Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

sport. filtr na E36 ..ano ci ne?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#21 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ad fabrika - hlucnost a udrzba... kuzel je podstatne hlucnejsi... chtel bych videt nejakou zenskou, jak doma pere kuzel a bastli ho zpatky do auta, zatimco papirovy vlozky umi menit v poho :-) (damy prominou :wink: )
jinak tvoje duse muze verit cemu chce, osobne verim vecem, ktere jsem si vyzkousel, netvrdim, ze vse bylo super, ale na druhou stranu mam srovnani...
“Ability is what you're capable of doing.”
dave

#22 Příspěvek od dave »

Jo duše věří čemu chce, na auto spíše používám mozek, nechme diskuse, je v to poho,možná si od Tebe jednou filtr koupím. :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#23 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak ted uz jsem naprosto klidnej a muzu si dal cist .-)
“Ability is what you're capable of doing.”
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od psena »

dave píše:
Hanz píše:promin, mel jsem za to, ze tohle chces slyset... nebo ti mam psat, ze za dobu co ty filtry prodavam, jsem nemel ani jednu, tzn. 0, reklamaci?
slysel jsem o tomhle tematu hodne pravd, polopravd a uplnejch blabolu... verim, ze kdyz nekdo tyhle sport filtry pouziva na rallye a jde na ne 20x tolik prachu co normalne, ze neco projde... v beznym provozu jsou to jen kecy nad pivem mechaniku co maj 2 tridy zakladky...
papirovej filtr ma vyssi filtracni schopnosti, ale jen zcela novy... behem kratke doby tahle vlastnost radikalne klesa, zatimco ty bavlnene zustavaji na stejne urovni (cca 90% noveho papiru)... v tom je ten rozdil... v zadnem testu nikdo nebyl schopen stanovit, kolik je pripustna propustnost filtru... jako jestli projde xy castic nejakeho radu mm je mi jedno, pokud skodlive pro motor jsou az castice rekneme o rad vyssi...


No chybí tu trochu snad fyzikálních dat, řek bych, že rozvinutá plocha papírového filtru je větší než bavlněného, takže průtočný průřez bude vetší než u sport. filtru. Takže z toho vyplývá, že sportovní filtr tento průřez musí dohnat větší průchodností tzn. většími otvory . Kdyby sportovní sání bylo tak dobrý, proč ho tam nedává fabrika?


Chybi tady predevsim trocha matematickych dat, rozloz si nekdy doma konicky tvar a zjistis, ze puvodni tvar silne klame telem, plocha je o dost vetsi nez myslis a potom to cely jeste vynasob x2 protoze sportovni filtr ma dva plaste, vnejsi a vnitrni... :)
Přílohy
green_konus_power_flow.jpg
green_konus_power_flow.jpg (36.7 KiB) Zobrazeno 349 x
dave

#25 Příspěvek od dave »

Tak jo to beru, asi :D .
TomasX
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 29.01.2005 01:00
Bydliště: BK

#26 Příspěvek od TomasX »

Ahoj, myslite že se vyrábý sport vložka do 318i m43 Touring "98", je totiž celkem problém sehnat standart, jedině BMW žádná replika. Je to čtverec o rozměrech 235x235mm. :?
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2299
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od DC Výkonná rada »

asi hledáš tohle => http://www.racerwheel.com/k33-332733.html

cena 33-2733 na http://www.riegger.cz je 2321
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#28 Příspěvek od Marek-is »

Mel jsem v IeSu KN a podle me vyhozene prachy...neco jineho u nafty to joooooo 8)
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od TT »

...měl jsem kužel a mám i nyní a s kombinací -úpravá výfuk + chip dobrá volba, ale i samotné otevřené sání je gut, super zvuk , lepší tah od spoda a lépe to vypadá když otevřeš kapotu, každopádně to chce tepelně odizolovat od motoru a zajistit přísun vzduchu, ...ad jestli J&R , Green nebo jen filtr od Hanze??? ....měl jsem sadu od J&R stála mě ze známosti 2700,- (tři roky zpět) pak jsem bral dva od Hanze a efekt úplně stejný cena byla do talíře.. takže jestli chce sport filtr klidně ho vem od Hanze , odizoluj od motoru a jezdi, po cca 7-10 tis km vyper a jezdi dál :)
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
axeltron
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od axeltron »

Tak jo :) dam dohromady vejfal a pak se obratim na Hanza pro vzduch :)
Smaart
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 24.01.2005 01:00

#31 Příspěvek od Smaart »

Já mam vložku Kingdragon a je to znát.Motor je živější a lépe se vytáčí
axeltron
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od axeltron »

Smaart píše:Já mam vložku Kingdragon a je to znát.Motor je živější a lépe se vytáčí


a kdes to kupoval a za kolik ?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Hitman »

kingdragon ? tak to si priprav min tak 3000
axeltron
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od axeltron »

Hitman píše:kingdragon ? tak to si priprav min tak 3000

neni co dodat.. co je moc to je moc :)
Smaart
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 24.01.2005 01:00

#35 Příspěvek od Smaart »

Blbost koupil sem nový,myslim že auto prima za 1500 K
slajch
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: PHA/ČK

#36 Příspěvek od slajch »

axeltron píše:hehe ..tak ted jste me totalne zmatli 8)
oki ... reklo se ze filtr NE ze 3 duvodu:
1) ze to bude nasavat horky vzduch od motoru
2) ze se tam dostane vic prachu ( nasledne rychlejc odejde motor)
3)a ze to nema zadnej pozitivni vliv krome zvuku

tak jak teda ? :cry:

tak ja udelam hlasovani ..kolik z Vas ma na E36 sani :) co ?:)


Používám cca 5let vložku KN do původního airboxu, na E34 525i to neni moc znát, ale velký rozdíl byl na VW passatu 1,9TDi 81kw, kde mi klesla spotřeba cca o 0,5l na 100 ( což je u TDi dost - třeba 10%) a hlavně se zlepšila odezva na plyn a zmizelo cukání při nízkých otáčkách. Teď ho plánuju i na E39 530d, teda jestli ten filtr vůbec najdu . Za mě teda ano, už jen díky tomu, že furt nemusim kupovat ty papíráky, stačí umejt vodou a naolejovat.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#37 Příspěvek od BMWIIIPower »

Já bych hřib už nedal.Auto sice ožilo,mělo to i zvuk,ale co jsem měl po pár stech km rozdělaný sání,mrknul jsem do gumového kolene a nestačil se divit,kolik prachu bylo na stěnách...prstem se do toho dalo malovat.Hned šel ven,dal jsem origo papír a kdykoliv to mám rozdělaný,tak kontroluju a je čisto.
Fw190
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: ned 08.05.2011 00:00
Bydliště: Hodonin

#38 Příspěvek od Fw190 »

Ja ted koupil KN vlozku a jsem spkojeny, Mozna to melo i trosku vliv na beh motoru :D a i kdyz by ne, je na porad 8) . A po nahozeni M3 svodu, co me lezi v obyvaku uz pul roku to doufam bude mit i vliv na vykon :D
Lukino12
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: pon 18.07.2011 00:00
Bydliště: Frenštát pod Radhošťem

#39 Příspěvek od Lukino12 »

BMWIIIPower-fakt to udelalo v sani takovy bordel?a to jsem chtel do te sport vlozky taky jit,no asi si to jeste poradne rozmyslim,tohle auto mam rad a nechci ho neuvazenou montazi odrovnat.A co mas prosim za znaku toho filtru?Zase si rikam ze treba KaN,kdyz stoji takove nehorazne penize,prece nemuze byt tak spatny ne?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#40 Příspěvek od BMWIIIPower »

Fakt to byl humus,ale zase to byl noname filtr za pár stovek na zkoušku.Nicméně ani KN v některých testech nedopadlo dobře.Je logický,že čím víc filtr propouští vzduch,tím i víc nečistot....Snad nejlíp,co jsem viděl,dopadl filtr od Apexi.Pokud bych někdy chtěl dostat do motoru víc vzduchu,určitě bych se snažil zvětšit původní filtr,resp. dát větší a přizpůsobit airbox,popřípadě přívod k filtru-vyhodit restriktor,kterej u M52 v boxu je.
Odpovědět