Marek-is: "Mel jsi jit do nove...nikdy to pak po tom vareni neni vonco"
myslíš jít do staro-nové nebo do funglovky? Nová (u bmw) stojí prý 40000,-
dotaz: Když na některém z válců je nižší kompresní tlak než je v normálu, znamená to že je začínající hlava nebo těsnění, nebo mě může zachránit ještě třeba výměna pístních kroužků???
kastro píše:Marek-is: "Mel jsi jit do nove...nikdy to pak po tom vareni neni vonco"
myslíš jít do staro-nové nebo do funglovky? Nová (u bmw) stojí prý 40000,-
dotaz: Když na některém z válců je nižší kompresní tlak než je v normálu, znamená to že je začínající hlava nebo těsnění, nebo mě může zachránit ještě třeba výměna pístních kroužků???
Funglovka,ale ne od Bmw a jeste k tomu za ty love...
Montoval jsem něklolik vařených hlav a bez problému (samozřejmě včetně kontroly vodítek ventilů , zabroušení všech ventilů atd.). Zatím nejvíc najeto po opravě na 320i E36 rv.93 130000km, a jede dál super.