt ta medzera.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Podozrivy ventil volnobehu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 18.04.2003 00:00
- Bydliště: Liptovsky Mikulas, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Pozeral som to v tej knihe, ale:
- Kludovy stav (bez el. pripojenia) tam popisany nie je.
- Je tam uvedene, ze 6-valec ma elektricky 3-vyvodovy ventil volnobehu a na 4-valci 2-vyvodovy, no na mojom 6V 320i/M50/1994 mam 2-vyvodovy, co nesedi (zeby to dakto vymenil? neviem?). Ale nasiel som v tej knihe viacej nepresnosti, ci preklepov, tak neviem comu sa da verit.
Ale dik za ochotu a akekolvek info a rady.
Vcera som s tym ventilom ale spravil pokus. Nastavil som ho tak, ze v kludovej polohe bol uplne zatvoreny. Zalozil som ho. Motor pri uvolneni plynu nikdy nezhasol, zapol sa do rezimu volnobehu, ale volnobezne otacky drzal tak okolo 500rpm a znacne kolisali. Nuz ale ked som sa isiel previest, zdalo sa mi ze to akosi netaha dost dobre (mozno fakt len zdalo). Moze to uz byt niecim inym - snimacom vahy vzduchu, lambda...
- Kludovy stav (bez el. pripojenia) tam popisany nie je.
- Je tam uvedene, ze 6-valec ma elektricky 3-vyvodovy ventil volnobehu a na 4-valci 2-vyvodovy, no na mojom 6V 320i/M50/1994 mam 2-vyvodovy, co nesedi (zeby to dakto vymenil? neviem?). Ale nasiel som v tej knihe viacej nepresnosti, ci preklepov, tak neviem comu sa da verit.
Ale dik za ochotu a akekolvek info a rady.
Vcera som s tym ventilom ale spravil pokus. Nastavil som ho tak, ze v kludovej polohe bol uplne zatvoreny. Zalozil som ho. Motor pri uvolneni plynu nikdy nezhasol, zapol sa do rezimu volnobehu, ale volnobezne otacky drzal tak okolo 500rpm a znacne kolisali. Nuz ale ked som sa isiel previest, zdalo sa mi ze to akosi netaha dost dobre (mozno fakt len zdalo). Moze to uz byt niecim inym - snimacom vahy vzduchu, lambda...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 18.04.2003 00:00
- Bydliště: Liptovsky Mikulas, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Tak uz som zas o krok dalej. Zisitl som, ze je to pravda. Na 6V muzi byt ten ventil 3-vyvodovy, takze mi tam predchadzajuci majitel nechal zo 4V. Aj podla schemy http://www.autoelectric.ru/auto/bmw/3-s ... 0-6s-3.htm tam ma byt 3-vyvodovy. Ten 2-vyvodovy mam zapojeny presne na tie piny riadiacej jednotky ako maju byt zapojene 2 vyvody toho 3-vyvodoveho no a ten zvysny chyba.
No ale novy problem spociva v tom, ze tych 3-vyvodovych ventilov je viac typov a ja neviem aky typ tam ma byt. Mozem si ho zohnat, ale potrebujem identifikovat tie 3 BOSCH cisla, ako je to na poslednej fotke = 533.
Viete niekto zistit ake ma mat BOSCH trojcislie ten ventil pre elektroniku SIEMENS MOTRONIC M41?
No ale novy problem spociva v tom, ze tych 3-vyvodovych ventilov je viac typov a ja neviem aky typ tam ma byt. Mozem si ho zohnat, ale potrebujem identifikovat tie 3 BOSCH cisla, ako je to na poslednej fotke = 533.
Viete niekto zistit ake ma mat BOSCH trojcislie ten ventil pre elektroniku SIEMENS MOTRONIC M41?