cau,
nevite nekdo v cem by mohl byt, ma problem kdyz normalne jedu tak auto vydava stan. zvuk ale pokud vyradim a dojizdim do krizovatky atd. tak zacne jako by houkani "mozna ze zadu ale to si nejsem jisty" kdyz zaradim rychlost a pridam tak zase v pohode, diky za radu.
no prave kdyz vyradim a brzdim tak to divne houka( ale cim jedu pomaleji tim je to tisi) ale kdyz pridam nbo zaradim tak v pohode, i kdyz to stoji tak to nic nedela, jen kdyz jedu vyradim a dobrzduji:( a ten diferak jsem prave nedavno menil mel jsem tam z jineho modelu tak mi opravar sehnal jinej pouzitej, jak by se choval spatnej diferak?
no, nebo to může být ložisko na kardanový hřídely nebo jak se tomu nadává, jak tam je převodovka, hardyspojka, hřidel, ložisko, hřídel a kardan tak nějak to jde za sebou.....mě to dělalo přesně to co tobě, tak sem to pořadně namáznul, prostřík a je to gut
no jo ale proc by to delalo jenom pri neutralu ... popr kdyz zpomaluji ? je to pekne mrdat jestli je to diferak daval jsem ho tam pred dvema mesici, ale pokud to bude jen to promazani tak by to bylo dobry .... ale nevim nevim... PS:(jak je moc tezky se dostat k tomu kardanu zvladnu to jen s heverem? a jsou k tomu potreba nejaky klice atd..)
Zajed do nejakyho servisu kde delaji BMW a nech tam projet mechanika, ten by mel zjistit co to je.
Jinak jsou lidi kteri delaji na heveru i spojku, ja teda nevim jak, ale asi to jde...
psena píše:Zajed do nejakyho servisu kde delaji BMW a nech tam projet mechanika, ten by mel zjistit co to je. Jinak jsou lidi kteri delaji na heveru i spojku, ja teda nevim jak, ale asi to jde...
Škoda že nemam foto ale na Alfe33 jsem měnil převodovku taky jen na heveru(alfa ji má dá se říci umístěnou stejnym způsobem jako BMW) a udělali jsme to tak že jsme přitáhli 4 bubny z nákladáku, ještěrku, tou jsem zvedli auto na bubny a už jsme se plazili
psena píše:To lozisko je taky varianta, je na zadnim dilu kardanu, nepirjemne je ze kvuli tomu prostriknuti musi jit pryc vejfuck a potom ten zaruvzdornej kryt.
s kamarádem na zvedáku sme to měli za cca hodinu komplet sundany, nastříknutý, ustrojený, jde to rychle.....
callder píše:no jo ale proc by to delalo jenom pri neutralu ... popr kdyz zpomaluji ? je to pekne mrdat jestli je to diferak daval jsem ho tam pred dvema mesici, ale pokud to bude jen to promazani tak by to bylo dobry .... ale nevim nevim... PS:(jak je moc tezky se dostat k tomu kardanu zvladnu to jen s heverem? a jsou k tomu potreba nejaky klice atd..)
možná, že když je auto v tahu, tak to nehučí a když je to na volnoběh, tak to hučí možná proto, že je to volný.... já fakt nevim, no s heverem jde udělat i spojka, ale je to hnus práce, tak tohle by mělo jít taky jednoduše, ale nejlepší by byla aspoň jáma, nebo nájezdy...
no kluci já nevim, moc tady na ty vaše odpovědi nereaguju, ale myslim že diferák hučí když je to právě v tahu, když se přidává. ale může to bejt i obyčejný ložisko na kole...
ahoj kluci mám problém s hučením převodovky,když zařadím pětku a přidám plyn tak uslyším hučení když plyn nepřidávám tak hučení přestane,dělá to jen u pětkovýho stupně a nevím si rady poradí někdo,mám 330xd 150kw.
No já mám u mého auta taky asi dif v dupě. Když vyřadím tak to hučí jak trolejbus, v zatáčce to nebouchá, jak tu někdo psal, že to mlátí. Ještě cca při 110km/h to hučí, jinak ticho po pěšině.
Kromě toho je i něco s převodovkou, když chci z neutrálu zařadit za 5, tak to jde tak jednou ze 3 zařazení přes zub, pokud řadím z neutrálu za 4 a pak teprve za 5, tak pohoda. Neměl někdo podobný problém? Snad nebude třeba měnit komplet převodovka
Tak diferák být v háji nemusí. Taky mi to v zádu hučelo jako blázen a myslel jsem, že difer. Ale boli to ložiska. V zatáčce to nehučelo víc jak jindy. A hučelo to pořád. Mám vzádu kotouče, tak to ložisko je dvouřadé tak se neprojevuje v zatáčkách jak jiné ložiská. Kua to je proslov....