Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

PROSIM POMOC!!!! Vibrace

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dumar
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 26.10.2004 00:00

#1 Příspěvek od dumar »

Mam E46 316i po faceliftu a mam velky problem s vibracemi! :( Nejvice mi to dela kdyz stojim na miste a tocim volantem -kdyz je volant v leve i prave krajni poloze tak auto zavibruje! Vsiml jsem si ze v tento momentu trochu klesnou otacky. Pokoud bych pridal malinko plyn tak to auto zustane klidne!Take to dela pri zapnuti klimatizace -na chvilku asi0.5- 1sec auto se rozvibruje a opet jdou dolu otacky. Podotykam ze auto nema tendenci chcipat! jenom se na chvilku rozvibruje! Byl jsem s tim v Car Tecu a moznou pricinu nevi musel bych to tam nechat tak pry mozna tyden a dokazete si predstavit kolik si nauctuji!A pritom to mozna bude nejaka malickost [doufam] Prosim o pomoc diky :roll:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#2 Příspěvek od Marek-is »

To je normal ne...servo ti na konci vic zabira...a u AC ti akorat sepne spojka na kompresoru tak si to taky vezme...
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Zave »

tak tak... taky mi to dela... pri zataceni na miste si to par otacek vezme... tak i kdyz zapnes svetla tak jde slyset malinko ze volnobeh klesne asi na zlomek vteriny o par otacek...
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od psena »

Ale vibrovat by to rozhodne nemelo, znamena to ze otacky klesnou prilis nizko a motor se dostane do vibrace.
Kazdopadne to neni zadna katastrofa.Je fakt ze na soucasnem aute to take trosku citim a na byvalem bez problemu.Ale to melo celkove zvedle volnobezne otacky.
Byl bych rad, kdyby se nekdo kdo se v tom vyzna napsal, proc k tomu dochazi.
Dle me je bud prilis celkove nizko volnobeh, nebo je prilis zatizen alternator.
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od margos »

Me tenhle problem delal P406 a bylo to volnobeznym ventilem, kterej byl zasranej ze sani - slo to az do takove faze, ze to auto uz pri prudkem zatoceni zdechlo, protoze ten ventil nemohl zvysit otacky. Ale nevim, jestli se podobny system pouziva u bmw, ale elektronicky rizeny volnobezny ventil tam asi musi byt, ne?
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

Ja myslim ze by nebylo od veci to zejet nechat seridit...
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od psena »

A jak seridit?Vzdyt si to kontroluje jednotka sama ne?To spis bude tim ventilem.
Je to mozne, protoze jsem nekde cetl, ze pokud se auto nerozjede bez plynu, tak je to tim , ze nepracuje spravne volnobeznej ventil.
A je fakt, ze moje soucasne se rozjede jen na rovine, to to stare se rozjizdelo i do kopce bez plynu...
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#8 Příspěvek od Lada Zuzjak »

psena píše:A jak seridit?Vzdyt si to kontroluje jednotka sama ne?To spis bude tim ventilem.
Je to mozne, protoze jsem nekde cetl, ze pokud se auto nerozjede bez plynu, tak je to tim , ze nepracuje spravne volnobeznej ventil.
A je fakt, ze moje soucasne se rozjede jen na rovine, to to stare se rozjizdelo i do kopce bez plynu...

vyndat vycistit a nejak promazat, nekdo tady rikal i cim aby se to znova neopakovalo urcite se to da tady najit.
jo a tak jak to ctu tak me napada ze taky ho musim dat dopucu, a jeste jedna ver mam rok 92 e36 1,8 m40 a uz sou u toho ventilu silne popraskany hadice, pokud to bude prisavat fales tak to taky dela svoje..v autecu stoji kolem 150kc jedna sou 2 pokud vim.. :D
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Zave »

psena píše:A jak seridit?Vzdyt si to kontroluje jednotka sama ne?To spis bude tim ventilem.
Je to mozne, protoze jsem nekde cetl, ze pokud se auto nerozjede bez plynu, tak je to tim , ze nepracuje spravne volnobeznej ventil.
A je fakt, ze moje soucasne se rozjede jen na rovine, to to stare se rozjizdelo i do kopce bez plynu...


To bylo asi tim zvysenym volnobehem, ja se taky rozjedu jen na rovine bez plynu a hezky zlehka... :wink:
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od margos »

psena píše:A jak seridit?Vzdyt si to kontroluje jednotka sama ne?To spis bude tim ventilem.

Presne tak to je napojeny na elektroniku a problem je v tom, ze je to jeden kus, kterej se jen tezko nejak rozhazuje, nebo repasuje. Je to potreba zavcas chytit, nez se to rozesere upne, resp. pridre

Lada Zuzjak píše:vyndat vycistit a nejak promazat, nekdo tady rikal i cim aby se to znova neopakovalo urcite se to da tady najit.
..v autecu stoji kolem 150kc jedna sou 2 pokud vim.. :D

a ten ventil stal na p406 5K bez dane 8O takova mala chujovina
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#11 Příspěvek od michal »

samozdrejme pri vytoceni kol na doraz a zapnuti klimy poklesnou mirne otacky,ale rozhodne by se nemelo auto rozvybrovat.
Zkus auto hodit nekde na zvedak a hodne velkym pajsrem hybat s motorem jestli nechodi nejak extreme dopredu a dozadu,pak jsou v haji silenbloky motoru.Mel jsem ten samy problem a u diesela to vybruje uz i normal na volnobeh.Jestli to bylo bourane,tak jsou urcite KO.
Jeste podotykam ze opticky nic nepoznas a kdyz ty silenbloky vyndas,tak na nich taky nic neni videt,nejsou roztrzeny,ale jsou kaput.
dumar
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 26.10.2004 00:00

#12 Příspěvek od dumar »

michal píše:samozdrejme pri vytoceni kol na doraz a zapnuti klimy poklesnou mirne otacky,ale rozhodne by se nemelo auto rozvybrovat.
Zkus auto hodit nekde na zvedak a hodne velkym pajsrem hybat s motorem jestli nechodi nejak extreme dopredu a dozadu,pak jsou v haji silenbloky motoru.Mel jsem ten samy problem a u diesela to vybruje uz i normal na volnobeh.Jestli to bylo bourane,tak jsou urcite KO.
Jeste podotykam ze opticky nic nepoznas a kdyz ty silenbloky vyndas,tak na nich taky nic neni videt,nejsou roztrzeny,ale jsou kaput.

Je pravda ze to auto je po bouracce, ale jeden silenblok se menil protoze byl na prd a druhy se tam nechal protoze byl OK!! V kazdem pripade jsou ty otacky na vterinu nizko a auto se rozvibruje ! opravdu by pomohlo trochu je zvednout Ale v Car Tecu mi tvrdi ze je zvednout "asi" nejde!!! Tak ti nevim ...... :?: Je to novy typ motoru[r.v. 2004-pouze 4 tis. km najeto]a to pry nejde nastavit :!: :cry: Dokonce mi nekdo tvrdi ze by to mohlo delat pridrene servo........!
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Zave »

ty vogo a co zaruka?
dumar
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 26.10.2004 00:00

#14 Příspěvek od dumar »

Zave_M50 píše:ty vogo a co zaruka?

Ani nevim protoze pry na se na to zaruka nestahuje protoze to bylo bouchnuty a nebylo to opraveno v autorizovanem servisu!!! :? I kdyz jsem nekde cetl ze vstupem do EU si muzes nechat opravit auto vsude a zaruka porad jede ale na garancni prohlidku MUSIS do autorizovanyho....... ale nevim jestli taky to plati na bouchnuty auta!!? Vi nekdo odpoved??
Odpovědět