Ahoj,
mam BMW 316 Compact, rv. 1997,
chtel bych se zeptat zda-li byste nekdo nevedel cenu noveho dilu vyfuku (viz schema), nebo zda-li to lze opravit, eventuelne jestli se musi kupovat cely novy vyfuk. Take by me zajimalo jak se vlastne nazyva ta poskozena cast.
Problem je v tom ze v oznacene casti neco chrasti, jak kdyby tam byla uvolnena nejaka prepazka ci co. Lze to opravit nebo mam shanet novy dil? Kolik to pripadne stoji.
Pises ze mas 316i rv97 ale v tomhle roce to byla jen 1,6 a mela jen katalizator a zadni tlumic coz nesouhlasi s tim tvym nakresem... Od 98 se zacali delat jeste 316i s motorem 1,9i a ty meli katalizator a dva tlumice coz by odpovidalo tvemu nakresu... Kazdopadne oba modely meli za svodama kat...
Kdyz svuj nakres popisu, tak za rozdvojenim vyfuku je "valcovity dil", po nem nasleduje "splacnuty valcovity dil" a pak az ten "koncovy dil". Usuzuji tedy asi ze v BMW 316 Compact (rv 97) jde o poskozeny "valcovity dil" neboli REZONATOR ))
Pokud tomu tak je tak v tomto aute vubec neni katalyzator?
Prominte mi moje nazvoslovi, nejsem mechanik. Tohle je moje prvni BMW, dovezene z CH (lehce tukle). Nahradni dily jsem si zjistoval take na techto strankach. Jsou skvele. Take se zaregistruji.
no jasne docela me dostava, kolik si za to jinde reknou, napr. ten druhej typ rezonatoru se bezne pohybuje pres 2,5k a uz jsem videl i par nabidek za 4,5k pricemz slibovali presne naladeni dle vozu /pritom je jen jeden model a je od stejneho vyrobce )) /
proste prvni za svodama je katalyzator takze jestli ho mas v riti tak kup novej nebo dej misto toho rezonator (pokud to uz neudelal predchozi majitel a ten ti prohnil
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
trochu to tady oživím mám taky problém s drnčícím výfukem, konkrétně je to v místě katu tak tipuju že bude v háji...má tu někdo zkušenost s univerzálem? třeba tady http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... ID&sec=yes taky by mě zajímalo jaký je rozdíl v tom jestli tam dám ten kat nebo nějaký rezonátor
rozdíl je ten, když nahradíš sériový kat sportovním katem, tak se ti zlepší průchodnost výfukových plynů, výkon, emisní normy stále plníš. Pokud nahradíš seriový kat rezonátorem, budeš mít ještě lepší průchodnost plynů, ale již bez plnění emisní normy.
Jaký sportovní kat by jste vybrali? Jakou propustnost spalin 100 CPSI nebo 200CPSI)? Zajímalo by mě zdali ta propustnost 100CPSI ještě splnuje emisní normy?